• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Penumbra
    Iris Charlotte Michaëls - Penumbra

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik verstijf even als ze me lichtjes kust en frons dan mijn wenkbrauwen terwijl de tranen blijven stromen. 'Waarom gebeurt het altijd bij mij?' zeg ik zachtjes 'Niet bij Nick, Ashley of een van de anderen. Altijd bij mij en bij jouw.' Ik kijk haar niet aan. Haar lippen deden me weer warm worden, maar slechts voor eventjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik kijk hem nadenkend aan. Kan ik dat wel vertrouwen? Ik grinnik zachtjes en knik dan. 'Oke maar ik help, zie dat je de keuken laat afbranden.' zeg ik en steek mijn tong kinderachtig uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik laat haar aardiger zijn met af en toe haar momenten. ;)]

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik zucht en volg dan toch maar Nick's advies op om wat rond te gaan kijken. Ik sta op en loop de kamer uit en slenter wat door de gangen. Als ik al een tijdje rond gelopen heb loop ik ergens naar binnen wat blijkbaar een kantine is. Ik kijk even de zaal rond en zie dan een meisje zitten aan een van de tafels en loop er naar toe en ga er tegenover zitten en kijk even naar haar. 'Hey.' zeg ik dan en glimlach even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oeh, Jake en Leslie weer, arme Jake.. Whaha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    'Ik weet het niet,' zeg ik gefrustreerd. 'Ik weet niet waarom het lekker makkelijk kan zijn. Dat Nick op Ashley verliefd wordt ofzo en andersom. Wat mij betreft verliefd op Luna.' en ik kijk naar de grond. Jake kijkt ook niet naar mij. 'Er zijn een paar dingen die ik wel weet. Dat, wanneer het lijkt alsof het leven klote is, het vaak alleen maar erger wordt. En wanneer je denkt dat het nog erger wordt. Je vanzelf het dieptepunt bereikt waarna het alleen maar beter kan worden.' en ik kijk op naar Jake. 'En op dit moment? Het voelt alsof het alleen maar erger en erger wordt. Ik vraag me af wanneer ik mijn dieptepunt bereik.' hoewel ik dat wel weet. Als Jake dood zou zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Thsjaa. Jake is saaaddddd ): sorry lieve Nick. Maar Jake heeft Leslie even nodig. Ze komt wel bij Nickie terug hoor :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Ik kijk op van mijn tekenboek als ik een Hey hoor. Een meisje is tegenover me komen zitten en ik herken haar niet ofzo. Hm, nu klopt heel mijn tekening niet meer. 'Hoi,' mompel ik dan, ietwat in gedachten. Ik bedenk me hoe ik de tekening zo kan aanpassen dat het meisje tegenover me niet gelijk heel het blad in beslag neemt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik geef haar zachtjes een kusje op haar wang. 'Les misschien is het beter dat je weggaat. Ik wil niet dat je depri door mij word.' zeg ik met een flauwe glimlach. 'Je bent me niets verschuldigd.' Ik streel zachtjes over haar wang en laat dan zuchtend mijn hand weer naar beneden vallen en kijk haar nu aan zonder te huilen. Ik huil straks wel verder als ze weg is...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ok, maar niet terwijl ik mijn geheime ingrediënten toevoeg." zei ik met een grappig Italiaans accent en lachte toen.
    "Maar wees gerust. Mijn spaghetti is de lekkerste van de wereld. Je hebt nog nooit zoiets geproefd. Mijn moeder was er gek van." en opnieuw moet ik beter nadenken voor ik wat zeg. Ik wist met de grootste moeite van de wereld mijn glimlach op zijn plek te houden en liep meteen naar de keuken, zodat ze hopelijk niets in mijn ogen zou zien.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan, hij is weer gestopt met huilen. 'Weet je nog dat je tegen me hebt gezegd dat je pas bij me weg zou gaan wanneer ik je weg zou sturen?' vraag ik dan aan hem. Ik bijt op mijn lip en pak dan zijn hand beet. 'Ik ga nu hetzelfde doen. Ik ga pas weg als je me weg stuurt nu. Oke. Het ligt iets anders, ik moet namelijk ook weer terug naar school.' naar Nick. 'maar wel met de belofte dat ik terug kom.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik bijt op mijn lip. Er is iets mis. Op zijn eiland begon hij plots te huilen en nu glimlacht hij plots vals... ik besluit het hem te vragen als we terug op mijn kamer zijn. Eerst spaghetti. Ik pak de pasta uit een van de kasten en verschillende groenten. Ik pak een scherp mes. 'Fijn of grof gesneden?' vraag ik hem glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Even eten.. ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Even eten.. ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik zwakjes en kijk haar even aan. Mijn ogen zijn vast gezwollen en dik van het huilen. 'Mag ik even alleen zijn Les?' vraag ik haar zachtjes en bijt op mijn lip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk hem aan, hij is weer gestopt met huilen. 'Weet je nog dat je tegen me hebt gezegd dat je pas bij me weg zou gaan wanneer ik je weg zou sturen?' vraag ik dan aan hem. Ik bijt op mijn lip en pak dan zijn hand beet. 'Ik ga nu hetzelfde doen. Ik ga pas weg als je me weg stuurt nu. Oke. Het ligt iets anders, ik moet namelijk ook weer terug naar school.' naar Nick. 'maar wel met de belofte dat ik terug kom.'


    {Niemand kan de school verlaten dus die belofte kun je niet houden lieve Leslie -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling