• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    Sebastian

    Ik knik.
    'Maar mondje dicht dat ik het heb gezegd, ze vertrouwen me, en dat is handig voor als jij dingen moet weten' grijns ik..


    El Diablo.

    Jake
    Lachend knik ik "thanks man, maar ik ben slim voor het trucje" ik geef hem de box en drink nog wat bier.

    [ik ga zo ik zal tuussen door nog ff op mobiel reageren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Ik ben blij dat je je al iets beter voel, we gaan er een leuke dag van maken.' zei ik gemeend tegen haar. 'En het komt allemaal vanzelf wel weer goed.' zei ik geruststellend tegen haar waarnaar ik even naar Emily keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel ik glimlach even naar hem. ' wat wil je gaan doen kermis ' vragend en blij kijk ik hem aan en pak zijn warme hand. Wat lekker was aangezien de mijne ijskoud


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Als jij me de weg wijst, vind ik dat een goed idee.' zei ik glimlachend tegen haar, waarna ik een kus oo haar voorhoofd drukte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel ik grinik maar knik met in mijn eene hand de buggy en in de andere zijn hand liepen we naar de stad waar de kermis was. Het was er best druk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    We kwamen aan bij de kermis in de stad, het was aardig druk, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik keek naar de grijpautomaten en grijnsde. Ik trok Rachel mee daar naartoe en gooide een muntje in de automaat. Gemakkelijk won ik een knuffel en gaf ik het aan Rachel. 'Voor jou.' zei ik lief tegen haar, waarna ik een kus op haar lippen drukte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Hij nam me mee naar de grijpautomaten en pakte gemakkelijk een knuffelt.
    Hij gaf hem aan mij en kuste me. "nawh dankje" zeg ik zacht en zoen hem terug.
    Hij was echt de liefste op de wereld.
    Ik glimlachte om Emily die door het geluid heen sliep en dekte haar even extra onder.
    We liepen een stuk verder en ik kocht snel een suikerspin om samen te delen.
    Lachend plak ik een stukje boven zijn mond "mooie snor" grijnzend kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik moest lachen en at het stuk suikerspin op, Emily sliep rustig door alles heen terwijl er redelijk veel kabaal was. Maar goed, baby's konden al vaker door geluiden heen slapen. 'De dag is nu al perfect met jou.' zei ik naar waarheid tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach " ik hou van je, alles met jou is perfect" en pakte zijn hand.
    Ik voelde me echt gelukkig nu. Ik geef hem een zoen en sla mijn arm om hem heen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik sloeg nu ook mijn arm om haar heen en hield haar dicht tegen me aan. 'Niks of niemand kan deze dag verpesten.' zei ik naar waarheid tegen haar, waarna ik even rondkeek door de kermis.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach en knik " helemaal niemand " ik geef hem nog een kusje.
    Nu was het jammer dat Em er was en we niet alles kunnen doen.
    We liepen een stukje verder en ik zag twee bekende mensen mijn vaders.
    Ze krijgen ons in de gaten en ik zie ze grijnzen. Ze begroetten ons en kijken naar Em.
    " zullen wij de kleine naar bed brengen" steld hij voor en knipoogt terwijl ik bloos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde wat hij allemaal zei en dat stelde me echt gerust. Ik moest het gewoon accepteren dat het gebeurt was en dat ik het niet kon veranderen. Nu zag ik toch alles helder en de zelfmoord neiging die ik net nog had gekregen verdween zomaar. Ik voelde me nu echt rustig en trilde niet meer. Ik dronk mijn glas leeg en kijk Damian aan. 'Bedankt, Damian. Dit had ik echt nodig' zeg ik gemeend en lief. Eindelijk voelde ik me wat zekerder en kon ik het me een beetje afzetten. Het was niet alles, maar echt een begin van iets positiefs. Damian stelde me echt gerust en hij vond ook de goede woorden er voor. Misschien had Rachel gelijk dat ik het met iemand er over moest praten over alles. Wat er allemaal is gebeurd, maar ik wist niet of ik dat kon. Het liefst wou ik het allemaal tegen Kurt kwijt of Damian, maar toch schaamde ik me. En nu voelde ik me ook schudlig tegenover Finn. Het was allemaal mijn schuld, ik zag gewoon niet dat hij me wou helpen en deed ik zo tegen hem, maar wat hij tegen mij zei. Het deed pijn en heel even wou ik hem niet zien. 'Je hebt gelijk' zeg ik helder en kijk hem weer aan. Zonder er echt over na te denken stond ik op en ging op zijn schoot zitten en omhelsde hem. Dat had ik dus nodig een knuffel. 'Ik wil alleen een knuffel' zeg ik zachtjes en knuffel hem. Hij was echt lief en ik kon nu al zeggen dat we goede vrienden konden worden.

