• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde wat Damian zei en zuchtte opgelucht. Gelukkig ik wou dat hij het ook gezellig had. Ik bloosde lichtjes toen hij dat zei en glimlachte lief naar hem. Opeens word ik uit Damian's armen getrokken en had Finn me nu vast. Ik hoorde wat Finn zei en wat hij deed. Proestend kwam ik weer naar boven en zag dat Finn een speelse glimlach naar me keek. Zachtjes zuchtte ik en kijk hem zwak glimlachend aan. Ik wist wat Finn deed, hij was jaloers en dus wou hij nu actie ondernemen. Zo stom was ik ook weer niet en zag dat dus ook gewoon. Ik zei maar niets en speelde maar gewoon mee. Ik maakte mezelf los uit Finn en spetterde naar hem en moest toch lachen. Ik spetterde ook naar Damian en zwom speels naar achteren, zodat ze me niet te pakken kon krijgen. Ik wist heus wel wat ze beiden aan het doen waren, maar liet het maar zo. Ik wou een leuke vakantie hebben en als ik het nu zou verpesten werd het niet meer leuk. Ik keek naar Damian en weer naar Finn. Ze waren beiden echt leuk en natuurlijk hield ik van Finn, maar mijn gevoelens waren gewoon in de war. Ik keek weer naar Damian en voelde me warm worden. Hij was echt leuk en zo lief voor me. Ze waren beiden leuk en volgens mij moest ik toch uiteindelijk kiezen wie ik wou.

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde wat Rachel zei en begon te glimlachen. 'Heel graag, Rach. Dat zou Kurt ook leuk vinden' zeg ik gemeend en Emily kirde en speelde in het water. Ik hield natuurlijk haar goed vast, zodat ze niet valt in het water, ze was nog behoorlijk klein. Rachel stond naast me en ik zat natuurlijk in het water en trok Rach naar me toe en plaatste haar op mijn schoot en Emily op haar schoot. Ik hield ze beiden stevig vast en ook dicht tegen me aan. 'Rach, ik weet dat we niet zovaak praten samen, maar je moet weten dat ik echt om je geef' zeg ik gemeend en bezorgd. 'Je weet dat ik altijd er voor je zal zijn en je ga steunen net als Kurt' zeg ik vervolgens en druk een kus op haar wang. Emily zat dus op Rachel's schoot en met haar handjes klapten ze in het water en kirde vrolijk. Ik wreef teder over Rachel's rug heen. Ik gaf echt om haar en liet dat dus niet altijd zien, maar ik gaf echt om haar. 'Hoe is het me je?' vraag ik daarna en kijk haar aan.

    (Ik ga even eten, heb honger. D: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ineens trekt Blaine me op zijn schoot en Em op mijn schoot die vrolijk in haar handjes klapt.
    Ik luister naar Blaine en glimlach "Ik geef ook veel om jou, om jullie allemaal eigenlijk" ik glimlach even.
    "Het gaat goed alleen ben ik de laatste tijd erg moe maarja" zeg ik en kijk hem aan "en met jou??"

    Lizz
    Het was fijn dat Kurt er was.
    Gel;ijk smeerde hij zalf op de blauwe plekken.
    "stop Kurt straks is de zalf op" zeg ik zacht maar kijk hem dankbaar aan.
    "ik wil niet van school, de opleiding is echt leuk. elke week kwam ik langs om te kijken of jullie er waren en vandaag was het" glimlach ik blij en geef spontaan een kus op zijn qwangg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Bella zwom nu plagend naar achteren en keek van Damian naar mij. Het irriteerde me nu echt dat Damian hier nu bij was, dit had een moment moeten zijn van Bella en mij, samen. En niet met hem erbij. Van mij mocht er nu wel een hele hoge golf komen die hem wegspoelde of zo. En het viel me eigenlijk nu pas op, dat hoe langer ik bij hem in de buurt was, hoe meer manieren ik in mijn hoofd vond om hem hier weg te krijgen. Ik dacht al aan verdrinken en nu aan die hoge golf. Natuurlijk dacht ik dat niet serieus, maar het was wel aardig frustrerend. Damian en ik zwommen achter haar aan, tot ze uiteindelijk stopte. Ik gunde hem echt geen blik waardig en had alleen maar oog voor Bella. Even was het een beetje ongemakkelijk stil tussen ons en verbrak Damian die stilte door te vragen of ik het naar mijn zin had. Dus zo wilde hij het spelen, door gewoon achterbaks aardig te doen. 'Prima, en jij?' vroeg ik neutraal aan hem. Door wat hij zei, werd ik alleen nog maar jaloerser. Ik mocht die gozer echt helemaal niet, en ik kon hem echt niet uitstaan. Hij was ook zo achterbaks, omdat hij aardig deed tegen ons waar Bella bij was. Maar als ze even niet keek of weg was, liet hij zijn ware aard zien.

