• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks Hij staat erbij (via Instellingen)!
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien Mijn -> Mijn Profiel -> Mijn Instellingen en dan Overige Instellingen
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken
    - Dashboard designen
    - Crew online designen
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen
    - Vriendenlijst designen
    - Tooltips op GM pagina fixen
    - Spotlight pagina designen
    - Columns designen
    - Blog designen
    - Fotoboek designen

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:17 ]


    Dit is mijn signature...

    Azulchica schreef:
    Maar hoe zet ik dan mijn abo's bij die Quicklinks? Want daar had Rutger het over als ik hem goed heb begrepen.

    Mijn -> "Mijn profiel" -> "Mijn profiel bewerken" - (dan scroll je wat naar beneden tot je: "Quicklinks" ziet, daar klik je op) -> iets wegvinken ( Je kunt maar maximaal 6 dingen in je Quicklinks zetten), en dan vink je abonnement aan -> Opslaan en dan staat het er bij. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Kieraa schreef:
    Even een klein vraagje he, weet niet precies of ik het duidelijk uit leg maar ik ga het proberen.

    Als je gmail hebt en je hebt een mail zie je in het tabblad (1) staan, hebben we dat nu ook met quizlet toevallig? Dat het automatisch veranderd, zodat het te zien is zonder dat je op de quizlet tabblad zit?

    weet iemand hoe je hoofdstukken van een story kan lezen als je op een ipod zit?. Ik kan alleen de eerste drie ofzo lezen want die balk (van hoofdstukken) is weg


    Can't control my second personality

    het is wel mooi, maar zeer wennen. De kleuren zijn echt goed gekozen en het ziet er modern uit!

    Creativity schreef:
    Oh ik post echt te vaak hier, maar goed. :$
    Waar staan de top stories bij de mobiele versie?

    Die zouden er nu ook weer bij moeten staan (Y)


    Dit is mijn signature...

    Kieraa schreef:
    (...)


    Nee (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oeh nog een suggestie! Misschien is het handig dat als je iemand met een plaatje quote de [ img] shit veranderd naar [IMAGE]. Zo weet iedereen dat er een plaatje in het gequote bericht zat en je rekt de pagina niet uit met de foto's.

    Dus ipv:






    [IMAGE]

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 17:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oke dankjewel voor je antwoord Colfer.

    De steunkleur doet het bij mij wel, maar de achtergrond kleur niet.
    Ik zie bij verder ook niemand een achtergrondkleur?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik weet niet of het al is opgemerkt, maar ik vind het heel vervelend dat de meldingen voor een nieuw GB-bericht niet opvallen, zeg maar. In de vorige lay-out zag je het duidelijk, nu alleen als je echt gaat kijken of die melding er is. Verder is 'ie eigenlijk heel leuk, ik wen sneller dan verwacht haha.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    nerveus schreef:
    De steunkleur doet het bij mij wel, maar de achtergrond kleur niet.
    Ik zie bij verder ook niemand een achtergrondkleur?

    Ik zie in elke browser die ik hier heb op http://www.quizlet.nl/users/nerveus/ een blauw/turquase achtige achtergrond kleur.

    Helpt het wanneer je op CTRL+F5 drukt?


    Dit is mijn signature...

    Oke het kost me nu alleen maar een fucking jaar extra om door een pagina te scrollen..

    Waarom staan al die icoontjes van de kleuren en center etcetera zo boven elkaar gepropt?


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    Waarom staan al die icoontjes van de kleuren en center etcetera zo boven elkaar gepropt?

    Dat zou niet moeten.

    Ik heb even wat aangepast. Staat het nu wel goed? (na CTRL+F5)

    Kun je anders een screenshot plaatsen?


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Die zouden er nu ook weer bij moeten staan (Y)


    Yay, thanks Rutger :'D


    life is awesome