• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Penumbra
    Iris Charlotte Michaëls - Penumbra

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [ken je dat, dat je echt alles voor een jongen zo doen maar hij je dan enkel blijkt te gebruiken?]


    [Hm, ja een beetje wel. Ik heb het deze vakantie gehad. Niet dat ik alles voor hem zou doen, maar hij gebruikte me wel... Dus als je echt alles voor een jongen zou doen lijkt het me nog rotter om te voelen.

    Mijn advies, stay alive.<3

    Sorry, ik ben in de hungergames bui.

    Maar even serieus, je moet hem gewoon loslaten dan. Dat doet misschien nu even pijn, maar daarna kan het er alleen maar beter van worden omdat hij je niet meer misbruikt.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {aww, gives a hugh!
    En ik heb het geluk dat nooit meegemaakt te hebben. Misschien moet je proberen niks meer te doen voor die jongen. Als je geluk hebt beseft hij wat hij mist...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [it really sucks...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik grinnik. 'Ja hoor is goed, ik ben de gids. Ik zal ons leiden naar de donkerste hoekjes van deze school,' zeg ik met mijn wenkbrauwen wiebelend. En ik trek haar mee een kant op. 'Laten we maar beginnen met wat ik wel ken.' en i laat haar de kantine zien en de receptie. 'Zo. Dat is alles wat ik ken,' zeg ik grinnikend.


    Alison
    'Dat helpt echt heel veel' Zeg ik met een korte lach, en trek haar vervolgens een willekeurige gang in, 'Eens kijken wat er nog meer is' Zeg ik rondkijkend en kies vervolgens een willekeurige deur om daar naar binnen te wandelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik kon het niet laten. Ik moest glimlachen door mijn tranen heen.
    "Ze houdt van witte stranden en een blauwe oceaan. Een eiland was haar lievelingsplek. Daarom kocht ik mijn eiland ook. En heb ik het Isle Issabelle genoemd..." mijn glimlach stierf weer weg.
    "Ze hield van witte stranden..." verbeterde ik mezelf.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    (Awww, schat.. ik kan je gevoelens begrijpen .. zucht. Laat hem gaan en laat je vooral niet kennen, zo'n jonge aast op verdriet <3)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LostMagic schreef:
    [it really sucks...]




    Want a Stefan hugg? I would prefer Damon.. Maar daar kon ik geen hugging gif's van vinden..


    Don't be like the rest of them, darling

    Sorry een vraag maar kunnen jullie de laatste reacties quoten? Ik kan ze echt niet vinden en ik moet nog echt wennen aan de site : o


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    WillNotLearn schreef:
    (...)



    Want a Stefan hugg? I would prefer Damon.. Maar daar kon ik geen hugging gif's van vinden..


    [TVD :3 ik geef de voorkeur aan Stefan (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    'Volgens mij is het eerder slangentaal dat u spreekt mevrouw,' Zegt hij dan. 'En u moet zich eens bedenken wat ik er allemaal niet voor over heb om met Rachelle te zijn. Want het is inderdaad verboden. Dan betekent het wel wat hè als ik het toch doe?' John zucht en slaat zijn armen om me heen, ik was verbaasd om zijn woorden en ik wist niet wat ik had gehoord. Meende hij dit nou echt?
    Ik werd zacht rustiger terwijl John weer begon te spreken: 'Ik wil geen onderbrekingen tijdens mijn verhaal, zodra ik een keer onderbroken wordt neem ik Rachelle ergens mee heen waar ze uit kan rusten. U moet namelijk begrijpen dat dit allemaal erg aangrijpend voor haar is,' Mijn oma knikt grommend. 'Rachelle en ik zijn elkaar tegen gekomen op school. En het klikte gewoon goed. Ondanks dat we verschillend zijn. Ik heb geen problemen met demonen zolang ze niet uithalen, en dat weet Rachelle ook. Daar ben ik eerlijk in. En we gingen met elkaar om, en zoals u het verwoord flikflooien. Normaal is het bij mij eenmalig, maar dit keer niet. U moet weten, Rachelle is gewoon een lief en prachtig meisje. Maar er ging iets mis... We hebben beiden gedronken op de avond van het bal, en we weten alleen dat we naakt samen wakker werden. En we zijn langs de schooldokter gegaan toen Rachelle erg misselijk was. En nu heb ik een vraag aan u. Hoe kunt u zich in hemels naam een goede oma noemen als u gelijk uw kleindochter verstoot om een óngeluk?'
    Ik had mijn ogen gesloten en opende die toen weer. Ik slikte en was bang voor haar reactie. 'Hoe heb je zó onverantwoordelijk kunnen zijn.' riep ze tegen me waarna ze op John reageerde. 'En jij. Dat zal jij nooit kunnen begrijpen, ze heeft ons allen ten schande gemaakt en nu zal ze boete.' Mijn oma keek hem met haar vernietigende blik aan en haalde eerst diep adem en blies alles weer uit. 'Ik wil je niet meer zien, je moeder zal het je wel verteld hebben en contact met Ryan zal je niet krijgen.' Ryan was mijn jongere broertje waar ik zielsveel van hield.
    Ik kon geen woord uitbrengen en met een poef was mijn oma ineens verdwenen. Ik barstte toen pas echt uit en verstopte me in Johns vest.


