• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 12:40 ]


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    "Het is redelijk goed te zien ja" zeg ik dan en ik loop naar hem toe en trek hem mee naar de badkamer en zet hem met zijn rug naar spiegel toe. "Zal wel blauw worden". Zeg ik dan en ik loop naar de douche toe en zet hem vast aan en draai me weer naar hem toe. "Deed het geen pijn dan?" Vraag ik dan, al weet ik dat de meeste mannen het op zo'n moment niet voelen en het juist opwindend vinden, omdat ze dan denken dat ze goed bezig zijn, al is dat meestal wel het geval. Ik loop dde badkamer even uit en kom terug met een toilettas en zoek er even in en haal er dan een tube uit tevoorschijn. Ik loop naar hem toe en draai hem om met zijn gezicht naar de spiegel en smeer de plekken waar mijn nagels in staan in met de zalf. "Het werkt, als het goed is, verkoelend en zorgt ervoor dat de blauwe plek minder wordt" zeg ik dan.

    Yuri Leith Bishop

    "Het is redelijk goed te zien ja." zegt ze en ik zucht. Ze loopt naar mij toe en trekt me mee naar de badkamer, ik laat mezelf gewillig meevoeren. Dan zet ze me met mijn rug naar de spiegel toe. Ik kijk even, zelfs zo en vanaf een afstandje zal ik het kunnen zien! "Zal wel blauw worden" zegt ze, nu is mijn zucht echt helemaal hopeloos. Dat kan ik echt niet hebben! Ze loopt langs mij heen en doet ze douche aan. "Deed het geen pijn dan?" vraagt ze, waar op ik met mijn hoofd schud.
    "Neuh, niet echt iets van gevoelt." biecht ik op. Ze loopt de badkamer uit en komt even later terug met zo'n typisch vrouwelijke toilettas. Ze zoekt er eventjes in en haalt er dan een tube uit. Ik hoop maar niet dat ze van plan is om er make-up op te smeren of zo. Ze loopt naar me toe, draait me om met mijn hoofd naar de spiegel en smeert de plekken in.
    "Het werkt, als het goed is, verkoelend en zorgt ervoor dat de blauwe plek minder wordt." zegt ze. Ik glimlach dankbaar naar haar. "Dank je, dit waardeer ik echt." zeg ik tegen haar, waarna ik naar haar toe loop, mijn hand om haar middel sla en haar tegen mij aan trek. Ik kus haar passioneel en laat haar dan weer los. "Douchse, en misschien tot ziens." Ik knipoog naar haar en loop de badkamer uit. Mijn overhemd vind ik op de gang. Ik trek hem aan, maak de knoopjes scheef vast en stop hem maar half in mijn broek. Ach, ik hoef toch alleen even terug naar mijn kamer te lopen.


    Your make-up is terrible

    (En op dat moment komt Ashley je tegen, then you're fucked, kiddo.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha, niet als hij eerder weg is dan Ashley ergens heen gaat. 8D Wat ik ten zeerste begin te betwijfelen eigenlijk lol.


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    "Dankje, dit waardeer ik echt" zegt hij en hi loop naar me toe en doet trekt me naar zich toe en hij kust me even passioneel en ik kus hem terug en leg een hand op zijn buik. Dan laat hij me weer los " douchs, en misschien tot ziens" zegt hij dan en hij loopt de badkamer uit en ik loop achter hem aan en leun even in de deuropening terwijl hij zijn overhemd aantrekt en scheef dichtknoopt en ik grinnik even. Het lijkt hem niet veel te kunnen schelen en hij stopt zijn overhemd slordig in zijn broek. "Je weet dat als je nu een leuke vrouw tegen komt, je weinig kans maakt he" zeg ik dan

