• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Penumbra
    Iris Charlotte Michaëls - Penumbra

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    'is dat alles wat je bij je hebt?' vraag ik dan aan haar, in mijn ogen is het namelijk erg weinig. 'Ik had twee grote koffers en een kleine koffer bij me..' maar Oke. Ik heb ook veel meer kleren blijkbaar. Hm. Ik heb een zwak voor leuke kleren, dus heb ik ook veel kleren. Om maar te zwijgen over mijn schoenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lila True Michaëls & Iris Charlotte Michaëls
    Lila en Iris liep vrolijk babbelend de grote school binnen. Lila hupte enthousiast op en neer. Ze ging immers Aiden terug zien die hier sinds gisteren ook op school was gekomen. Ze stalk hem niet. Echt niet. Maar ze vind hem enkel leuk en Iris was hun vorige school meer dan beu. Problemen met ex-vriendjes en zo. "Oh, zo spannend." zei Lila en giechelde. Iris rolde met haar ogen en bracht haar zus tot bedaren. "Ik begrijp nog steeds niet wat je in hem ziet." Iris moest bijna kotsen wanneer Lila het over Aiden had en over hoe geweldig hij was. En grappig. En charmant. En knap. "Oeh, Char," zei Lila vrolijk en nam haar zus bij de hand. Haar handtas bengelde aan haar arm. "Daar is de infobalie. We worden nu naast zussen ook roomies!" Alweer rolde Iris met haar ogen. Wat heb je met een zus die steeds hyper staat?


    kindness is never a burden.

    DreamWishes schreef:
    [Iemand Aurora meeten, ga haar toch wat aardiger maken, anders krijgt ze nooit vrienden... ;)]


    |Ik heb Lila en Iris? (: |


    kindness is never a burden.

    Alison
    'Hmm.. Een paar kleren hadden.. Een ongelukkige reis en een paar kon ik niet meenemen.. Arme kleren' Mompel ik en leg de kleren die er wel inzaten in de kast neer.

    {UGh, echt mijn broertje die begint me te commanderen en alles en bij gym moest ik samenwerken met een meisje dat ik niet mag 'Wat ben jij dom zeg' 'Erg slim ben je niet hé?' Zulke dingen zei ze de hele tijd}


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik glimlachte en slaakte een tevreden zucht, terwijl we verder richting het huis liepen.
    "Hmm, je buik is hen al opgevallen, maar je ring nog niet." glimlachte ik en drukte een kus op haar wang.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik weet gewoon niet wat te zeggen. Jake is helemaal gebroken. En daar kan ik echt niet tegen. 'Ik haat het om je gebroken te zien,' zeg ik zachtjes. En ik leun met mijn hoofd tegen dat van hem en wieg hem zachtjes heen en weer. Mijn ogen zijn besloten terwijl ik koortsachtig naar een oplossing zoek. Duizenden problemen, maar waar zijn de oplossingen? 'Jake,' begin ik dan zacht. 'ik wil dat je weet dat ik je niet laat vallen. En al helemaal niet zomaar laat gaan.' en met laten gaan bedoel ik zelfmoordplegen. 'Denk bijvoorbeeld aan Aylin. Vanuit Frankrijk. Denk gewoon aan alle goede dingen van Frankrijk. Dat soort momenten wil je toch nog steeds beleven?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    'Ach, dan heb ik weer een perfecte gelegenheid en smoes om te shoppen,' zeg ik met een lach. 'Waar kom je eigenlijk vandaan? Heb je hiervoor gereisd of ergens een tijdje geleefd?' ik ben er wel nieuwsgierig naar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ik heb hem niet aan.' zeg ik zachtjes 'Ik ben bang dat ik hem verlies.' geef ik beschaamt toe. 'Maar ik zal hem straks direct aandoen.' voeg ik eraan toe hopend dat hij niet kwaad of teleurgesteld is. Ik streel even met mijn hand over mijn buik en laat die dan weer naast mijn zij hangen terwijl ik om me heen houd. Ik hou van op reis gaan. Iris huppelt weer voor ons.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ze begint over frankrijk en een pijnscheut schiet door me heen. Hoe kan ze zulke dingen zeggen? Frankrijk word nooit meer zoals vroeger, zelfs de vrolijkheid met Aylin verbleekt, niets is daar meer hetzelfde zonder Leslie. 'Ja.' zeg ik zachtjes 'Maar...' Ik zucht en maak mijn zin niet af. Ik wil niet dat het gesprek stilvalt. Ze houd van Nick. Punt eind verhaal. Niets aan te doen en ik moet het maar accepteren, iets anders kan ik niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Penumbra schreef:
    (...)

    |Ik heb Lila en Iris? (: |


    [Is goed, wie en waar? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Is goed, wie en waar? :Y)]


    |I dunno. Kies jij maar. ^-^ |


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    'Ach, dan heb ik weer een perfecte gelegenheid en smoes om te shoppen,' zeg ik met een lach. 'Waar kom je eigenlijk vandaan? Heb je hiervoor gereisd of ergens een tijdje geleefd?' ik ben er wel nieuwsgierig naar.


    Alison
    'Een tijdje in Florida, met mijn ex-vriend. Werkte niet echt' Andwoord ik terwijl ik een borstel door mijn haar haal en vervolgens mijn haar invlecht . Nee.. Hij was.. Anders geweest dan ik verwacht had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik besef me pas te laat dat het heel dom is wat ik zeg. 'Okay, dat was niet slim van me,' geef ik dan toe. 'maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat er honderden, zelfs duizenden, van die leuke dingetjes zijn op de wereld.' en ik kijk hem aan. 'En ik denk dat er veel mensen kapot van zullen zijn als jij niet meer leeft Jake. Denk aan Axton, je moeder... Ik.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Heb je hier ook aan gedacht? Jij hebt Nick, mijn moeder mijn vader, Axton Alexi, en wie heb ik? Juist niemand.' zeg ik iets kortaf en veeg brut mijn tranen weg.
    'Ga terug naar Nick Les.' zeg ik dan gekwetst en draai me van haar weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij draait zich van me weg. 'En wat nou als ik hier wil zijn, en niet bij Nick?' vraag ik dan aan hem. 'Denk je dat ik dat kan? Überhaupt denk aan Nick op dit moment. Nee.' en ik kijk naar de grond. 'Ik ga nu niet naar Nick toe. Ik heb hem al gesmst dat ik de stad uit ben en niet weet wanneer ik terug naar hem ga.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.