• Morgenochtend zal Q een tijdje down zijn ivm het invoeren van het nieuwe design!

    Hoelang gaat dat duren
    Moeilijk te voorspellen. Waarschijnlijk heb ik een uurtje nodig om de laatste belangrijke dingen veranderingen te maken en alles over te zetten. Daarna zal ik op alle (!) pagina's wat kleine dingetjes moeten veranderen, maar daarvoor hoeft de site niet meer down te zijn.

    Een nieuw design? Wat is er mis met het oude?
    Verandering is altijd suf, maar dat is het huidige design ook :) Het oude design is al meer dan 5 jaar oud en is aan vervanging toe. De techniek erachter is zwaar verouderd en staat nieuwe functies in de weg. Het nieuwe design zal een stuk sneller en flexibeler zijn. Het past zich bijvoorbeeld netjes aan op een tablet of mobiel.

    Ik wil geen vernieuwing!
    Dat zeiden ze in 2004 ook en toen zag de site er zo uit:
    http://web.archive.org/web/20041130074955/http://www.quizlet.nl/


    Dit is mijn signature...

    CyberLord schreef:
    (...)
    Heb ik dus ook D:

    Ja, ik heb geen idee wat ik nu moet gaan doen.
    Ik heb net even levenloos printscreens gemaakt van Q. Vind het leuk om die te bewaren ook al is het niet echt nuttig. ^^

    Silverlance schreef:
    (...)
    Ja, ik heb geen idee wat ik nu moet gaan doen.
    Ik heb net even levenloos printscreens gemaakt van Q. Vind het leuk om die te bewaren ook al is het niet echt nuttig. ^^

    Hahahaha, achja dan kun je over 2 jaar zeggen. "Vroeger was alles beter, kijk dan wat voor leuk design we toen hadden -laat plaatjes zien- en de sfeer, oh die was veel beter dan nu." (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vanaf hoelaat gaat Q even uit te lucht?


    To infinity and beyond •

    Neyo schreef:
    Vanaf hoelaat gaat Q even uit te lucht?

    Zodra Rutger terug is van Isa naar de opvang brengen. Dat kan dus nog een uur duren of over 2 minuten al klaar zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahahaha, achja dan kun je over 2 jaar zeggen. "Vroeger was alles beter, kijk dan wat voor leuk design we toen hadden -laat plaatjes zien- en de sfeer, oh die was veel beter dan nu." (cat)

    Oh ja inderdaad. (cat)
    Hahaha best oma-achtig eigenlijk. :'D

    CyberLord schreef:
    (...)
    Zodra Rutger terug is van Isa naar de opvang brengen. Dat kan dus nog een uur duren of over 2 minuten al klaar zijn.


    Oke (: Ben wel echt benieuwd! Maar aan de reacties te zien gaat het er wel mooi uitzien!


    To infinity and beyond •

    Silverlance schreef:
    (...)
    Oh ja inderdaad. (cat)
    Hahaha best oma-achtig eigenlijk. :'D

    Er zal toch altijd wel gezeurd worden over de sfeer en over hoe iets eruit ziet. Ik vind het nieuwe design heel erg mooi en heb er echt niks op tegen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Me like it ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zie advertenties als Gm zijnde, dat hoort niet zover ik weet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het forum is te ver uitgerekt bij mij. D: En alle codes staan op elkaar gepropt aan de rechterkant, zodat mijn reactiebalk veel te laag komt.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het leuuuuk, alleen wel erg wennen!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    En de uiteindelijke kleuren zijn me toch iets te fel. Ik had het allemaal iets donkerder verwacht. Goed, ik ga maar eens beginnen aan mijn Stylish Templates.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En is het de bedoeling dat meldingen zowel boven- als ook onderaan worden weergeven?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh wow! Het ziet er echt hartstikke mooi uit. Het is alleen wel even zoeken waar alles nu zit c:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Quizlet werkt goed op de browser die ingebouwd is op mijn Tablet. De standaard Android Browser. Maar als ik Q open met Opera via mijn Tablet dan is het echt verneukt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.