• Morgenochtend zal Q een tijdje down zijn ivm het invoeren van het nieuwe design!

    Hoelang gaat dat duren
    Moeilijk te voorspellen. Waarschijnlijk heb ik een uurtje nodig om de laatste belangrijke dingen veranderingen te maken en alles over te zetten. Daarna zal ik op alle (!) pagina's wat kleine dingetjes moeten veranderen, maar daarvoor hoeft de site niet meer down te zijn.

    Een nieuw design? Wat is er mis met het oude?
    Verandering is altijd suf, maar dat is het huidige design ook :) Het oude design is al meer dan 5 jaar oud en is aan vervanging toe. De techniek erachter is zwaar verouderd en staat nieuwe functies in de weg. Het nieuwe design zal een stuk sneller en flexibeler zijn. Het past zich bijvoorbeeld netjes aan op een tablet of mobiel.

    Ik wil geen vernieuwing!
    Dat zeiden ze in 2004 ook en toen zag de site er zo uit:
    http://web.archive.org/web/20041130074955/http://www.quizlet.nl/


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Morgenochtend vroeg ga ik beginnen. Eerst Isa naar de opvang en dan volle bak aan de slag :)

    De templates zullen helaas wel opnieuw gedaan moeten worden. Heb het hopelijk iets makkelijker gemaakt door te programmeren dat je je templates voor al je stories of quizzen tegelijk in kunt stellen.

    Vind het zelf ook jammer dat de oude templates komen te vervallen, maar helaas kon het technisch gezien niet anders. Hoop dat jullie het me vergeven :X


    jammer dat de Templates poefen, maar goed, in het weekend maar nieuwe aanmaken...

    ik ben zo benieuwd!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hahaha, die layout in 2004 was echt wel anders :'D
    Ik ben erg benieuwd!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oh, de templates gaan weg? Ik hou zo van deze op mijn profiel. Die past zo goed bij het online-bolletje, en ik ben blij als een van mijn vrienden hier online zijn...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Gelukkig dan ben ik op school :Y)
    Veel succes morgen!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Gaan de templates bij de stories en polls etc ook weg? ;o


    26 - 02 - '16



    Toen had ik echt zo iest van LOL ^^


    Maar okay, IK BEN ECHT ZOOO NIEUWSGIRIG!
    Ik heb de vorige ontwerpen niet mee gemaakt dus ik ben wel benieuwd wat Rutger heeft nu heeft klaargestoomd voor ons... :'D
    #DatWordWennen

    Directionem schreef:
    [IMAGE]

    Toen had ik echt zo iest van LOL ^^


    Maar okay, IK BEN ECHT ZOOO NIEUWSGIRIG!
    Ik heb de vorige ontwerpen niet mee gemaakt dus ik ben wel benieuwd wat Rutger heeft nu heeft klaargestoomd voor ons... :'D
    #DatWordWennen

    Hashtags op Quizlet? Nee, gewoon nee. Dat mag je op twitter doen ;p

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 21:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hashtags op Quizlet? Nee, gewoon nee. Dat mag je op twitter doen ;p


    ;'D

    Wow, die veranderingen sinds 2004 zijn wel heel groot! Ben benieuwd wat er deze keer van gemaakt wordt.


    Don't find love. Let love find you.

    Komen er ook 'grote' veranderingen zoals de stories er toen bij kwamen? (:

    Oehlala, ik ben benieuwd (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ahri schreef:
    Gaan de templates bij de stories en polls etc ook weg? ;o


    Ja, volgens mij komen alle templates te vervallen. Maar zoals gezegd, je kunt dus wel weer nieuwe maken. Dat is een beetje jammer van alle oude templates, maar Rutger had volgens mij al ergens uitgelegd dat het niet anders kan. (:



    Directionem schreef:
    Komen er ook 'grote' veranderingen zoals de stories er toen bij kwamen? (:


    Voor zover ik weet niet. Alleen het design van de pagina verandert, verder blijft de inhoud van Q hetzelfde. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik geniet echt tot het laatste moment van deze lay-out. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben benieuwd. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    Ik ben benieuwd. (:
    me 2 me 2
    ik heb de andere wel niet meeggemaakt, maar ben benieuwd


    Sidera nostra contrahent solem lunamque