• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik grinnik even en kleed mezelf aan met een jurkje.
    Bij Em doe ik precies hetzelfde.
    Ik pak EMS tas en Logan hand.
    Met Em op de arm, buggy is onhandig, lopen we samen naar het stramd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    We kwamen aan op het strand en meteen genoot ik heerlijk van het weer. 'Dit is pas genieten.' zei ik glimlachend tegen Rachel. Ik hield van de zee en het strand.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Blij knik ik dit was echt lekker met het zonnetje op je huid.
    Ik zag Emily met grote oogjes kijken.
    Samen met Logan liepen we richting het water en ik hield Emily's voetjes in het water die vrolijk begint te lachen.
    " hier maak een foto van haar" stel ik voor en geef de tas met camera.
    Ze begon met haar voetjes te trappelen en spetterde Logan nat terwijl ik begin te lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    We liepen richting het water en Rachel hield Emily's voeten in het water, wat ze heel leuk vond. Ze begon te lachen en te trappelen met haar voetjes, zodat ik nu ook nat werd. Rachel gaf me haar tas, waar ik de kaner uithield. 'Lachen!' zei ik lachend waarna ik de foto maakte en daarna de camera weer snel in de tas stopte, voordat hij dadelijk nat werd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ( ben je nu in de macro of auto
    Rachel
    Lachend maakte Logan een foto en borg de camera snel op.
    Toen ik Em weer omhoog tilde keek ze me met een pruillippen aan waardoor ik moest lachen.
    " waterrot". Mompel ik en kijk even om me heen.
    Ik. Zie een stuk verder op een groepje zitten die me bekend voor komt.
    " heel". Begroeting even.

    Lizz
    In de verte was er een stel bezig met een kindje wat er schattig uitzag.
    Nu baalde ik wel van de blauwe plekken en sneden want ik had met ze graag gezwommen.
    Uiteindelijk zag ik Rachelen een onbekende jongen.
    Ik glimlachte even naar ze.
    Dus fatwa's het kindje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    We zaten nu met zijn allen en ik genoot van het zonnetje. Natuurlijk miste ik Spanje heel erg en was mijn geboorteland. Ik wou heel graag nog eens een kijkje komen kijken bij mijn ouderlijke huis. Of het helemaal veranderd was of dat er nu mensen in woonden. Mijn broer en ik hebben een makelaar ingehuurd om daar te verzorgen, zodat we in één keer naar New York konden gaan dus we wisten niet hoe het is afgelopen met het huis. Ik werd verstoord door Kurt die lachend iets zei tegen Blaine, waardoor ik moest glimlachen. Ze waren zo lief samen en mijn twee besten vrienden. Opeens zei Damian iets en ik fronste, waarop Finn wat zei en Damian niet meer reageerde. Damian kwam naar me toe en fluisterde iets, wat zijn verklaring was op wat hij zei en dat was duidelijk. Troostend leg ik een hand op zijn schouder en kijk hem geruststellend aan. 'Ik snap je, Damian. Het maakt niets uit. Je krijgt heus wel je ware liefde op je pad' zeg ik lief en kijk hem glimlachend aan. Ik hoorde zijn vraag en knikte vrolijk. 'Is goed!' zeg ik vrolijk en ging staan. Ik deed mijn teenslippers uit, mijn shirt deed ik ook uit en legde op mijn handddoek. Onbewust deed ik verleidelijk mijn rokje uit en stond nu in mijn bikini. Ik deed mijn knot weer even goed en stond nu vol in de zon. Gelukkig was mijn huid er bestand tegen en hoefde ik niet persee zonnebrandcremé op te smeren. Dat deed ik dus later wel. 'Kom je Damian' zeg ik lachend en vrolijk. En dag opeens dat Logan en Rachel er bij kwamen en ik begroeten ook hun terug. Ik zag hoe Blaine op Emily reageerde, waardoor ik moest lachen en ik vond het zo lief dat Blaine helemaal gek was op Emily.

