• Morgenochtend zal Q een tijdje down zijn ivm het invoeren van het nieuwe design!

    Hoelang gaat dat duren
    Moeilijk te voorspellen. Waarschijnlijk heb ik een uurtje nodig om de laatste belangrijke dingen veranderingen te maken en alles over te zetten. Daarna zal ik op alle (!) pagina's wat kleine dingetjes moeten veranderen, maar daarvoor hoeft de site niet meer down te zijn.

    Een nieuw design? Wat is er mis met het oude?
    Verandering is altijd suf, maar dat is het huidige design ook :) Het oude design is al meer dan 5 jaar oud en is aan vervanging toe. De techniek erachter is zwaar verouderd en staat nieuwe functies in de weg. Het nieuwe design zal een stuk sneller en flexibeler zijn. Het past zich bijvoorbeeld netjes aan op een tablet of mobiel.

    Ik wil geen vernieuwing!
    Dat zeiden ze in 2004 ook en toen zag de site er zo uit:
    http://web.archive.org/web/20041130074955/http://www.quizlet.nl/


    Dit is mijn signature...

    Omfg, lol


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik vind het nu al geweldig. Ben brnieuwd hoe. het precies is op men pc


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Op Safari ziet het er trouwens tot zo ver wel goed uit ;d.
    Ik kan nu dat typbalkje omlaag schuiven en zo ;D Daarvoor kon ik dat niet en dat was best wel irritant xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het is echt mooi! Zal wel even wennen worden, denk ik. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, dit wordt wennen! Maar wat is het mooi!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    "Niet Golden Members zien hier advertenties :-)" Haha, dat maakte me wel even aan het lachen. :'D

    En het zal inderdaad even wennen zijn, vooral die donkere achtergrondkleur, maar ik vind het nog steeds erg mooi. Goed werk, Rutger. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    "Niet Golden Members zien hier advertenties :-)" Haha, dat maakte me wel even aan het lachen. :'D

    En het zal inderdaad even wennen zijn, vooral die donkere achtergrondkleur, maar ik vind het nog steeds erg mooi. Goed werk, Rutger. ^^

    Donkere achtergrondkleur? Was dat sarcasme, of ben ik werkelijk de enige met een sneeuwwitte achtergrond? x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Donkere achtergrondkleur? Was dat sarcasme, of ben ik werkelijk de enige met een sneeuwwitte achtergrond? x)


    Bij mij is het ook donker. xd


    help

    Wiarda schreef:
    (...)

    Donkere achtergrondkleur? Was dat sarcasme, of ben ik werkelijk de enige met een sneeuwwitte achtergrond? x)


    Zit je op een mobiel of op een tablet? Op de pc is het anders.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    (...)

    Zit je op een mobiel of op een tablet? Op de pc is het anders.

    Ik zit gewoon op mijn computer/laptop en ik gebruik Chrome. Ik zie niet precies waar het nou mis is gegaan. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik zit gewoon op mijn computer/laptop en ik gebruik Chrome. Ik zie niet precies waar het nou mis is gegaan. ><


    Het was geen sarcasme. Ik heb toch echt een soort van donkergrijze achtergrond. Printscreen als bewijs. :'D

    Ik gebruik wel Firefox in plaats van Chrome. Misschien verschilt het per browser? x')

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 13:34 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als je bij 'mijn badges' gaat kijken, staat de 'mijn' van 'mijn statistieken' rechts, ipv eronder.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 13:34 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hmm, het is best wel wennen, ik weet nog niet goed wat ik ervan vind. Ik kan in ieder geval al wel zeggen dat ik de kleuren veel mooier vind!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind het nice. Het is sierlijk en modern, fris en nieuw.
    Het wordt wel even wennen, omdat het nog niet direct 'vertrouwd' is, maar dat komt vast goed.
    En sommige nieuwe functies zijn handig; zoals die 6 snelle links, ideaal! En een complete lijst van je gemaakte stories/quizzen.
    Ik ben enthousiast (;


    Like a phoenix rising from the ashes

    Square schreef:
    (...)

    Het was geen sarcasme. Ik heb toch echt een soort van donkergrijze achtergrond. Printscreen als bewijs. :'D

    Ik gebruik wel Firefox in plaats van Chrome. Misschien verschilt het per browser? x')

    O, ik denk dat ik al weet wat er aan de hand is. Ik heb een notebook (kleine laptop) met een diagonaal van 10,1 inches. Dat is behoorlijk wat kleiner dan een normale laptop, waardoor bij mij de grijze achtergrond afvalt en ik alleen een klein wit randje zie aan de buitenkanten van het forum, etc. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.