• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:23 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Helleluja. Ik heb het ook druk, maar niet zo druk XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [HELL YEAH, ;D doorgaan jullie :P]

    Leslie Day
    Ij zit nog in de badkamer wat voor me uit te kijken en te denken. Waarom wij hier allemaal zijn. Om ons danstalent. Maar waarom op deze manier? Ik kan het gewoon niet echt begrijpen, ik wil het niet begrijpen. Ik wil hier niet zijn en gewoon naar huis. Alhoewel. Je niet liefhebbende moeder die nu waarschijnlijk alleen maar blijer is omdat ze je kwijt is. Maar ik heb wel gewoon mijn vrienden. En daar wil ik terug heen. Verdomme.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Tss, makkelijk praten :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Mhuhahah :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aireal
    Ik volgde hem gewoon en keek ondertussen wat om me heen. Door hem te volgen leerde ik alles hier wat beter kennen, zonder verkeerd te lopen of te verdwalen. Ik was eigenlijk nog nooit verdwaald, nergens.
    Ik had een best goed ruimtelijk inzicht, maar ooit moest de eerste keer zijn en ik had geen zin het risico hier te lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell
    "Na de laatste ronde moet iedere danser in de slaapzaal zijn" Dreun ik op. De regels staan in mijn hoofd gebrandt. "Dus controleer je eerst de danszalen. Het zijn natuurlijk wel dansers, dus zullen zich daar terugtrekken" Ik kijk even in de danszaal voor ballet, waar niemand is, sluit de deur en sluit die ook af. Dan ga ik naar de aangrenzende modern-zaal. Ook niemand. Er zijn nog geen modern meisjes. Ik hoop dat ze niemand vinden.. Maar ik weet dat ze iemand in de gaten houden voor er een ontvoering gaat plaatsvinden. En ze houden iemand in de gaten.. Ik slik even en loop snel naar de andere zalen, met de kleine rode achter me aan. Ai-re-al. Uiteindelijk kom ik er achter dat er in geen enkele danszaal nog een danser is. "Nouja, niemand in de danszalen zoals je zag. Elke ochtend worden de danszalen van het slot af gehaald en 's avonds worden ze op slot gedaan om de dansers in de slaapzaal te houden" Ik kijk haar even aan om te checken of ze me gehoord heeft. "Dan controleer ik altijd de badkamer en tenslotte de toiletten. Zodra dat gedaan is ga ik naar de slaapzaal en tel de dansers. Als iedereen compleet is hoeven we niet meer verder te zoeken en kunnen we naar de cellen toe om daar te kijken hoe het daar is. Er zit nu een danser in.. Hij werkte nogal tegen. Maargoed.. Pas daarna kan de rest van het gebouw gecontroleerd worden, maar dat gebeurt niet meer door mij, aangezien ik dan klaar ben met mijn dienst"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [A... O.... Les zit in de badkamer XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik weet het :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [OE! Dat deed je expres? :O]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 13:10 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aireal
    Ik knikte gewoon en volgde hem. Deze uitleg had ik al gehad, maar dan in een veel vagere bewoording. Eentje waardoor je eigenlijk nog steeds niet weet wat je te doen staat. Marcell zei het simpel en duidelijk, veel beter.
    Ik liep achter hem aan en bedacht me dat ik morgen maar gewoon sneakers zou aandoen. Niemand liet zich voor de gek houden door die hakken en op vaste grond stond ik net iets steviger. Ieder voordeel kon van pas komen.
    "Dus nu de badkamer." stelde ik gewoon even vast.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nee, eigenlijk niet. Hij zou daar ook gekeken hebben als Les daar niet zat :'D Maar het komt wel leuk uit]

    Marcell
    "Dat is wel het meest praktisch" Ik loop handig door de gangen. Ik kan me voorstellen dat Aireal hier een beetje begint te verdwalen, maar gelukkig krijg je lange trainingen voor je ingezet wordt als bewaker. Dus ze zal wel in dit soort dingen geoefend hebben. "De badkamer is gemeenschappelijk, geen jongens en meisjes apart. Ze leren wel waarom" Zeg ik met een ondertoontje waarvan ik zelf niet eens weet wat voor een. Dan reik ik naar de knop van de badkamer, die natuurlijk niet op slot zit, want dat kan alleen van buitenaf, en doe de deur open. Waarna ik Leslie zie zitten.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik zit gewoon even tegen de muur aan. En met even bedoel ik al een poosje. Maar dan wordt mijn rust verstoort door een deur die opengaat en ik kijk met een ruk op. O nee. Bob. En achter hem zie ik die vrouw van daarstraks staan. 'En weg was mijn rust,' mompel ik dan. Ik zit in de badkamer. Dus technisch gezien doe ik niets fout.


    [Les is in een slechte bui :')]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 13:23 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aireal
    Oh, fijn... zij weer.
    Ik sloeg als vanzelf mijn armen over elkaar en weerhield mezelf ervan om met mijn ogen te rollen.
    Hier zouden de grappen weer komen...
    Eigenlijk had ik best respect voor dat meisje. Moesten haar grappen niet zo oud zijn misschien nog meer. Maar ik was altijd zo geweest. Ik kon altijd respect opbrengen voor mensen die het niet opgaven, maar dat bracht me niet van mijn werk af.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Gaat lekker ;S Laat haar plz plz plz plz meewerken?]

    Marcell
    Aireal blijft gewoon staan en ik besef me dat ik nu als de ervaren werknemer op moet treden. En dus niet aardig tegen Leslie kan gaan doen; ik weet niet hoe ik Aireal kan vertrouwen. Dus vertrouw ik haar niet. "Wat doe je hier?" Ga ik maar gewoon recht op mijn doel af. Het kan zijn dat ze hier nog maar éven zit. Ook al weet ik dat dat vast niet zo is.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik rol een keer met mijn ogen. 'Voor als je het nog niet gemerkt had, ik ben bezig met zitten.' en ik kijk hem aan. En dan blik ik even naar de vrouw. Ze staat met haar armen over elkaar geslagen. 'Hoi Ariël,' zeg ik dan. Geen idee wat haar naam is, maar deze haat ze in iedergeval. Dan bedenk ik me dat het twee tegen één is en dat Ariël een harde is. En ik betwijfel of Bob mild zal zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.