• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Mila Smith - TheseWords
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Jay Black - TheseWords
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww



    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:03 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [hallow =).

    Iemand waar ik Alex naartoe kan sturen?? =)]

    Roww schreef:
    [Zal ik ook een leraar aanmaken :')]

    [A woman :')]


    [Ik zou dan eerder een man doen, want er zijn echt veel meer vrouwelijke personage's dan mannelijke personage's]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    Ze bijt op haar mooie, volle onderlip als ze mijn mondhoeken naar beneden ziet trekken. Ik heb amper door dat ik er naar sta te kijken. "Je bent niet echt oud hoor." zegt ze dan, alsof ze het goed wilt maken. "Alleen als je naar het leeftijdsverschil van leerling-leraar kijkt dan ben je wel een beetje oud." voegt ze er aan toe. "Maar ik ben eigenlijk wel bij dat jij mee bent, en niet meneer Henderson, de wiskunde leraar, hij is nogal eng."
    Hierop zie ik haar wangen rod kleuren en ze draait zich om, alsof ze iets in haar tas moet zoeken. Wat is er plotseling zo dringend? "Dank je, dat is... aardig van je." mompel ik er op, aangezien ik niet zo goed weet wat ik daar op moet zeggen. Na mijn vraag kijkt ze haar tent in en dan terug naar mij, haar wangen zijn al niet meer rood. "Niet dat ik weet." antwoord ze. "De tent staat en mijn luchtbed is opgepompt, volgens mij heb ik niet meer nodig of wel?" vraagt ze terwijl ze weer recht op gaat staan. Ik schud goedkeurend mijn hoofd, ze kan het best.
    "En eh, is er hier ook ergens een plek waar we kunnen douchen?" vraagt ze. Mijn hoofd begint haast luid te ratelen terwijl ik na probeer te denken en plotselingen begin ik overal op mijn zakken te kloppen, alsof ik iets zoek. "Ja, uh, het stond ergens..." mompel ik wat afwezig terwijl ik dus naar het papier zoek. Uiteindelij vis ik het uit mijn binnenzak en vouw ik het gekreukelde papier open. "Hebbes." mompel ik terwijl ik het lees. "Er zou een aparte kabine met twee douches gestuurd worden, met beperkt heet water. Het zou na ons moeten aan komen." meld ik haar en ik kijk weer op van het papier, wat ik op vouw en in een heel andere zak weg stop dan het vandaan komt.


    Your make-up is terrible

    [Waarom krijg ik het idee dat er iets onstaat tussen Holmes en Arya? :'D]

    [Maar oke ik doe wel een dude leraar :')]


    Little do you know

    [Iemand een achternaam voor een 28 jarige leraar?
    Tis een Dude btw :')]


    Little do you know

    [gebruik een achternaam van een van je eigen leraren?? xD haha]

    [Haha ja x'D
    Uhm.. Kuipers.. Klinkt weird..
    Ehm.. Mijn leraren hebben geen leuke bruikbare achternamen? x'D]


    Little do you know

    [Lol :')

    ]


    Little do you know

    [Ik denk dat je dit beter in het rollentopic kunt gaan doen.]


    Your make-up is terrible

    [Wat?]


    Little do you know

    [Zo offtopic gaan. Dit is een speeltopic, een RPGtopic. Geen offtopic.]


    Your make-up is terrible

    [Nathan :')
    Een sexy leraar van 2.. Volgens mij 28 x'D]


    Little do you know

    [Ik verveel me gwn.. En er is amper iemand actief in het rollentopic. Dus als ik daar ga praten praat ik tegen muren :')]


    Little do you know

    [Er zijn zat andere topics op het forum jeetje. Dit is geen ikverveelmetopic. Oké, nu ga ik niet meer op je reageren want nu ben ik net zo nutteloos bezig.]


    Your make-up is terrible