    Ashley Jasmine Moore.
    De jonge vrouw knikte op mijn woorden. “U bent dus Mrs. Moore? Ze had al verteld dat u vandaag langs zou komen.” Begon ze met een glimlach, waardoor ik me al iets gemakkelijker voelde. “Helaas is ze nog eventjes bezig. Zal ik u anders een rondleiding geven door het hotel, terwijl we op haar wachten?” Er kwam een klein glimlachje op mijn lippen, terwijl ik nog steeds naar haar gezicht bleef kijken in plaats van mijn blik af te laten dwalen. Het voelde nog steeds raar, aangezien de jonge vrouw alleen een handdoek om zich heen had gewikkeld. Ze keek kort naar zichzelf. “Terwijl u daarover nadenkt, ga ik mij snel even omkleden.”
    Ze draaide zich om, haastte zich naar haar kamer en doordat ze haar handdoek verkeerd om had geslagen, kon ik een klein stukje van haar billen zien, maar snel wendde ik weer mijn blik af. Mijn slanke vingers had ik meerdere keren ongemakkelijk, nerveus door mijn donkere haren gehaald. Het zou wel goed zijn om een rondleiding te krijgen ondertussen en terwijl zij zichzelf aankleedde, bracht ik mijn blik rond de kamer. Wanneer ik haar stem achter me hoor, draai ik me om en kantel mijn hoofd lichtelijk naar haar. Gelukkig heeft ze nu kleding aan, net was nogal raar. “Zo, laat ik mij nou eens fatsoenlijk voorstellen.” Begon het meisje, terwijl ze naar me glimlachte. Op mijn lippen was er ook een glimlachje te vinden en ik pakte haar hand aan die ze had uitgestoken. “Ik ben Katelynn Serenity White,” Ik liet een kort gegrinnik horen, waarna ik haar hand schudde en vervolgens los liet. “Ik ben Ashley Jasmine Moore,” stelde ik mijzelf voor, al wist zij dat zelf waarschijnlijk al. “En ik zou graag de rondleiding van u willen,” glimlachte ik. Het was net om haar gewoon met ‘u’ aan te spreken, je wist maar nooit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    Ze is me gevolgt en leunt tegen de deuropening als ik mijn overhemd aan trekt. Ze grinnik even er om. "Je weet dat als je nu een leuke vrouw tegen komt, je weinig kans maakt hé." zegt ze dan, waar op ik zacht moet grinniken en losjes mijn schouders op haalt. Ik haal mijn hand door mijn warrige haar heen en fatsoeneer het zo enigszins, wat uiteindelijk toch niet echt lukt.
    "Dat maakt weinig uit, het is nog vroeg. Trouwens, dat zou wel heel snel achter elkaar zijn hé." grinnik ik en ik loop naar de deur toe. "Je was best hevig, ik denk dat ik eerst even moet uitrusten hoor." knipoog ik, waarna ik snel de deur openmaak en de kamer verlaat. Ik glimlach nog even snel voor dat ik de deur sluit en mezelf uit de voeten maak richting de lift.


    Your make-up is terrible

    [Ik ga nu rijden, dus ik reageer voorlopig niet.]

    Katelynn Serenity White Permanente Rol

    Ze grinnikte kort en vroeg me af waarom ze dat deed. Hierna pakte ze mijn hand vast en schudde deze. "Ik ben Ashley Jasmine Moore," stelde ze zichzelf voor. Dit wist ik al, maar goed. Dat maakte niet uit. Ze liet mijn hand weer los. "En ik zou graag de rondleiding van u willen." Ik glimlachte en knikte. "Maar natuurlijk." zei ik en liep voor haar uit na de deur. Ik deed deze open en wachtte totdat zij uit mijn kamer was gestapt waarna ik de deur achter ons sloot en afsloot. "Heeft u een voorkeur om te bekijken?" vroeg ik toen beleefd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Andrew Ian Parker

    Zodra ik ingechecked ben loop ik naar de lift. Ik druk op de goede etage en stap uit als de deuren open gaan met een zachte 'ping'. Ik kijk op een van de bordjes die aangeeft dat mijn kamer naar rechts is. Ik lach als ik de jongen van net herken. Hij maakt net zijn deur open. 'Zo te zien zijn we buren.' Grinnik ik en maak mijn deur tegen over hem open.

    Anna Bailey Miller
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd even als hij de deur open maakt en de kamer uit gaat. Hij glimlacht nog even snel voordat hij de deur sluit en dan draai ik me om en doe mijn kamerjas weer uit en stap onder de warme douche. Ik sta vrij lang onder de warme douche en als ik er net onderuit ben gaat mijn telefoon. Ik pak een handdoek en sla die om me heen en loop de slaapkamer in en zoek eerst even naar mijn telefoon. Als ik hem heb gevonden neem ik op. "Anna Miller" zeg ik dan en een man aan de andere kant antwoord ook met zijn naam. Hij vraagt of mijn sollicitatie verzet kan worden naar de ochtend en ik pak mijn agenda. "Dat is prima" zeg ik dan en ik verander het in mijn agenda. Dan bedankt hij me nog en zegt dan gedag en hangt weer op. Ik hang ook op en loop weer terug naar de badkamer. Ik droog mijn haar een beetje met een handdoek en droog mezelf ook verder af. Ik loop de badkamer uit en kleed me aan. Ik trek een skinny spijkerbroek aan met een leuk shirtje en pak dan de fohn uit mijn koffer. Ik loop naar de badkamer en steek de stekker in het stopcontact en fohn mijn haar droog. Ik pak mijn stijltang en steek ook die in het stopcontact en laat hem opwarmen terwijl ik ondertussen mijn make-up weer op doe. Ik stijl mijn haar als ik klaar ben met de make-up en de stijltang warm genoeg is en als helemaal klaar ben ruim ik mijn kleren van daarstraks even op en trek ik weer hakken aan. Ik pak mijn telefoon en de sleutel van de kamer en stop die in mijn broekzak en ga de kamer weer uit.