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde wat Kurt allemaal zei en glimlachte lief. Hij was zo lief en ik vond het zo leuk als hij helemaal erover droomde over onze bruiloft, natuurlijk zou ik bijna alles aan Kurt overlaten. Omdat hij er toch goed in was om alles te organiseren. Ik deed toch de huwelijksnacht en huwelijksreis en er moest sowieso chocoladetaart er zijn en nog een paar dingen, maar dat liet ik wel op tijd aan Kurt weten. Ik streelde lief zijn wang en luisterde naar hem. Ik wou natuurlijk kinderen met hem. Het liefst gewoon twee kinderen een jongen en een meisje. Jammer genoeg konden we zelf geen kinderen krijgen, maar hadden een optie uit adopteren of een draagmoeder. Maar daar moesten we er goed over nadenken en er over praten. Toen hij over, wat wij later wouden worden. Keek ik een beetje ongemakkelijk, ik wist echt niet wat ik wou worden. Ik hield van zingen, boksen, acteren, muziek, maar ik wist echt niet wat ik wou worden. Ik had dit tegen niemand vertelt ook niet tegen Finn, maar ik kreeg eens een keer aangeboden gekregen om wedstrijden te spelen met boksen en daardoor kon ik geld krijgen. Maar ik wist niet of Kurt daar zo blij mee was en ik kreeg zoveel dingen aangeboden, maar ik wist het echt niet. Ik zou hiermee wel eerlijk tegenover Kurt zijn en daarover met Kurt ook erover praten. Voor de rest luisterde ik maar en knikte. Finn kwam na een tijdje naar beneden en veronschuldigde tegenover ons en ging bij ons zitten. 'Maakt helemaal niets uit, Finn' zeg ik bezorgd en geruststellend, doelend dat het echt niets was. Ik trooste hem, doordat ik mijn hand op zijn schouder legde en wreef er over. Ik hoorde zijn vraag en ik zag Kurt snel naar mij kijken en ik keek even snel terug, waarnaar ik weer naar Finn keek. Wat moesten we zeggen? Ik zag zo aan hem dat hij ellendig voelde, maar erger kon het toch niet. En vroeg of laat kwam hij er toch wel zachter. Ik zuchtte en pakte Kurt's mobiel en scrolde naar de bericht van Bella. 'Ja, we hebben van haar gehoord' beatwoorde ik zijn vraag en ik had al snel de bericht gevonden en gaf het aan Finn, zodat hij het kon lezen. 'Hij moet het weten, Kurt' zeg ik zachtjes tegen Kurt en gaf hem een kus op zijn wang en keek bezorgd naar Finn. Afwachtend hoe hij zou reageren op het smsje.