    Blaine Anderson:

    Ik was blij dat Finn ons verdedigde. Ik kon natuurlijk van me afbijten en Kurt ook, maar was toch blij dat Finn dat deed. Het kon me echt weinig schelen dat hij het niet leuk vond. Kurt was mijn verloofde en ik mocht bepalen wanneer ik aan hem zat. Ik keek dankbaar naar Finn en glimlachte zwak en lachend pakte ik de zonnebrandcremé van hem over. 'Tuurlijk wil ik je rug insmeren' zeg ik lief en geef een kus op zijn hoofd. Ik deed het open en deed de cremé op mijn handen, waarnaar ik Kurt's rug inmasseerde. Ik wist dat Kurt flink kan vebrranden en dat wouden we allebei niet. Dus had ik hem echt goed ingesmeerd op zijn rug en masseerde ik hem eventjes. Ik hoorde de situatie tussen Bella en Damian en liet het maar gaan, ik wist dat Finn dit niet leuk vond. Ik was klaar met Kurt's rug en zonder iets te zeggen draaide ik hem op, zodat hij op zijn rug kwam te liggen. Ik smeerde nu ook zijn bovenlichaam in, waardoor ik een speelse glimlach liet zien en masseerde zijn bovenlichaam. Zijn armen deed ik ook en onderbuik. Ik zag dat Rachel en Logan bij ons kwamen en begroeten hun ook. Ik zag gelijk Emily. 'Emily!' riep ik lief en ze kirde naar me. Ik pakte van Rachel over en knuffelde haar teder. 'Ik heb je gemist' pruilde ik naar haar en ze keek me pruilend terug. Ik gaf haar een kus en wreef over haar rugje. 'Ik ben trouwens klaar met je insmeren' zeg ik lachend tegen Kurt. 'Je moet nog je benen doen' zeg ik, doelend dat hij dat zelf moest doen en dan had ik tijd voor Emily.


    One Who Travels A Higher Path.

    rACHELmijn comp doet ech raar
    Blaine kirde vrolijk naar Em en nam haar over, ik glimlachte.
    "ze vindt nu al warer leuk" vertel ik wnn kijk rond.
    het was fijn dat we met elkaar konden opschieteb.

    lizz
    ik keek vertederd naar Blaine en bhet kleintje.
    ik had zin om in mijn bikini rond te lopebn maar dan zoude n ze alles zien.
    ik zucht even oor de warmte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [it's verry dood hier]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Verslagen keek ik naar Damian en Bella. Ze trok verleidelijk haar rokje uit en toen ze in haar bikini stond kon ik mijn ogen helemaal niet meer van haar afhouden. Ik zag hoe ze deed met Damian en voelde weer een steek van jaloezie door me heen gaan. Waarom wilde ze wel met hem zwemmen en niet met mij? Ik voelde me echt ellendig maar deed mijn best om niemand wat te merken. Ik keek ze gekweld na, hoe ze naar de zee liepen. Dit was echt een kwelling om te zien voor me. Ik hield zoveel van haar en het deed me pijn om haar met Damian te zien. Ineens zag ik hoe Damian haar optilde en werd ik echt boos, hij moest met zijn poten van haar afblijven! Ik verloor die twee geen seconden uit het oog, ik wilde niet dat ze iets kreeg met Damian. Ze moest gewoon bij mij blijven, ik hield van haar en ik zou alles voor haar doen. Damian zou alleen maar met haar uiterlijk willen pronken. En hij had trouwens ook helemaal geen verstand en zijn innerlijk was gewoon verrot. Hoe hij net tegen Kurt en Blaine deed sloeg nergens op. Hij mocht er dan wel zo geweldig uitzien, maar hij gedroeg zich als een klootzak. En ik mocht hem zo niet.

