• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    rachel
    "pussy"mompel ik en por hem in zijn zij en kijk hem grijnzend aan.
    "kom we gaan olibollen eten" lachend pak ik zijn hand e trek hem mee terwijl ik een groot porsie bestel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Kurt' zeg ik zwak glimlachend en omhelsde hem terug. 'Ik hou ook heel veel van jou' zeg ik gemeend en plante een kus op zijn wang. Ik voelde me nu helemaal opgelucht en nu ook veel sterker. Ik had nog steeds een trauma, maar had gemerkt nu dat het minder werd. Ik zuchtte tevreden, terwijl ik van Kurt's warmte genoot. Hij was echt mijn alles en mijn beste vriend. Ik zou altijd voor hem klaar staan, wanneer het nodig is. 'Het word geweldig' zeg ik glimlachend, doelend op het hotel. Dan konden we zijn bruiloft bespreken, over jongens praten, over onze toekomst praten en gaan shoppen. 'Ik wil nog steeds schoenen' zeg ik pruilend en kijk hem lief aan. Ik voelde me echt een stukken beter. Maar nu dacht ik even aan Blaine. 'En Blaine dan?' vraag ik vragend en doelend op dat hij bij mij bleef en waar moest Blaine dan slapen. 'Waar is trouwens Finn' vraag ik zachtjes aan Kurt en kijk hem aan. Kurt was echt een lieve jongen en ik kon niet zonder hem. Ik was ook benieuwd naar wat we gingen doen en waar we gingen uitrusten. Daar had ik echt nood aan en ik bleef bij Kurt als we ergens naar toe gingen.

    Blaine Anderson:

    Ik luisterde naar Finn en wou zeggen dat hij het niet kon weten, maar liet hem maar voor me. Ik was zo bezorgd om hem, maar het deed me goed dat hij opgelucht was en dat zag ik aan hem. Ik sloeg mijn armen om hem heen en knuffelde hem stevig. 'Daarom moet je voor haar vechten, Finn. Je houdt ziels veel van haar, vecht voor haar. Laat zien dat het je spijt en dat je voor haar wilt vechten' zeg ik gemeend en doordringend. 'Daarom moet je het niet opgeven en voor haar vechten' zeg ik gemeend en liet hem weer los. 'We moeten echt een keer met zijn allen weer op vakantie, want dat hebben we echt nodig' verzucht ik tegen Finn en ging languit liggen. Nu was het even stil en ik hoorde stemmen uit de woonkamer komen. Blijkbaar was Bella terug en zat ze te praten met Kurt. Ik keek naar Finn, of hij het hoorde. Ik hoopte niet dat er nog een drama zou komen tussen hun tweeén. Stel dat hij naar beneden ging.

    Emma Pillsbury

    Ik hoorde wat hij zei en vroeg en ik glimlachte breed. 'Will, ik wil niets liever bij je logeren, dus heel graag' zeg ik glimlachend en verliefd. Ik druk mijn lippen op de zijne en zoen hem harsttochtelijk op zijn lippen. Ik sloeg mijn armen om zijn hals en trok hem dicht tegen me aan. Ik woelde met mijn ene hand zijn haren en de andere had ik nog steeds om zijn hals gelegd. Ik hield zoveel van hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Maak je geen zorgen, ik denk dat Blaine het wel begrijpt.' zei ik geruststellend tegen haar, Blaine zou vast begrijpen dat ik Bella niet alleen wilde laten. Misschien kon hij zelfs wel bij Finn blijven slapen of iets. Ik knuffelde haar nog steeds en dacht nog steeds na over wat er allemaal gebeurt was met haar. Ik vond het vreselijk, ze was vroeger altijd zo vrolijk en lacherig vroeger. Soms was ze dat nu nog, maar ik kon zien dat ze veranderd was door dit alles. Maar ik denk, dat we allemaal veranderd zijn door alles wat er gebeurt was. Vroeger was ik zo gek als een deur en was ik altijd heel vrolijk en kon het me niets schelen wat mensen van me vonden, ook al voelde ik me alleen. Nu raakte ik heel snel in paniek en was ik al snel geraakt. Maar ondanks alles hebben we elkaar, en na regen komt zonneschijn. 'We gaan nog schoenen kopen,' zei ik beamend tegen haar, waarna ik een beetje moest lachen. Soms was Bella nog erger dan ik, en dat was al bijna onmogelijk. 'Finn is boven met Blaine.' antwoordde ik op haar vraag. 'Ik denk dat ik maar eens mijn spullen ga pakken, en de jouwe ook.' zei ik tegen haar, terwijl ik haar wang streelde, ze wilde vast niet Finn onder ogen komen dus daarom stelde ik voor om haar spullen in te pakken. Ik wilde dat ze zich nu geen zorgen hoefde te maken, en zo kon ik meteen met Blaine praten over dat ik bij Bella zou blijven. 'Blijf jij maar hier, je hoeft je helemaal nergens zorgen om te maken. Ik regel het allemaal wel.' zei ik lief tegen haar, waarna ik een kus op haar wang drukte. Ik liep naar mijn kamer en pakte een koffer in, na een tijdje liep ik naar Finn's kamer met de koffer in mijn hand, waarna Finn ineens langs me heen snelde naar beneden toe. 'Finn!' riep ik naar hem, maar hij negeerde me waarna ik zuchtte en naar Blaine keek en zuchtte. Er was niets wat ik eraan kon doen. 'Ik blijf een tijdje bij Bella, ze heeft me alles verteld en ze heeft me echt nodig.' zei ik tegen Blaine, ik hoopte niet dat hij het erg vond. Maar Bella had me echt nodig.

    Finn Hudson

    'Dankjewel Blaine, voor alles.' zei ik dankbaar en gemeend tegen hem, dankzij hem voelde ik me echt beter. En hij was er echt altijd voor mij en hielp me altijd. Hij was gewoon echt mijn aller beste vriend. Ik hoorde wat Blaine zei, waarna er een stilte viel en ik stemmen hoorde vanuit de woonkamer. Ik vermoedde dat het Kurt en Bella waren. Even wilde ik naar beneden gaan om naar Bella te gaan, maar iets hield me tegen. Ik deed net alsof ik het niet gehoord had en keek weer naar Blaine. 'Oja, Sebastian vroeg of we misschien mee naar Spanje wilden.' zei ik glimlachend tegen Blaine. Ik hoorde dat er geklopt werd op mijn kamer en later kwam Kurt binnen. Nu was Bella dus alleen.. Ik nam mijn kans en stond op en liep naar beneden toe, ik hoorde Kurt me nog naroepen, maar ik negeerde hem. 'Bella, het spijt me echt zo erg.' zei ik spijtig tegen haar, toen ik haar zag. 'Ik hou van je en ik kan echt niet zonder je. Ik zal alles doen om het weer goed te maken.' zei ik naar waarheid tegen haar. Ik hoopte echt dat ze me vergaf, ik zou alles voor haar doen.

    Will Schuester

    'Mooi,' zei ik glimlachend tegen haar, ik was echt blij dat ze bij me bleef. Ik wilde haar gewoon de hele tijd dicht bij me hebben en dit was de juiste manier voor dat. Ze woelde met haar ene hand door mijn haren en haar andere arm lag nog om mijn hals. Nog altijd had ik mijn armen om haar heen geslagen en hield ik haar stevig tegen me aan. Ik plaatste mijn lippen op de mijne en zoende haar weer teder.