    Damian Furioso

    We zwommen achter Bella aan totdat ze stopte en ik glimlachte verleidelijk naar haar. Ik kon iedereen zo verliefd op me laten worden als ik dat wilde, en bij Bella deed ik echt mijn best, omdat ik echt iets voor haar voelde. Er viel later een ongemakkelijke stilte tussen ons drieën, waardoor ik Finn aankeek. Ik kon beter maar aan Bella laten zien dat ik aardig tegen iedereen was. 'Hoe heb je het naar je zin tot nu toe?' vroeg ik aan Finn, hopelijk ook om het ijs te breken. Hij antwoordde iets neutraals en vroeg het ook aan mij. 'Ik ook, we gaan er sowieso een hele leuke vakantie van maken.' zei ik met een knipoog naar Bella toe. Ik wist dat hij alleen nog maar jaloerser werd. En dat vond ik alleen maar leuk.

    Kurt Hummel

    Ik moest glimlachen omdat ze een kus op mijn wang gaf en keek haar aan. 'Dan koop ik wel een nieuwe,' zei ik waarna ik nog een flinke klodder zalf op haar wonden smeerde. Het belangrijkste was dat Lizz geen pijn had en dat haar wonden zouden genezen. 'Je gaat niet meer terug naar die school, Lizz.' zei ik meteen weer streng. 'Het is fijn dat je opleiding leuk is, maar veiligheid gaat voor. Er zijn nog wel meer scholen die die opleiding aanbieden.' zei ik tegen haar. Ik begon na te denken, Lizz hield heel veel van dieren en ik wist dat daar een opleiding voor deed. 'Ik weet het goed gemaakt,' zei ik nu, terwijl ik mijn lege tube op bergde en haar nu over haar rug wreef. 'Ik ga een school uitkiezen voor jou, met dezelfde opleiding, maar ook een school waar jij je veilig en prettig kunt voelen.' zei ik naar waarheid. Ik zou echt een geschikte school voor haar vinden. 'Lijkt het je niet leuk om bij ons in de villa te blijven logeren in de tijd dat we hier zijn?' stelde ik voor. Ik ging vanmiddag meteen op internet kijken voor een geschikte school voor haar. Eentje met een anti-pestprogramma, zoiets wat de Warblers hebben op school.


    [Oooh, je moet wel goed blijven eten, hé! ;p Smakelijk!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik zucht even "dat lijkt me wel leuk aangezien Mitch alleen maar werkt net als papa en mama" zeg ik zacht.
    Ik merk nu pas hoe eenzaam ik me eigenlijk voelde.
    Uiteindelijk besluit ik me nergens wat aan van te trekken en het leuk te hebben.
    Ik trek ook mijn broek uit en negeer mijn lichaam die helemaal blauw en rood was.
    Snel vouw ik het op.
    "ik ga straks een nieuwe tube voor jou en mij halen want het werkt wel"geef ik eerlijk toe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Ik weet wel wat werkt,' zei ik glimlach, waarna ik opstond en haar meetrok. 'Luister Lizz, kom naar me toe als je ergens mee zit. Ik wil je helpen en ik weet zeker dat Blaine je ook wilt helpen.' zei ik tegen haar. 'Ik weet hoe het voelt om je eenzaam te voelen, je hebt het gevoel alsof je nooit iemand zou vinden en dat je niemand hebt. Ik heb die periode ook gehad, Lizz.' zei ik eerlijk tegen haar. 'Maar ineens was Blaine daar voor mij, en dat is het bewijs dat jij ook ooit iemand zou vinden. Jij zou iemand vinden die jou ook gelukkig maakt en je bent echt nooit alleen.' zei ik tegen haar, waarna ik mijn armen om haar heen sloeg en haar omhelsde. Ik was altijd zorgzaam naar iedereen toe. 'Wat zeg je ervan? Gaan we zwemmen?' vroeg ik nu glimlachend aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik glimlach en knik "thanks, "met een snelle beweging tilde ik kurt op rende naar het wate iwaar ik hem ingooide.

    snle ging ik met mijn hand door zijn haren wetend dat hij daarover ging panikeren