    Kurt Hummel

    Ik schoot in de lach door Blaine en schudde lachend mijn hoofd. Ik nam de zonnebrand weer van hem over en smeerde zorgvuldig mijn benen in. Volgens mij was ik de enige hier, die een lichte huid had. Ik keek vertederd naar Blaine en Emily terwijl ik de zonnecrème nu zorgvuldig insmeerde in mijn gezicht. Ik ging weer rechtop zitten en keek dromerig naar Blaine en Emily. Ik wilde ook zo graag een kindje, het klonk misschien vreemd maar ik had echt een kinderwens. Blaine en ik zouden perfecte ouders zijn en het kind zou niets te kort komen. Blaine was net zoals ik helemaal gek op kindjes. Hij was meer speels met ze, zoals een echte vader. En ik was maar zorgvuldig en van het gezond eten, een beetje moederig dus. Maar zo vulden we elkaar juist perfect aan. 'Je hebt haar toch wel ingesmeerd, hé?' vroeg ik meteen bezorgd aan Rachel, aangezien baby's heel snel konden verbranden. En als ze verbrandden was dat echt heel erg slecht voor ze. Ik keek nu even naar Bella en Damian die in de zee zwommen en zuchtte zachtjes. Iedereen genoot van het warme weer en het was gezellig met zijn allen. Nu vielen mijn ogen op Lizz, die de hele tijd stil was en nog steeds met haar kleding aan zat. Ik stond op en ging naast haar zitten, ik had zo al door dat er iets was met haar. Bezorgd keek ik haar aan en legde ik mijn hand op haar schouder. 'Ga je me nog vertellen wat er is?' vroeg ik aan haar, terwijl ik haar doordringend aankeek. Ik kende Lizz, ze was altijd vrolijk en uitgelaten, maar nu was ze dat totaal niet.

    Damian Furioso

    Toen ze me riep, stond ik glimlachend op en zag ik twee mensen aankomen die ik herkende uit de Glee club. Ik begroette hun ook en trok daarna Bella lachend maar naar de zee. Toen we bij het water aankwamen, tilde ik haar op en liep ik met haar in mijn armen het water in. Het kon me niks schelen wat die anderen daarvan vonden. Bella en ik waren hele goede vrienden en daarbij was ze vrijgezel dus had ik ook een kans. Ik liep steeds dieper met haar het water in en gooide haar speels het water in, waarna ik naar haar toe zwom. Ze was echt zo bloedmooi en nu zou ik helemaal voor haar gaan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik knk naar Kurt "met de hoogste factor die we hadden" ik glimlach.
    "anders gaan we naar het water, dan kan ze je onderspetteren"stel ik voor aan Blaine.
    Ik zie Finn een beetje alleen zitten en volg zijn blik naar Isa.
    Was het uit?

    Lizz
    Ik kijk even naar Kurt, ik wist dat ik het moest vertellen maar dat wou ik niet.\
    "niks ik heb wat hoofdpijn en koud" mompel ik liegend.
    Ik kon redelijk goed liegen door alles wat ik had en nu verzwijg voor Mitch


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Damian gooide me in het water, waardoor ik even een kreetje sloeg van schrik en ik zwom snel anar boven en kwam proestend boven water. 'Damian!' riep ik lachend en sloeg mijn armen om zijn hals. 'Dat is niet lief' zeg ik pruilend, maar lachend. Ik kijk hem in zijn bruine ogen aan en vond hem toch wel heel erg knap. Hij was ook lief, bezorgd en hij wist wat ik had meegemaakt, daardoor was hij ook beschermend over mij. Het was zo lief en ik glimlachte lief naar hem. 'Dit is echt zo leuk en lekker genieten van onze rust' zeg ik gemeend en kijk om me heen. Mijn blik gleed naar het kleine groepje verder op en ik zag Finn naar ons kijken. Was hij jaloers? Waarom kon ik niet plezier maken met een goede vriend, terwijl hij jaloers word. Hij moest maar leren dat hij me niet kan opeisen en negeerde Finn maar en kijk naar Damian. 'Ik hoop dat je het tot nu toe leuk vind met ons' zeg ik gemeend en bezorgd. Ik wou gewoon dat we het allemaal leuk hadden en niet alleen ik. Ik knuffelde hem en hield hem dicht tegen me aan. 'Je bent echt lief, Damian' zeg ik naar waarheid en gaf hem een kus op zijn wang.