    Logan Hudson

    'Dat moet jij nodig zeggen, jij bent degene die gilde als een klein meisje in het spookhuis.' zei ik grijnzend tegen haar, waarna ik haar een por gaf in haar zij. Ik liep met haar mee en schudde lachend mijn hoofd omdat ze oliebollen wilde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "nou liever gillen in het spookhuis dan in de zweefmolen." ik bedankte de jongen achter de kraam voor de olibolen.
    Ik pakte er een met veel suiker en gaf hem aan Logan
    Net voor hij hem pakte blies ik de suiker in zijn gezicht waardoor ik begon te lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik moest lachen om haar en wreef de suiker uit mijn gezicht.
    'En wat gaan we nu doen?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [omg nepnagels zitten erop
    rachel
    lachend kijk ik hem aan "geen idee eigenlijk" geef ik toe en geef de oliebol aan hem
    daarna zie ik ronde bootjes "daarin" lachend trek ik hem mee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik besluit Rachel maar even te smsen.
    Het vliegtuig vertrekt morgen om 8 uur, sms jij ff de rest?


    El Diablo.

    rachel
    Terwijl we in de rij staan hoor ik mijn mobiel en lees het.
    "vliegtuig vertrekt morgenochtend om 8 uur" ik sms \terug dat het goed is.
    vervolgens sms ik naar de rest sdat het vliegtuig dabn vertrekt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nieuwe dag!


    We zijn al in Spanje en al op onze verblijfplaats in Spanje. Daaruit gaan we nu RPG'en.


    One Who Travels A Higher Path.

    [yeeeey]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik pak een flesje cola uit mijn koelkast, en leun even tegen de bar.
    Mijn eigen huis was geweldig, serieus.
    Damon is nog in Barcalona, maar die zou hier over een paar uur ook moeten zijn.
    Ik zucht en kijk voor me uit..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik pakte glimlachend met Kurt onze koffers uit en deden we samen onze kasten goed en vol met onze kleding. Ik wist niet dat ik zoveel kleding had en Kurt keek er ook in, wat ik allemaal had. Hij adverseerde me om paar dingen weg te doen, want die waren of oud of versleten, maar ik vond ze nog steeds mooi en ik kon ze nog steeds aan. Alleen Kurt wou dringend mijn kleding veranderen en wou nu echt nog andere dingen voor me shoppen. Ik had een kamer met Kurt, omdat hij me niet alleen wou laten en hij zei dat Blaine het helemaal niet erg vond om alleen te slapen. Als Kurt bij Blaine wou slapen kon hij gewoon naar de overkant lopen van de gang en naar Blaine gaan om daar te slapen. En als er wat was, dan kon Blaine gelijk naar onze kamer toe. We waren nu in Spanje met de rest van Glee club en Will en Emma. Blijkbaar had een jongen in Glee club Sebastian een villa gekregen en had gevraagd of we mee kwamen naar zijn huis om even weg te zijn van school en nog andere dingen te doen. Ik vond het wel lief van hem en had wel nodig aan rust. Ik voelde me stukken beter en dat zagen Kurt, Blaine, Finn en Damian ook. Damian was ook in Glee club gekomen en hij ging dus ook mee, wat ik ergens ook heel leuk vond. Zijn kamer was een paar kamers verder op en Finn's kamer was naast Blaine's kamer. Gisteren was het wel raar gelopen, Finn kwam naar me toe en had zich veronschuldigd alleen ik had hem wel geaccepteerd zijn sorry, maar ik wou even geen relatie hebben. We hadden een kleine ruzie gekregen en Finn liep gebroken weg. Mijn gevoelens waren op dit moment gewoon in de war en ik wist niet meer wat ik voelde voor hem of überhaupt voor iemand. Met Damian kon ik het nu heel erg goed vinden en we waren toch al redelijk snel goede vrienden geworden. Ik had mijn verhaal ook aan Damian vertelt en Blaine en die vonden het ook heel erg en wouden me ook helpen om mijn trauma te verminderen. Finn wist het blijkbaar er ook van, want Kurt of Blaine had het ook aan hem vertelt. Nu wisten ze het allemaal wat ik door heb gemaakt en ze waren heel trots dat ik het vertelt had. Ik had sowieso gemerkt dat ze stuk voor stuk bezorgd waren om me en me niet meer alleen lieten. Speels grijnsde ik, terwijl Kurt met zijn rug naar me toe stond en zijn kast aan het volproppen was met zijn kleding. Ik nam een aanloop en sprong op hem, waardoor we beiden op de grond belanden en ik lachte het uit. 'Je bent echt zo leuk om te plagen' kirde ik vrolijk en lachend tegen Kurt.