    [koffie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Er kwam opeens een ongemakkelijke stilte en ik keek de jongens één voor één aan. Ik zwom maar op mijn plek en kijk hun onder mijn wimpers aan. Damian verbrak de stilte om zo tegen Finn te praten en hoorde wat ze beiden zeiden en zag dat Damian knipoogde naar mij. Ik begon verlegen te giechelen en te blozen en voelde me ongemakkelijk maar ergens ook geliefd dat ze beiden probeerde om voorzichzelf te winnen. Ik zag dat Finn jaloers was en ergens was dat wel leuk om te zien. Hij gaf echt om me en wou gewoon mij niet kwijt. Ik wist niet wat ik moet zeggen of doen tegen ze. Ik keek ze alleen aan en zuchtte. Opeens voel ik twee armen om me heen en slaak ik een kreetje van schrik en draai me om, waarnaar ik Blaine zag. 'Blaine!' riep ik lachend en hij moest lachen. 'Ik mag je toch knuffelen' zegt hij pruilend en knuffelde me. 'Natuurlijk mag dat' zeg ik lief en knuffel hem terug. Zonder dat ik het zag knipoogde Blaine stiekem naar Finn en Damian zag dat blijkbaar ook niet. Plagend liet ik hem los en duwde hem kopje onder, waardoor hij nu proestend naar boven komt en moest lachen. Hij tilde me op en kijkt naar de jongens. 'Ze is van mij' zegt hij lachend en zwom met mij van hun vandaan. Ik proeste het uit van het lachen. Echt Blaine weer en hij was echt mijn liefste beste vriend. Kurt natuurlijk ook en ik hield allebei ziels veel van ze.

    Blaine Anderson:

    Ik luisterde naar haar en maakte me toch zorgen. 'Met mij gaat het perfect, natuurlijk door Kurt. Wel goed slapen' zeg ik bezorgd en gemeend. 'Ik wil niet dat er wat met je gebeurd' zeg ik bezorgd en gaf weer een kus op haar wang. Mijn ogen gleden naar Finn, Damian en Bella verderop, ik voelde dat het nogal ongemakkelijk daar was en keek weer naar Rachel. Ik stond met haar op en zette haar weer neer op het zand en Emily had ze in haar armen. 'Ik ga even naar de rest toe, ga jij maar naar Kurt en Lizz met Emily' zeg ik lief en knuffel haar, ik plante een kus op Emily hoofdje en kijk Rachel nog aan. 'Zeg maar tegen Kurt, dat ik zo bij hem kom' zeg ik nog en liep weer naar het water toe. Snel nam ik een deuk en zwom naar Bella toe. Ik kwam boeven water en sloeg mijn armen om haar heen, waardoor ze een kreet sloeg van schrik. Ik begon te lachen en ze keek me met haar grote ogen aan. 'Blaine!' riep ze lachend. 'Ik mag je toch knuffelen' zeg ik pruilend en ik ging haar knuffelen. 'Natuurlijk mag dat' zeg ze lief en knuffelde me terug. Ik knipoogde naar Finn, doelend dat ik hem alleen wou helpen en haar weg ging halen van Damian. Damian en Bella hadden het niet door dat ik knipoogde en richtte me weer op Bella. Plagend liet ze me los en duwde mekopje onder, waardoor ik nu proestend naar boven kom en hoorde ik dat ze moest lachen. Ik tilde haar plagend op en kijk naar Finn en Damian. 'Ze is van mij' zeg ik lachend en zwom met haar van hun vandaan. Bella proeste het uit van het lachen en ik lachte ook. Zo nu heb ik Finn geholpen.

    (Dat weet ik! :3 )


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik glimlach even en knik en loop naar Kurt en Lizz.
    Ik begroet ze even en laat Em weer het wate inzakken
    [zorry maar ben bezig voor stage en dat loop slect


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik schoot nu eindelijk in de lach door Blaine, hij was echt geniaal en gewoon geweldig. Ik keek nu naar Damian en ik kon gemakkelijk zeggen dat hij hier de pest in had. Aangezien hij me best boos aankeek en ik hem onschuldig aankeek deze keer. Ik vond het echt een hele goede zet van Blaine. 'Je denkt echt dat je nog een kans maakt, hé?' vroeg Damian, waarna ik hem aankeek. Ja hoor, tuurlijk. Bella was weg en nu liet hij zijn ware aard zien. Ik wilde weer mijn mond openen, waarna Damian ineens dreigend een paar stappen in mijn richting zette. 'Ze wordt van mij, denk je dat ze voor iemand gaat kiezen dat al een kind heeft?' vroeg Damian spottend. 'Hou Emily hier buiten.' zei ik meteen terug, hij moest al helemaal zijn mond houden over mijn dochter. Hij deed alsof hij het niet hoorde en keek me minderwaardig aan. 'Ze vond jou leuk, voor een korte tijd maar nu heeft ze behoefte aan een echte man. Niet één die alleen maar een stel homo's als vrienden heeft.' siste hij naar me. Nu schoot dat echt bij mij in het verkeerde keelgat en zette ik nu dreigend een paar stappen naar hem toe. 'Praat niet zo over hun.' zei ik nog tamelijk rustig, wat me eigenlijk wel verbaasde want vanbinnen kookte ik van woede. 'Wat ga je dan doen? Je homovriend erbij halen? Gaat hij me dan aanvallen met zijn nagelvijl?' vroeg hij spottend, waarna hij even wenkte naar Blaine. Oké Finn, hou je in. 'Bella heeft behoefte aan een échte man, niet zo iemand als jou.' beet Damian toe. 'Je bent eigenlijk helemaal niks, net zoals jouw vrienden. Bella is gewoon veel te goed voor iemand zoals jou. Je denkt nu misschien dat je succesvol bent, maar wacht maar over een paar jaar.' ging Damian gewoon schaamteloos verder, ik balde mijn handen tot vuisten. 'Jij denkt echt dat je heel wat bent.' siste ik terug naar hem. 'Ik ben in ieder geval meer dan jij en die homo vriend van je ooit zullen worden.' zei hij nog eens spottend. 'Bella en ik hebben gisteravond trouwens nog seks gehad, ze is geweldig in bed.' zei hij nog, ik wist niet of hij dit loog of dat het waar was maar nu had ik het echt niet meer en vloog ik hem aan. Ik begon nu echt te flippen en sloeg vol met mijn vuisten in zijn gezicht. Maar hij was ook sterk en zo verwikkelden we in een gevecht.