    Blaine Anderson:

    Emily kirde vrolijk naar me en ik kijk haar speels aan. Ze was toch zo schattig! Ik knuffelde haar weer en druk een kus op haar hoofdje. Kurt zat zichzelf nog in te smeren en keek ons dromerig aan. Ik wist wat hij dacht en glimlachte lief en toen hij klaar was ging hij bij Lizz zitten en begonnen ze te praten. Ik hoorde wat Rachel zei en moest lachen. 'Mij onderspetteren' zeg ik verontwaardig aan Emily en ze lachte. 'Dametje, toch. Niemand spettert mij' zeg ik lachend en stond op met Emily. 'Is goed' zeg ik tegen Rachel en ik volgde haar blik naar Finn. Finn keek helemaal jaloers naar Bella en ik zuchtte. 'Ga ook zwemmen' zeg ik tegen Finn, doelend dat hij tussen Damian en Bella kon komen en hun tijd met elkaar kon verpesten. 'Dan kom ik zo wel' zeg ik tegen hem en begon te lopen met Emily in mijn armen. Ik kom aan bij het water en ging wat dieper, maar wel dat Emily helemaal boven water was en niet verdronk. Ik liet haar half in het water en ze kirde het uit en spetterde, waardoor ik lief moest lachen. Ze spetterde nu naar mij en ik slaak een nep-kreetje, maar moest toch lachen. 'Jij je zin' zeg ik lachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik beslut met Blaine mee te gaan en zie hoeveel lol ze heeft.
    Ik grinnik als Em hem begint nat te spetteren.
    " misschien kan ze binnenkort bij jullie logeren?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik knikte naar Blaine en glimlachte zwak om Emily, waarna ze naar de zee liepen. Ik staarde nu met een doelloze blik naar Bella en Damian. Bella sloeg haar armen om zijn hals en knuffelde hem en gaf hem daarna een kusje op zijn wang. Ik voelde me nu echt zo rot. Het huilen stond me nader dan het lachen. Maar ik ging me niet laten doen, ik zou laten zien dat ik het meest van Bella hield. Blaine had gelijk, ik zou hem echt niet laten winnen. Ik stond op nu en liep naar de zee en nam een duik, waarna ik al gauw bij Damian en Bella uitkwam. Die klootzak hoefde echt niks te proberen bij haar, anders zou ik hem echt gaan verzuipen. Ik besloot om actie te ondernemen en trok Bella subtiel los van Damian, zodat ik haar nu vasthield. We hadden dan geen relatie, maar dat betekende niet dat we geen lol konden maken? 'Sorry, ik zag je vanaf het strand en ik kon het niet laten om je even te plagen.' zei ik lachend tegen Bella, zonder op haar antwoord te wachten duwde ik haar kopje onder. Al gauw liet ik haar boven komen en keek ik haar met een speelse glimlach aan. Ik zag vanuit mijn ooghoek dat Damian dit echt niet leuk vond. Hij moest maar eens weten dat ik haar echt niet zomaar liet gaan. Als hij vrienden met haar kon worden, dan kon ik dat ook.

    Kurt Hummel

    Ik trok mijn wenkbrauw op en zag hoe Lizz tegen me loog, ik had zulke dingen altijd snel door. 'Ik ben niet Mitchell, die je gemakkelijk kunt ontlopen met die smoesjes.' zei ik, waarna ik haar nu onderzoekend en bezorgd aankeek. 'Je zweet helemaal, Lizz. Je gaat mij echt niet vertellen dat je het koud hebt.' zei ik, waarna ik haar op mijn schoot trok. 'En nu ga jij mij eens mooi vertellen wat jouw allemaal bezig houdt. Ik ben er nu weer een tijdje en ik zal je steunen. Je bent een goede vriendin en voor goede vriendinnen steek ik mijn nek uit.' zei ik naar waarheid, waarna ik over haar arm wreef. Ik herkende haar gedrag een beetje uit mezelf. Ik kon soms ook zo zijn, dan zei ik niets tegen mensen omdat ik bang was dat ze zich teveel zorgen om me gingen maken. Ik had bijvoorbeeld nog steeds niets verteld tegen mijn vader over wat ze met mijn auto hadden gedaan. Maar dat hoefde hij ook niet te weten. Ik keek nu naar Lizz en zuchtte, ik had al een vermoeden waarom ze zo deed, maar ik zei niets. Ik wilde dat ze het zelf aan mij vertelde en ik ging haar hierin helpen. Ik wist precies hoe je zoiets aan kon pakken uit eigen ervaringen.