    Blaine Anderson:

    Ik keek toe hoe Finn zijn kast aan het ordene was met zijn kleding. Ik liet hem nu echt niet meer uit het oog, aangezien wat er gisteren was gebeurd. Bella en Finn kregen nog een kleine ruzie en Finn was uiteindelijk gebroken weggegaan. Ik was natuurlijk snel achter hem aangegaan en hem getroost en hem gesteund en gezegd dat hij het niet moest opgeven. Zelf had ik mijn kleding al opgeruimd en in de kast gedaan op mijn kamer. Ik vond het helemaal niet erg dat Kurt bij Bella was en dat hij voor Bella wou zijn. Ik begreep het maar al te goed, hij wou haar nu niet alleen laten, dalijk gebeurd er weer wat. Gelukkig was mijn kamer tegenover hun en kon ik iets doen, als er wat ging gebeuren. Kurt en ik kregen heus nog wel kansen om samen wat leuks te doen en vooral zware handelingen. Bella, had nog aan me vertelt dat er hele leuke romantische plekjes waren, waar ik met Kurt kon gaan. En dat ze me de weg kon wijzen en dan liet ze ons helemaal met rust. We waren weer in Spanje en het deed me even goed dat we konden uitrusten en ook nog voor Glee konden oefenen. En dat iedereen nu weer even rust kregen. Bella had mij ook vertelt wat ze allemaal heeft doorgemaakt in die twee maanden en ik vond het verschrikkelijk voor haar. Ik had het ook aan Finn vertelt en hij vond het ook zelf verschrikkelijk en dat zat hem behoorlijk dwars. Er was ook een nieuw jongen erbij gekomen, genaamd Damian. Heel eerlijk, ik kon met hem al helemaal niet goed overweg, maar ik zei dat maar niet tegen Bella, anders had ze daar weer alleen zorgen aan. Ik zuchtte en ging languit op Finn's bed liggen en kijk naar hem. Ik hoopte maar dat er geen drama kwam en dat Damian zich koest houde tegenover mij en Kurt, want ik had het wel door, dat hij niet zo dol was op homo's. 'Finn, moet ik nog helpen' zeg ik doelend op zijn koffer.