    Kurt Hummel

    Verontwaardigd keek ik haar aan toen ik in het water belandde en ze met haar hand door mijn haren ging. 'Nou zeg,' zei ik met een pruillipje. Snel streek ik met mijn vingers mijn doorweekte haren weer in model en ontstond er een speelse glimlach op mijn gezicht en woelde ik nu op mijn beurt door haar haren. 'Je verdiende loon.' zei ik gierend van het lachen. Rachel kwam later met Emily bij ons en ook naar haar glimlachte ik vriendelijk. Ik wilde net iets zeggen toen ik ineens iets hoorde. Ik keek nu naar de andere kant op en zag dat Damian en Finn ineens begonnen te vechten. Geschrokken sloeg ik mijn hand voor mijn mond en keek ik hulpeloos toe naar wat er gebeurde.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 15:10 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ineens hoorde ik wat gepraat en een geluid
    Ik zie dat ze beginnen te vechten.
    Snel druk ik Emily in Kurt zijn handen en zwem er met Lizz heen.
    Ik zie dat zei vanachter Finn probeert te pakken dus rpobeer ik die andere gast.
    "jongens kappen" schreeuwde ik ietswat bozig.
    Straks sloegen ze lkaar bewusteloos.

    Lizz
    ik hoorde ruzie en zwom met Rachekl er snel heen.
    Ik sloeg jmijn armen om Finn en trok he m een stukje weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (MissStoran, dat moest Blaine doen. Hij moest hun uit elkaar halen.)


    One Who Travels A Higher Path.

    [ow oke kunnen ook doen dat rach en lizz ze niet houden en dan om blaine schreeuwen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Blaine merkt dat heus wel op, maar is goed. Laten we dan zo doen dat ze allebei helemaal hun niet houden en dat ze het opgeven en dan komt Blaine)


    One Who Travels A Higher Path.

    [sgoed ow als ik ff niet reageer ze bellen zo oor stage
    hebben jullie het ook zo fck koud

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 15:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik ging nog lachen samen met Bella om mijn actie en hoorde we beiden een lawaai komen. Ik draaide me om en zag Finn opeens vechten met Damian. 'Shit' sis ik en laat voorzichtig Bella los en samen met haar gingen we snel naar de jongens. ik zag dat Rachel en Lizz hun probeerde tegen te houden, wat dus niet lukte. Snel ging ik handelen en nam Bella, Lizz en Rachel mee op een afstandje, zodat ze niet gewond konden raken en rende snel naar de jongens toe. 'Kappen!' riep ik tegen ze en ging er tussen staan. Ik hield ze beiden uit elkaar en duwde met kracht Damian weg en Finn. Ik kon heus wel iemand aan en pakte nu Finn's armen beet en duwde hem nu helemaal naar achteren, zodat hij niet meer Damian kon slaan of Damian hem. Ik zag dat Bella nu naar Damian rende om hem ook in bedwang te houden. 'Finn, rustig' zeg ik streng en hield hem in bedwang. Zo te zien was hij echt boos en probeerde zich los te maken, maar ik hield hem stevig vast.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik probeerde nu Damian in bedwang te houden. Waarom ging Finn nou weer vechten met Damian? 'Damian, rustig' zeg ik bezorgd en moest moeite doen om hem te bedwingen. Ik zag dat Blaine Finn probeerde naar achteren te duwen. Ik was echt boos op Finn. Waarom moest hij nou perseee het verpesten en zo jaloers doen. Ik was boos, maar ook teleurgesteld in hem. 'Wat is er aan de hand?' vraag ik bezorgd aan Damian.


    One Who Travels A Higher Path.