    Emma Pillsbury:

    Ik bloosde toe hij dat zei en genoot van zijn zoen. 'Ik hou ook heel veel van jou, Will' zeg ik gemeend en verliefd. Ik hoorde zijn vraag en dacht even na. 'Doe maar een kopje thee, daar heb ik wel zin in' zeg ik lief en sla mijn benen over elkaar. Hij was zo lief en ik legde mijn hand op zijn wang en streede zijn wang lief. 'Je bent geweldig en je huis is prachtig' zeg ik gemeend en bewonderend over zijn huis.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damian Furioso

    Ik zag hoe mijn woorden haar goed deden, wat mij dus ook weer goed deed. Ineens nam ze plaats op mijn schoot en knuffelde ze me. Ik voelde het bloed stijgen naar mijn wangen en voelde me ongemakkelijk worden. Een warm gevoel verspreidde in mijn lichaam die als maar heviger werd. Ik begon dus echt iets voor haar te voelen, en er was niets wat ik er aan kon doen. Ik sloeg mijn armen om haar heen en knuffelde haar terug, waardoor mijn hart nog sneller begon te kloppen. Ik hoopte echt dat ze niet voelde dat mijn hart zo tekeer ging. Ik wreef ook nog over haar rug heen, ik kon me zo slecht voorstellen dat iemand haar pijn kon doen. Ze had echt iets traumatisch meegemaakt en ik wilde haar daar echt bij helpen. 'Je mag altijd naar me toekomen als je iemand nodig hebt,' zei ik naar waarheid, waarna ik mijn mobiel aan haar gaf, zodat ze haar nummer er in kon zetten. 'Zo kunnen we contact blijven houden.' glimlachte ik naar haar. Ze was echt bloedmooi en ik ging echt voor haar. Maar alles op zijn tijd, ze moest eerst nog over haar ex heen komen. Maar daar ging ik haar echt mee helpen, door eerst hele goede vrienden met haar te worden. Later zou er hopelijk iets anders uit voortgroeien.

    Finn Hudson

    Ik was opgelucht omdat ze het me niet kwalijk namen, ineens gaf Blaine het mobieltje van Kurt aan mij en las ik het sms'je. Er ontstonden meteen tranen in mijn ogen, en gaf het mobieltje terug aan Kurt. Ik voelde me in één klap nog vreselijker, nu ik wist dat ik haar definitief kwijt was. 'Fijn,' bracht ik zuchtend uit, ik wilde nog maar zeggen maar ik was bang dat ik moest huilen. Het klonk kinderachtig, maar ik wilde vaak niet overkomen als een mietje, daarom hield ik me in. Ook al wist ik dat ik bij Blaine en Kurt helemaal mezelf kon zijn. Ik had het echt helemaal compleet verpest, ik verpestte het altijd op één of andere manier bij meisjes. Ik denk dat ik altijd te kort schoot bij ze. Als ze niet vreemd gingen, verlieten ze me wel omdat ik het zelf verpest had. Ik kon niet zonder Bella, ze was mijn leven. Ze was alles voor me, en ik kon echt niet zonder haar. 'Ik ga weer naar boven, ik wil even alleen zijn.' zei ik met een gebroken stem tegen Kurt en Blaine, waarna ik weer naar boven liep en neer plofte op bed en mijn tranen de vrije loop liet. Nu was het echt voorgoed over. Ik zuchtte en sms'te Rachel maar terug. 'Ik denk wel dat ik meega. Finn.' sms'te ik haar terug over Spanje. Dan kon ik tenminste weer voetballen en had ik misschien afleiding.

    Kurt Hummel

    Ik keek toe hoe Finn reageerde en zuchtte toen hij weg liep, ik keek hem bezorgd na. Het ging echt niet goed met hem, zelfs ik kon dat vertellen. Ik keek nu weer naar Blaine en knuffelde hem nogmaals. 'Misschien moet je toch gewoon naar hem toegaan?' vroeg ik zacht aan hem, misschien moest Finn nu juist niet alleen zijn. Ik wist niet hoe jongens dachten, bij meisjes was het meestal als ze zeiden dat ze alleen wilden zijn, dat ze dan toch steun nodig hadden. Maar ik wist niet hoe ik dit op moest vatten dus ik liet het maar aan Blaine over.