    Ashley Jasmine Moore.
    Ze glimlachte en knikte. “Maar natuurlijk.” Zei ze en liep voor me uit naar de deur. Ik kon het niet laten om even naar haar kleding en gelaat te kijken wanneer ze dit deed. Katelynn, de jonge vrouw, had een erg stoere uitstraling met deze kleding aan, het stond haar wel. Hierna volgde ik snel haar voorbeeld en liep door de deur die ze open had gehouden. Nadat ik de kamer uit was, deed Katelynn de deur op slot en keek ik haar aan. “Heeft u een voorkeur om te bekijken?” vroeg ze toen beleefd. Mijn lippen wreef ik kort op elkaar en keek bedenkelijk terwijl mijn vingers het handvat van mijn tas omvatte. “Misschien de vergaderzaal of de keuken?” stelde ik voor en wachtte haar antwoord af, waarna ik mijn vingers met elkaar verstrengelden.

    Nana Reira Ito.
    Een glimlachje siert het meisje haar lippen. “Ik ben pas net in gecheckt, dus voorlopig nog een tijdje. Ik heb niet echt een precieze datum. En jij?” Mijn lippen krulde zich kort om door de laatste paar woorden, aangezien ik veel liever had dat iemand me zo aansprak in plaats van het nette ge-‘u’.
    “Gezellig, dan zal ik je nog wel vaker tegen gekomen,” grinnikte ik kort, terwijl de barman wegliep en ik hem nakeek in mijn ooghoeken. “Ik ben een paar uur geleden in gecheckt, waarschijnlijk zal ik hier een weekje blijven, maar dat is nog niet zeker.” Vertelde ik haar en haalde mijn slanke vinger door mijn donkere haar.
    Het meisje had een onschuldige, maar toch lieflijke uitstraling over zich heen, waardoor het voor mij prettig maakte met haar verder te praten. “Hey,” bedacht ik me toen opeens, terwijl ik mijn hoofd licht kantelde en ik een idee kreeg. “Wil je straks misschien mee komen naar mijn kamer? Ik heb misschien wat voor je,” zei ik haar en keek haar afwachtend aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    Ongeduldig druk ik op het knopje van de lift. Hij licht rood op, maar is nog niet op deze verdieping. Ik zucht, maar chagrijnig word ik er niet echt van. Dat wat er daarnet gebeurd was is erg goed voor mij humeur, ik hum zelfs vrolijk een deuntje. Ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak en zet hem weer aan. Er licht een foto op van Ashley en ik, wat zijn we toch een mooi stel samen. Ik glimlach en zie dat ik helemaal geen gemiste oproepen heb, gelukkig. Zometeen zal ik haar eens terug bellen, over hoe het is gegaan.
    Uiteindelijk is de lift er en ik wacht geduldig tot de deuren open gaan. De lift is leeg, ik druk op het juiste knopje van mijn verdieping en dan op de knop dat de deuren weer dicht gaan. Ik draai me om naar de enorme spiegel die aan de achterwand hangt, terwijl ik nog altijd vrolijk een deuntje hum. Met mijn hand speel ik even met mijn blonde lokken, die misschien iets te lang worden. Ik haal mijn schouders lichtjes op, Ash vind het toch mooi. Ik restyle mijn warrige haar, maar het wilt niet echt, het blijft gewoon warrig zitten. Nouja, pech gehad. Ik neem zo wel een douche of iets dergelijks.


