• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Mila Smith - TheseWords
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Jay Black - TheseWords
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww



    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:03 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Felice Lily Firze
    'Tja, moet je niet even zwemmen?' Ik zet de electriciteit uit en grinnik even. Ik kam mijn bruine haren even met mijn vingers. Pff, vervelend haar. Ik moet het echt vaker vlechten overdag.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jason Host
    Met een scheve grijns kijk ik haar aan "Alleen als jij met me zwemt?" Zeg ik dan, Ik trek mijn shirt over mijn hoofd en schop mijn schoenen uit, ik had mijn zwembroek standaard aangedaan vanochtend omdat het gewoon lekker zat,


    Little do you know

    Felice Lily Firze
    'Oké,' zucht ik en trek mijn zwarte shirt uit. Ik had alleen mijn ondergoed aangedaan, want ik wist niet dat ik ging zwemmen. Dan maar in mijn ondergoed. Ik trek mijn broek uit en schoenen. 'Klaar?' vraag ik Jason.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Arya Raven Hale
    Ik ben net klaar met het oppompen van het luchtbed en heb de stop er in gedaan als ik iemand iets hoor zecggen. 'Lukt het, meis?' vraagt Holmes op een ouderlijke toon. Fronsend kijk ik hem aan. 'Meis?' vraag ik met licht opgetrokken wenkbrauwen. 'Ik ben geen twaalf meer,' mompel ik er zacht achteraan. Ik haal een hand door mijn donkere lokken om vervolgens het luchtbed in het tentje te proppen. 'Het lukt wel,' zeg ik wat aarzelend. Zo ongeveer dan. 'Ik eh, heb nog nooit eerder gekampeerd,' geef ik dan toe. En waarschijnlijk ga ik het na deze keer ook nooit meer doen. Ik vind het nu al niks. Mijn slaapzak haal ik nu ook uit de tas. Het is zo'n eentje die je ook kan gebruiken als het vriest. Mijn vader vond het eerst wat overdreven maar ik krijg het nu eenmaal snel koud 's nachts. Thuis slaap ik meestal met twee dekens. Ik rol de slaapzak uit en leg die op het luchtbed. Hierna kijk ik weer naar Holmes. 'Wat gaan we vanavond eigenlijk eten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Host
    Ik bekeek haar met een scheve grijns en knikte "Altijd" Ik stap het water in en loop dan door tot het water bij mijn nek staat, Ik laat mezelf drijven op het wateroppervlak en kijk richting Felice,


    Little do you know

    [Niet zeurderig bedoeld, maar zouden jullie misschien iets minder snel willen gaan? Want er zijn mensen die nog in moet springen volgens mij en dat is best lastig als er zo snel op elkaar gereageerd wordt]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Felice Lily Firze
    Ik voel me een beetje ongemakkelijk, maar spring dan met een salto het water in. Ik zwem naar Jason toe en kijk hem doordringend aan. 'Nou?' vraag ik hem een beetje bot. Ik voelde me gewoon ongemakkelijk bij hem in de buurt. Alsof...alsof...


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xSpookje schreef:
    Blyss Felice Hide
    'Mooi zo, ik heb mijn prut tentje al opgezet... dus gelukkig hoef ik dat niet meer te doen, ik hoop dat we nog even vrije tijd hebben,' ik glimlach, een beetje gezelschap maakt me al gelijk een stuk vrolijker. Ik ga gewoon proberen er een leuke week van te maken, hoeveel moeite dat ook gaat kosten.

    Alec Marcus Sherwood | Demigod | Apollo
    "Mooi zo, ik heb mijn prut tentje al opgezet... dus gelukkig hoef ik dat niet meer te doen, ik hoop dat we nog even vrije tijd hebben", zei ze met een glimlach. "Meestal hebben ze wel wat vrije tijd ja", zei ik nadat ik even had nagedacht. Andere kampen hadden ook wat vrije tijd, dus ik veronderstelde dat het bij dit kamp hetzelfde ging zijn. Het was toch wel al een tijdje geleden dat er een nieuw kamp was, niet dat ik het erg vond, in die tijd had ik tenminste nog wat rust. Als er een kamp was, was het altijd veel te druk in het bos.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Liam Peyton Holmes

    Ze kijkt me fronsend aan. "Meis?" vraagt ze met opgetrokken wenkbrauwen, waar door ik mijn schouders licht op haal. "Ik ben geen twaalf meer." mompelt ze er zacht achteraan. "Je bent als nog jong." grinnik ik, waarna ik mijn handen uit mijn broekzakken haal en mijn jas recht trek. Ze haalt haar hand door haar donkere haar heen en begint dan het luchtbedje de tent in te proppen.
    "Het lukt wel." antwoord ze vervolgens wat aarzelend op mijn vraag. "Ik eh, heb nog nooit eerder gekampeerd." geeft ze dan toe. Haar slaapzak haalt ze nu ook uit de tas. "Ik wel gelukkig. Dus als je vragen hebt, aarzel niet om ze te stellen." glimlach ik naar haar. Ondertussen rolt ze de slaapzak uit en legt die ook in haar tentje neer. Hierna kijkt ze weer naar mij.
    "Wat gaan we vanavond eigenlijk eten?" stelt ze als eerste vraag waar op ik zacht grinnik. Dat lijken wel, samen met telefoons en mode, de belangrijkste dingen tegenwoordig te zijn. Ik kijk even naar de grote kist vol met eten die is meegenomen en haal daarna kort mijn schouders op. "Geen idee, ik zie wel wat we allemaal meegekregen hebben." antwoord ik wat nonchalant. "Ik weet wel dat we voor vanavond marshmellows hebben." vervolg ik met een zuinige glimlach.


