• Morgenochtend zal Q een tijdje down zijn ivm het invoeren van het nieuwe design!

    Hoelang gaat dat duren
    Moeilijk te voorspellen. Waarschijnlijk heb ik een uurtje nodig om de laatste belangrijke dingen veranderingen te maken en alles over te zetten. Daarna zal ik op alle (!) pagina's wat kleine dingetjes moeten veranderen, maar daarvoor hoeft de site niet meer down te zijn.

    Een nieuw design? Wat is er mis met het oude?
    Verandering is altijd suf, maar dat is het huidige design ook :) Het oude design is al meer dan 5 jaar oud en is aan vervanging toe. De techniek erachter is zwaar verouderd en staat nieuwe functies in de weg. Het nieuwe design zal een stuk sneller en flexibeler zijn. Het past zich bijvoorbeeld netjes aan op een tablet of mobiel.

    Ik wil geen vernieuwing!
    Dat zeiden ze in 2004 ook en toen zag de site er zo uit:
    http://web.archive.org/web/20041130074955/http://www.quizlet.nl/


    Dit is mijn signature...

    Dammnn. Ben benieuwd, hehe. :9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan erg slecht tegen verassingen, omdat ik altijd wil weten door mijn nieuwsgierigheid wat het is. Het word sowieso wennen voor mij, maar ik ben benieuwd. :Y)
    Al ga ik 't eerste moment dat ik op Q kom vast denken: "The fu- is hier gebeurd.."

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 2:05 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Scientia schreef:
    Ik geniet echt tot het laatste moment van deze lay-out. ^^

    haha, ik ook!! ook al is een nieuwe lay out van harte welcome.


    -

    Ahri schreef:
    Gaan de templates bij de stories en polls etc ook weg? ;o

    Normaal wel.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    We wachten....
    We wachten....
    *spongebob way*


    Veranderen de smileys ook?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ^Nee.

    Maar als je wacht, dan zul je het wel zien. Today is the day!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het is bijna zo ver! (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik zal 't vanmiddag dan wel zien c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    jaimyhoi schreef:
    Het is bijna zo ver! (:
    ik hoooooop echt dat ik ergens internet vind! Want ik ben de hele namiddag weg!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    O het kan misschien echt dom klinken, maar ik vraag het maar liever; de dingen die op je profiel staan. Blijven die er zo staan? :3 niet dat dat dan ineens weg is?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nu heb ik straks niets meer te doen tijdens de les. (krul)

    jaimyhoi schreef:
    O het kan misschien echt dom klinken, maar ik vraag het maar liever; de dingen die op je profiel staan. Blijven die er zo staan? :3 niet dat dat dan ineens weg is?


    Ja, dat blijft gewoon staan. Alles blijft bewaard, alleen de templates vervallen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, dat blijft gewoon staan. Alles blijft bewaard, alleen de templates vervallen. ^^


    Okay, dank je!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Laatste keer dat ik Quizlet zie zoals het nu is.... Spannend!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Silverlance schreef:
    Nu heb ik straks niets meer te doen tijdens de les. (krul)

    Heb ik dus ook D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.