    Emma Pillsbury

    Vrolijk legde ik mijn kleding op de planken van de kast en ook van Will. We waren met de kinderen naar Spanje gegaan, wat onwijs leuk was. Dat deed iedereen wel even goed en dan kon iedereen lekker uitrusten. We konden ook leuke dingen samen doen en oefenen voor sectionals. En stiekem was het ook wel lekker om met Will weg te gaan. En konden we ook samen leuke dingen doen. Ik legde alles weg en liep naar Will toe en sloeg mijn armen om hem heen. 'Dit is zo leuk voor de kinderen en nu kunnen we ook hier een feestje geven' zeg ik vrolijk en zoen hem zachtjes. 'Ik ben zo blij dat we even rust hebben en ook voor de kinderen' zeg ik daarna opgelucht en kijk hem stralend aan. Ik was ook blij dat ik Bella weer zag en moest nog even met haar praten, maar dat komt nog wel.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Geeuwend rekte ik me uit en kroop uit bed.
    vanochtend waren we vertrokken en ikhad de reis bijna volgeslapen en toen we aankwamen was ik in bed gekropen.
    Door alle gedachtes kon ik de laatste tijd n iets slapen en zelf nu voel ik me gebroken.
    Ik vond het fijn dat Emma er was, we hadden afgesproken dat ik vandaag zou praten maar als er iets was zou ik weer komen en niet elke dag.
    Emily was weer wakker en ik tilde haar op en kuste haar.
    "ik geef haar wat etenn"zeg ik snel en loop met Em op mijn arm naar de keuken waar ik haar in de stopel zet.
    Ik zou dadelijk wel naar REmma gaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Gisteren was nog raar verlopen tussen Bella en Finn, dat vond ik echt heel erg jammer maar er was niets aan te doen. Het was ook echt een grote verassing toen we hoorden dat Sebastian ons trakteerde op een vakantie naar Spanje. Daar was ik echt aan toe, net zoals de rest. Ik had mooie herinneringen aan Spanje, ik had toen natuurlijk Blaine ten huwelijk gevraagd en de mooiste avond tot nu toe beleefd met hem. We hadden Bella ontmoet in Spanje en Lizz natuurlijk. Daarom was ik heel erg blij dat we hier weer waren. Damian, of terwijl Mr. prince charming zat nu ook in de Glee club en ik kon gewoon voelen dat hij Blaine en mij niet zo mocht. Zijn gedrag was heel vreemd tegen ons en neigde een beetje naar homofobie. Ik had maar niets tegen Bella gezegd, omdat ik haar er niet lastig mee wilde vallen. Zij kon heel goed met hem opschieten, daarom zei ik maar niets. Maar ik merkte het gewoon al hoe hij keek naar ons. Maar het was niet de eerste keer dat ik te maken had met zulke mensen. Blaine en ik zouden ons hier ook wel weer door heen slaan. Bella en ik pakten onze koffers uit en georganiseerd en netjes legde ik mijn kleding in de kast. Bella had ook echt heel veel kleding, net zoals ik. Maar zij had ook heel veel oude en versleten kledingstukken en ik adviseerde haar om het weg te gooiden zodat ik nieuw kleding voor haar kon shoppen! Ik had echt een perfecte look gecreëerd in mijn hoofd, nu wilde ik Bella zover krijgen om te poseren voor mij zodat ik foto's kon maken voor mijn portfolio. Misschien ging ik naar de modeacademie. Ik was er nog echt niet uit, NYADA was mijn droom. Maar mode vond ik ook leuk. Het was gewoon zo vreselijk moeilijk om een beslissing te nemen. En ik moest nog steeds met Blaine praten, over wat hij eigenlijk wilde worden want dat was ook wel belangrijk. Gelukkig ging het een stuk beter met Bella, ik kon zo vertellen dat het haar opluchtte dat ze ons verteld had over wat ze had meegemaakt. En natuurlijk was ik er de hele tijd voor haar. Ik was nu nog steeds mijn kast aan het volproppen en keek er geconcentreerd naar, tot ik ineens voelde dat van achteren op me sprong, waardoor ik een kreet sloeg uit schrik en we op de grond terecht kwamen. Ik hoorde Bella lachen en moest daardoor ook lachen, nu keek ik haar uitdagend aan. 'Oja?' vroeg ik met een speelse glimlach op mijn gezicht. 'Nou, ik vind het leuk om jou te plagen!' zei ik lachend waarna me over haar heen boog en haar nu begon te kietelen als wraak.

