• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Penumbra
    Iris Charlotte Michaëls - Penumbra

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Dat is geen geldige reden..]


    {Because I will.. Ik kan het niet uitleggen..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik toon hem de weg naar mijn kamer en sluit de deur achter ons. 'Waarom wil je me het niet zeggen?' vraag ik hem zachtjes en pak mijn ring van mijn nachtkastje. Ik doe hem terug aan en ga dan op mijn bed zitten hem niet aankijkend. Ik kijk wat afwezig naar het raam. Wachtend op zijn uitleg waarom...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik zak weer in elkaar als ze weg is en schreeuw woedend naar boven. 'Vermoord me dan! Als jullie me toch dood willen! Maar pak niet iedereen af van wie ik houd verdomme !!!' roep ik 'Eerst Luca! Dan leslie en nu Kate?! Maak er gewoon een einde aan!' schreeuw ik wanhopig en klem mijn armen om me heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik bleef ongemakkelijk in het midden van de kamer staan en stak dan uiteindelijk maar mijn handen in mijn zakken, om mezelf een houding te geven. Ik schraapte zachtjes mijn keel.
    "Omdat ik niet zwak wil zijn. Ik wil geen medelijden en ik wil een ander niet met mijn pijn opzadelen." mompelde ik zacht en staarde naar een punt op de vloer voor me.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik zucht en loop naar hem toe en zorg dat hij me aankijkt. 'Axton, we zijn verloofd, for god sakes.' mompel ik zachtjes. 'Je kan me alles zeggen en het is niet opzadelen, het is er over praten, hoe kan ik je helpen als ik niet precies weet wat er scheelt?!' zeg ik en blijf hem aankijken. 'Het zou oneerlijk zijn Ax, jij mag me helpen met mijn ouders en ik mag je niet helpen met je pijn.' Ik streel zachtjes over zijn wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)


    Alison
    'Dat slechte invloed idee klinkt goed' Zeg ik grijnzend waarna ik met haar de gang door loop,
    'Welke kant?' Vraag ik vervolgens lachend. 'Jij bent de gids' voeg ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Need a hug :(]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek haar even aan en besefte toen dat ze gelijk had. Ik moest haar hierin niet buitensluiten. Iedereen, behalve haar. Toch kon ik haar niet recht aankijken, terwijl ik het eindelijk zei. Ik richtte mijn blik op haar schouder.
    "Mijn moeder wás gek op mijn spaghetti." zei ik nog eens en legde de nadruk op 'was'. "Ze kan er niet meer gek op zijn. Z-ze is dood."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    [Need a hug :(]


    [Hug <3 I'll be here if you need it.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Ik grinnik. 'Ja hoor is goed, ik ben de gids. Ik zal ons leiden naar de donkerste hoekjes van deze school,' zeg ik met mijn wenkbrauwen wiebelend. En ik trek haar mee een kant op. 'Laten we maar beginnen met wat ik wel ken.' en i laat haar de kantine zien en de receptie. 'Zo. Dat is alles wat ik ken,' zeg ik grinnikend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    [Need a hug :(]



    Don't be like the rest of them, darling

    WHHHHUUUUTTT Q. is echt fucking erg veranderd maar i likee hahaha maare...even checken voor Rae, Amaar en Rosee haha


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi
    Ik schrik even en omhels hem dan stevig. Ik zeg niets, hij wil geen medelijden zegt hij en ik luister ernaar. Ik wieg ons even heen en weer. 'Ze is vast gelukkig waar ze nu is.' zeg ik dan. 'Eindeloze witte stranden en een mooie blauwe oceaan. Vriendelijke mensen en prachtige bossen. Een lucht die geurt naar de zilte zee en niemand is er opgejaagd.' Oma zei zulke dingen altijd. Als ik dood ga zei ze ben ik niet echt weg... 'Ax het is vreselijk maar onthoud één ding, ze is niet weg.' zeg ik en leg mijn hand op de plaats waar zijn hart zit. 'Ze is hier.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ken je dat, dat je echt alles voor een jongen zo doen maar hij je dan enkel blijkt te gebruiken?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Niet echt.. Ik heb niet zo veel.. Ervaring in het gebied van jongens maar ik ken het wel met vriendinnen :') En dat voelt totaal niet fijn.}


    Don't be like the rest of them, darling