    Your make-up is terrible

    Sony Aileen
    'Ehm, ja, dat wordt nogal een probleem...' mompel ik. Goed, hier kon ik niet zo heel veel mee. Zachtjes begin ik te zingen met mijn hypnosestem.

    but don't you remember
    don't you remember?
    Dit kleine stukje van Adele gebruikte ik altijd als ik de gedachten wilde laten vergeten. Langzaam liep ik achteruit het bos in, steeds het stukje herhalend. Als ik achter een boom sta wordt ik stil en neem mijn watergedaante weer aan. Zuchtend zak ik neer. Dat had wel wat taktischer gekund, dacht ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Arya Raven Hale
    'Je bent als nog jong,' grinnikt Holmes. Hij haalt zijn handen uit zijn zakken en trekt zijn jas recht. 'Nou, jij bent oud dus dan zal ik jou maar opa noemen,' meld ik hem. Bejaarde zou ook nog kunnen.
    'Ik wel gelukkig. Dus als je vragen hebt, aarzel niet om ze te stellen,' zegt hij glimlachend op een eerdere opmerking. Ik knik, als teken dat ik het begrepen heb alleen betwijfel ik of ik het ook echt steeds aan hem zal vragen, aangezien er best wel veel is wat ik niet weet over kamperen en als ik dat allemaal aan hem vraag wordt hij nog gek.
    Na mijn vraagt grinnikt hij, kijkt naar een grote kist, waar waarschijnlijk het eten in zit en haalt zijn schouders op. 'Geen idee, ik zie wel wat we allemaal meegekregen hebben,' antwoordt hij nonchalant. 'Ik weet wel dat we voor vanavond marshmallows hebben'. Hij glimlacht zuinigjes en ik glimlach lichtjes terug. 'Lekker,' zeg ik, hoewel ik die dingen eigenlijk niet echt lust. Ik zucht even en sleep dan mijn tas met kleren de tent in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    "Nou, jij bent oud dus dan zal ik jou maar opa noemen." meld ze me, waar door mijn mondhoeken naar beneden trekken. Ze heeft wel gelijk, ik ben al behoorlijk oud. Dat vind ik zelf ook. Niet dat ik er echt moeite mee heb of zo. Arya glimlacht licht terug op mijn zuinige glimlach en heeft geknikt op mijn opmerking over de vragen.
    "Lekker." zegt ze op de marshmellows. Ze zucht even en sleept dan haar tas mee naar binnen. Ik frons even en vraag me af wat ze allemaal wel niet mee sleept. Ach, voor kamperen heb je ook meer nodig dan als je naar een hotel gaat, natuurlijk. Ik knik even in mezelf, kijk wat om me heen en steek mijn handen terug in mijn broekzakken.
    "Dus eh, je hebt geen hulp nodig verder?" vraag ik voor de zekerheid terwijl ik me alweer aan het bedenken ben wat ik verder nog kan doen. Ik ga me waarschijnlijk behoorlijk vervelen aangezien ik totaal geen aansluiting heb bij de leerlingen.


    Your make-up is terrible

    Jason Host
    Ik kijk haar even glimlachend aan "Wat is er?" Vraag ik dan,
    "Heb ik iets verkeerds gezegt of gedaan?" Ik ga even onderwater en kom dan weer boven, dat voelde fijn,,


    Little do you know

    Arya Raven Hale
    Na mijn opmerking over dat ik hem dan maar opa moet noemen trokken Holmes' mondhoeken naar beneden waardoor ik om mijn volle onderlip bijt. Misschien had ik dat beter niet kunnen zeggen. 'Je bent niet echt oud hoor,' probeer ik het goed te maken. 'Alleen als je naar het leeftijdsverschil van leerling-leraar kijkt dan ben je wel een beetje oud,' voeg ik er aan toe. 'Maar ik ben eigenlijk wel bij dat jij mee bent, en niet meneer Henderson, de wiskunde leraar, hij is nogal eng'. Nadat ik dit er heb uitgeflapt worden mijn wangen rood en draai ik me snel om, om te doen alsof iets in mijn tas zoek zodat hij mijn rode wangen niet ziet.
    'Dus eh, je hebt geen hulp nodig verder?' vraagt hij. Ik kijk mijn tent in en kijk pas weer naar Holmes als ik er zeker van ben dat mijn wangen niet meer rood zijn. 'Niet dat ik weet,' antwoord ik. 'De tent staat en mijn luchtbed is opgepompt, volgens mij heb ik niet echt meer nodig of wel?' vraag ik terwijl ik weer recht op ga staan. 'En eh, is er hier ook ergens een plek waar we kunnen douchen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Zal ik ook een leraar aanmaken :')]

    [A woman :')]

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 18:36 ]


    Little do you know