    Will Schuester

    'Dankje, Emma.' glimlachte ik, waarna ik naar de keuken liep om de waterkoker aan te zetten voor haar. Het duurde altijd even voordat het water warm was. Ik liep nu weer terug naar Emma en bekeek haar. Ik kon maar niet geloven dat zij mijn vriendin was nu. Ze was zo prachtig en schattig en gewoon alles voor mij. Ik was echt gelukkig met haar en dat zou ik haar laten merken. Na een tijdje gaf een felle fluitsignaal aan dat het water klaar was en schonk ik een kopje thee in voor Emma en liep ik terug. Zelf hoefde ik even niks, ik had nergens zin in. Ik wilde alleen maar Emma.

    Logan Hudson

    Tot mijn grote verbazing kwamen we Rachel's vaders tegen op de kermis, die vroegen of ze Emily mee moesten nemen. Ik begroette ze ook en keek naar Rachel, het was nog altijd haar beslissing of ze Emily hier wilde houden. Maar Emily had niks aan de kermis, ze was er immers nog veel te klein voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde wat hij zei en glimlachte zwak. Ik zette vervolgens mijn nummer in zijn mobiel en deed hetzelfde bij mijn mobiel, zodat ik hem ook had. 'Bedankt voor alles, Damian' zeg ik gemeend en kijk hem aan. Ik zat nog steeds op zijn schoot en zag dat hij een beetje rood werd, vast doordat hij gesport had. 'Dat ga ik zeker doen' zeg ik doelend als ik iemand nodig heb. 'Je bent echt lief en ik hoop dat we goede vrienden kunnen worden' zeg ik gemeend en glimlachend. Ik voelde me nu toch opgelucht en wist dat ik mensen had om me heen die zich zorgen maakte om me en die me steunen. 'Ik denk dat ik naar huis ga' zeg ik zwak glimlachend en beste was om alles tegen Kurt te vertellen, wat er allemaal is gebeurd. Dan ben ik er ook van af en ik denk ook dat ik het aan Damian ging vertellen. 'Zullen we een andere keer weer wat afspreken dan ben ik er klaar voor om alles tegen je te vertellen, nu wil ik dat eerst aan iemand anders vertellen, als je dat niet erg vind' zeg ik gemeend en kijk hem aan.

    Blaine Anderson:

    Ik zag hoe Finn erop reageerde en keek hem bezorgd aan. Hij zei wat en ging weer naar boven. Hij had zijn beste vriend nodig en ik hoorde wat Kurt zei en knikte. 'Ik weet hoe hij is, laat hem maar over aan mij' zei ik zwak glimlachend en voorzichtig laat ik Kurt op de bank ploffen en stond ik op. 'Ik kom zo terug, anders kan je eten maken of als Bella thuis is met haar praten' stel ik voor en zoen hem nog op zijn lippen, waarnaar ik naar boven loop. Ik klop op Finn's deur en zonder antwoord loop ik naar binnen. 'Finn, je hebt mij nodig en stuur me niet de kamer uit, want ik blijf toch bij je' zeg ik streng en bezorgd. Ik zie dat hij huilt en zucht pijnlijk. Vervolgens boeide het me niet en ging ik naast Finn liggen en sla mijn armen om hem heen en wreef troostend over zijn rug. Ik druk hem dicht tegen me aan, doelend dat hij niet alleen is. 'Bella draait wel bij, ze houdt van je, Finn' zeg ik troostend.

    Emma Pillsbury:

    'Dankje, Wil' zeg ik lief en pakte het kopje aan van hem. Gelijk warmde mijn handen op en voelde ik me lekker warm en veilig. Ik nestelde dieper in Will's armen en ging ik tegen hem aanliggen. 'Misschien kan je beter geen solo's geven aan Rachel, want zij zingt elke keer en is het niet meer zo verrassend tegenover de jury' begon ik over de sectionals te praten en dacht even na. 'Misschien kan je Isabella en Kurt laten zingen als een duet, want zij hebben ook hele mooie stemmen en daarna Mercedes en Blaine, die een beginnend stuk doen voor de groepsnummer en daarna zingt iedereen het mee' zeg ik en kijk hem aan. 'En over het feestje. Ik hoop dat de kinderen dat leuk vinden en iedereen krijgt gewoon een solo, dan is het voor iedereen leuk' zeg ik glimlachend en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.