    Jonathan Fields
    Ik voel dat Rachelle rustiger wordt naarmate ik meer gesproken heb. Gelukkig maar. Anders is het misschien niet goed voor de baby. Het heeft me verbaasd dat haar oma me niet onderbroken heeft, ondanks dat ze een soort van grommend toestemde. Ik zie hoe Rachelle haar ogen sluit, ik heb met haar te doen, maar dan opent ze ze ook al gelijk weer. Wanneer haar oma praat weet ik gelijk dat mijn woorden totaal geen effect hebben gehad. Misschien zelfs averechts hebben gewerkt. En ik weet niet hoe ik het anders had kunnen doen. Als ik boos zou zijn geworden zou dat alleen maar meer stress hebben gegeven aan Rachelle, en haar oma lijkt me een krachtige demon. Zeker omdat ze zo oud is. Haar oma spreekt tegen mij. 'En jij. Dat zal jij nooit kunnen begrijpen, ze heeft ons allen ten schande gemaakt en nu zal ze boeten.' Haar blik is alleszeggend, ik denk dat ze me dood wil hebben. Begrijpelijk. Ik heb namelijk haar kleindochter bezwangerd. Ze haalt diep adem en zegt dat ze het contact verbreekt en ook dat Rachelle geen contact meer zal krijgen met Ryan. Ik heb geen idee wie Ryan is. Ze verdwijnt dan en Rachelle breekt. Dit is echt erg. Om een demon zo te zien. Ze verstopt zich in mijn vest en ik wieg haar zacht heen en weer. Ook de andere vrouw is verdwenen. Die heb ik niet eens zien weg gaan. Ik zucht een keer. 'Nou, dat was niet bepaald prettig,' zeg ik zacht. En ik wrijf weer door haar haren heen. 'Rachelle, we gaan wel even in mijn auto zitten,' zeg ik dan. En ik trek haar overeind zonder haar los te laten. Ik neem haar mee naar mijn auto en zet haar dan in. Ik ga er zelf ook in zitten en trek haar tegen me aan. 'Stil maar,' zeg ik zachtjes. En ik druk een kus op haar kruin. 'Ik weet dat het nu onmogelijk lijkt en voelt, maar het komt uiteindelijk goed Rachelle.' hoe weet ik niet, en ik weet eigenlijk niet of het wel goed gaat komen maar ik weet in iedergeval wel dat ik haar zal steunen. Misschien dat ik mijn ouders ook wel om steun kan vragen. Geen idee of ze me net zo zullen verachten als de familie van Rachelle.. Grote kans van wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [TVD :3 ik geef de voorkeur aan Stefan (;]


    {Sins waneer kijk jij TVD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik trek hem naast me neer op het bed en blijf hem vasthouden. 'Dat doet ze nog altijd Ax, maar gewoon ergens anders.' sus ik hem zachtjes.
    Ik laat hem niet los en ben dat ook niet van plan. 'We komen er wel doorheen.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:



    Don't be like the rest of them, darling