    Your make-up is terrible

    Katelynn Serenity White Permanente Rol

    Ze wreef haar lippen kort naar elkaar en ik keek er gefascineerd naar. Ze zagen er erg kusbaar uit. Ik schudde snel die gedachte uit mijn hoofd. Dat soort gedachten mocht ik nu niet hebben. Dat kon er nu niet bij komen, ze was vast en zeker getrouwd met een knappe man. Hou op met denken!
    "Misschien de vergaderzaal of de keuken?” stelde ze voor, waardoor ik uit mijn gedachten opschrok. Toen ik hersteld was knikte ik vriendelijk. "Ik zal u dan als eerste de vergaderzaal laten zien, die is hier het dichtbij." Ik liep samen met haar en drukte op de knop naar boven. Ik leunde tegen de muur totdat de lift er was, kwam weer overeind en keek de lift in. "Oh, goedemiddag Mr. Bishop." zei ik met een brede glimlach, waarna ik weer naar Mrs. Moore kijk en haar gebaar in te stappen.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 18:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore.
    “Ik zal u dan als eerste de vergaderzaal laten zien, die is hier het dichtbij,” Ze liep samen met mij naar de lift en drukte op de knop naar boven. Mijn hakken lieten een zacht tikkend gegalm horen in de gang. Katelynn leunde tegen de muur totdat de lift er was en kort keek ik naar haar, voordat de liftdeuren opengingen en zij overeind kwam. “Oh, goedemiddag Mr. Bishop,” zegt ze abrupt met een brede glimlach, terwijl ze de lift inkeek, waarna ze vervolgens naar mij kijkt en me gebaart om in te stappen.
    Er was een frons op mijn gezicht te zien, terwijl er in mijn ogen vraagtekens lagen. “Mr. Bishop?” mompelde ik, waarna ik ook de lift inkeek en Yuri zag staan. Gelijk liep ik op hem af, sloeg mijn armen om hem heen en drukte een kus op zijn wang, waarna ik weer afstand nam. “Wat lief, je bent voor me gekomen!” glimlachte ik tevreden, maar toen ik zag hoe hij eruit zag en het me toen pas begon te dagen dat Katelynn zijn naam kende, nam een warm, paniekerig gevoel van me plaats. Mijn adem werd iets schokkeriger wanneer ik zijn warrige haren en ongeordende kleding zag. “Wát heb je precies gedaan zodat je er nu zo uitziet? Hoe kent Miss Katelynn je?” vroeg ik hem, met een strenge, vlakke, maar vooral dodelijke toon.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    Als de lift blijft hangen op een verdieping die niet de mijne is, draai ik me weer weg van de spiegel. De deuren gaan open en ik zie Kate staan, die mij vrolijk begroet. "Oh, goedemiddag Mr. Bishop." zegt ze met een brede glimlach. Ik wil haar net terug begroepen als iemand mijn aandacht trekt, degene naast haar. Het is Ashley en voor een moment sta ik als bevroren. "Mr. Bishop?" mompelt ze, waarna ze ook de lift inkijkt en mij ziet staan. Ze loopt gelijk op mij af, duizend dingen schieten door mijn hoofd heen. Dan slaat ze tegen alle verwachting in haar armen om mij heen en drukt ze een kus op mijn wang, waarna ze weer afstand neemt. Ik grijns gelijk lieflijk naar haar.
    "Wat lief, je bent voor me gekomen!" glimlacht ze tevreden en ik ben allang blij dat zij een smoesje voor mij verzint. Haar tevreden blik veranderd echter naar paniek als ze ziet hoe ik er uit zie en haar ademhaling gaat iets schokkerig. "Wát heb je precies gedaan zodat je er nu zo uitziet? Hoe kent Miss Katelynn je?" vraagt ze me, met een strenge, vlakke, maar vooral dodelijke toon. Ik houd echter mijn grijns in stand en trek mijn overhemd iets rechter. Ik werp een waarschuwende blik naat Kate, nu maar hopen dat ze het snapt.
    "Allereest, sorry dat ik er zo rommelig uitzie, maar ik kan het uitleggen lieverd." zeg ik op een lieflijke toon. "Toen je me opbelde was ik al in het hotel, ik heb hier wel vaker besprekingen en conferenties. Maar dat wilde ik nog niet vertellen, ik wilde je verassing. Ik was in mijn kamer bezig en heb mijn werk zo snel mogelijk afgemaakt, waarna ik me snel aangekleed heb en wilde zo snel mogelijk naar beneden om te kijken of jij er was, om je te verrassen!" zeg ik alsof ik het meen en sla mijn arm om haar heup heen om haar tegen me aan te kunnen trekken. Fuck, fuck, fuck. Big problems are coming.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 18:44 ]


    Your make-up is terrible