    Damian Furioso

    Bella sloeg haar armen om mijn hals en gemakkelijk en stevig hield ik haar in mijn armen. 'Het is wel gezellig,' zei ik glimlachend. Ik vertelde er maar niet bij dat ik al een paar mensen echt niet mocht, ik wilde haar pret niet bederven. 'En jij bent het aller liefst.' zei ik lief tegen haar, waarna ik haar wang streelde. Ze drukte nu een kusje op mijn wang, en ik voelde hoe ik rood werd. Na een tijdje zo gestaan te hebben met haar, werd ze ineens uit mijn armen getrokken door Finn. Chagrijnig keek ik even naar hem, hoe hij Bella plaagde. Hij dacht misschien dat hij nu gewonnen had, maar dat had hij goed mis. Ik was helemaal geen opgever.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    ik zucht even wetend dat ik er niet onderuit kwam.
    "ik heb jullie gemist"zeg ik zacht.
    Daarna bevrijd ik me uit Kurts armen en trek hem omhoog en neem hem een stukje verder mee.
    Ik bijt even op mijn lip.
    "Mitchel denkt dat alles goed gaat en dat ik niet meer gepest word maar" ik zucht even
    Starend naar de zee zodat ik niet naar hem hoefde te kijken trok ik mijn shirtje uit zodat ik alleen een bikini aanhad.
    Ik beet weer op mijn lip.
    op mijn armen stonden krassen van de messen waarmee ze me bedreigden en mijn en de rest stond vol schaafwonden en blauwe plekken van de schoppen en klappen die ik elke dag kreeg.
    ook had ik bij mijn hals bloeduitstorting en rode striemen door de keer dat ik wat zei ervan en ze met ze alle om me heen stonden.
    Zo snel als ik kon schoof ik mijn stoel naar achteren in de hoop snel naar huis te kunnen.
    Toen ik met mijn fiets aan mijn hand bijna van het schoolplein was duwde iemand me omver.
    Pijnlijk kwam de stuur in mijn mag en hapte ik naar adem terwijl ze zich om me heen verzamelde.
    "dacht je weg te kunnen?" zegt een gespierde jongen, ik probeer niet te laten merken dat ik bang was.
    "bitch reageer" roept hij boos en trapt hard inmijn maag waardoor ik naar lucht moest happen.
    Om me heen begon iedereen hard te lache n en begonnen ze me weer uitteschelden.
    'laat me met rust" stamel ik zacht en kijk naar de grond.
    "jij bepaald niet wat wij doen"sist een andere gast naar me en grijpt naar mijn keel waardoor ik angstig naar adem hap.
    Als snel brande mijn keel pijnlijk en smeekte mijn longen om lucht.
    Ik voel me slap worden en zie sterretjes terwijl hij me aan mijn nek hard tegen een muur aangooit en me laat liggen.

    Snikkend sla ik mijn armen om Kurt heen, ik voelde me echt vreselijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Lizz nam me iets verder mee en had haar gezicht van mij afgewend. Ze trok haar shirtje uit en meteen zag ik dat ze nogal verminkt was. Ze was in elkaar geslagen en ze hadden haar heel veel pijn gedaan. Ik keek nu bezorgd naar haar en ik zag dat ze ergens anders was met haar gedachten, daarna sloeg ze haar armen om me heen en begon ze te snikken. Dat brak echt mijn hart, waardoor ik tranen in mijn ogen kreeg. Ik trok haar mee naar een bankje voor het strand en liet haar zitten. Ik haalde een tube uit mijn tas en begon haar plekken in te smeren. Ik had het altijd bij me voor het geval dat. 'Je gaat niet meer naar die school toe.' zei ik tegen haar, ik wist zo ongeveer hoe ze zich moest voelen. Ook al had ik zoiets nog nooit meegemaakt. 'We vinden samen wel een oplossing, maar ik laat je daar niet meer naar toe gaan.' zei ik gemeend tegen haar. Ik keek haar doordringend aan en omhelsde haar stevig. 'Het komt goed, ik ga je hiermee helpen.' zei ik zuchtend tegen haar. Ik had echt het gevoel dat zij mijn kleine zusje was en dat ik haar moest beschermen en dat deed ik ook. Ik zou een nieuwe school vinden voor haar, kosten wat het kostte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.