    Finn Hudson

    Nog steeds zat ik met mijn gedachten bij gisteren, ik had natuurlijk dus mijn excuses aangeboden aan Bella en ze had mijn excuses aanvaard. Maar ze wilde geen relatie met me en daarna kregen we een kleine ruzie. Toen kon ik het echt niet meer volhouden en ging ik uiteindelijk weg. Blaine ging me achteraan en we hebben nog gepraat. Ik vond het echt fijn, dat hij er was voor me. Hij hielp me hier echt doorheen en hij was ook de enige die me hier doorheen kon helpen. Ik had nog nooit zo'n goede vriend gehad als hem. Ik had ook wel gemerkt dat die nieuwe jongen en Bella vrienden waren, wat ik echt helemaal niet leuk vond. Ik mocht hem echt al niet en het liefste zou ik hem helemaal in elkaar willen slaan uit pure jaloezie en zeggen dat hij bij Bella uit de buurt bleef. Ik zag nu al aan hem dat hij achter haar aan zat, en dat kon ik dus totaal niet hebben. Ergens was ik wel blij dat we in Spanje waren, ik had er best mooie herinneringen aan over gehouden van de vorige keer. Natuurlijk niet toen Rachel me liet zitten voor Jesse, maar wel toen ik Bella ontmoette. En natuurlijk de leuke dingen die ik met Blaine had gedaan en het voetballen natuurlijk. Maar ik betwijfelde of het nu weer zo leuk zou worden, aangezien Bella geen relatie met me wilde. Ik mistte haar zo erg, en ik dacht echt de hele dag alleen maar aan haar. Ik schrok uit mijn gedachten toen Blaine iets vroeg aan me, op dat moment was ik net klaar met ordenen en veerde ik naast hem op bed. Hij lag languit op mijn bed en keek me aan. 'Hoeft niet, bedankt. Ik ben al klaar.' zei ik terwijl ik echt probeerde te glimlachen. 'Dus wat zijn de plannen?' vroeg ik aan Blaine, doelend op wat we allemaal gingen doen.

    Will Schuester

    Ik vond het heerlijk om er tussenuit te zijn met de kinderen en Emma, het leek net even alsof we één grote gezin waren en dat vond ik juist leuk. Ik wist ook dat het de kinderen heel erg goed deed, en daar draaide het om bij mij. Het leukste vond ik natuurlijk, om er lekker tussenuit te zijn met Emma. 'Je hebt helemaal gelijk, je hebt gewoon altijd gelijk.' stemde ik helemaal met haar in, doelend op het feestje en de leuke dingen die we gingen doen. ik zoende haar hartstochtelijk terug en keek haar aan met een gelukkige blik in mijn ogen. 'Dit gaat geweldig worden, Emma. Iedereen gaat tot rust komen en het naar zijn zin krijgen.' zei ik naar waarheid. De kinderen uit de Glee club, voelden bijna als mijn eigen kinderen, zoveel betekenden ze voor me. En het deed me goed als ze het naar hun zin hadden. Ik was echt heel erg blij om hier met Emma te zijn.

    Logan Hudson

    Ik kwam net uit de douche en ik had mijn handdoek over mijn onderlichaam gevouwen, zodat mijn gespierde bovenlichaam zichtbaar was en keek naar Rachel en hoorde wat ze zei en knikte. Een jongen uit de Glee club had ons uitgenodigd en blijkbaar had hij deze villa gekregen. Dat was echt heel gaaf, dat hij dit gewoon allemaal kreeg. Gaven mijn ouders zoiets maar aan mij.. Rachel liep nu naar de keuken met Emily, waarna ik mezelf afdroogde en weer omkleedde.

    Damian Furioso

    De band tussen Bella en mij was steeds sterker geworden, net zoals mijn gevoelens voor haar. Ik was echt verliefd op haar en ik zou echt vechten voor haar. Speciaal voor haar ging ik ook in de Glee club, waar best aardig mensen zaten. Maar Blaine, Kurt en Finn mocht ik absoluut niet. Finn mocht ik natuurlijk niet omdat het Bella's ex was en Blaine en Kurt kon ik gewoon niet uitstaan. Ik vond het gewoon walgelijk als twee jongens een relatie hadden. Dat kon gewoon niet en het was gewoon walgelijk. Ik had natuurlijk niks tegen Bella verteld over mijn afkeer voor homo's, aangezien zij wel goed met hun op kon schieten. En ik kon er al helemaal niet tegen als ze in het openbaar zoenden of iets. Ze hoefden het toch niet in mijn gezicht te doen, alsof ze denken dat ik het zo leuk vind om daar naar te kijken. Maar goed, nu zat ik op mijn kamer en ik had net mijn tassen uitgepakt. Ik besloot om nu maar eens de villa te doorlopen. Die jongen, Sebastian was echt tof dat hij ons uitnodigde, ik was hem heel dankbaar hiervoor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.