• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks Hij staat erbij (via Instellingen)!
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien Mijn -> Mijn Profiel -> Mijn Instellingen en dan Overige Instellingen
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken
    - Dashboard designen
    - Crew online designen
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen
    - Vriendenlijst designen
    - Tooltips op GM pagina fixen
    - Spotlight pagina designen
    - Columns designen
    - Blog designen
    - Fotoboek designen

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:17 ]


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Ik zie in elke browser die ik hier heb op http://www.quizlet.nl/users/nerveus/ een blauw/turquase achtige achtergrond kleur.

    Helpt het wanneer je op CTRL+F5 drukt?


    Nee dat werkt niet :(
    Heb het meerdere malen geprobeerd.
    Ik zie alleen het roze, de steunkleur, maar de achtergrond is bij mij gewoon nog wit...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten.

    Ik zou het vinden als dat dingetje met Mijn profiel, mijn berichten blablabla automatisch mee zou scrollen. Je hebt daar -> genoeg ruimte en daar <- ook, en het kost me nu zólang om omlaag en omhoog te scrollen dat het niet leuk meer is.

    nerveus schreef:
    (...)

    Nee dat werkt niet :(
    Heb het meerdere malen geprobeerd.
    Ik zie alleen het roze, de steunkleur, maar de achtergrond is bij mij gewoon nog wit...

    jou profielachtergrond is soort van turquase, of zo zie ik het.

    Ik zou eigenlijk best graag willen weten waarom ik geen profielfoto's zie van users in gastenboeken en bij creaties :Y)
    En ik weet niet of dit onder contrast valt, maar ik vind het (vooral als ik bij een topic op een paginanummer ipv de titel heb geklikt) best lastig om verschil te zien tussen waar ik wel en niet op geklikt heb.


    i put the fun in funeral

    Rutger schreef:
    (...)
    Dat zou niet moeten.

    Ik heb even wat aangepast. Staat het nu wel goed? (na CTRL+F5)

    Kun je anders een screenshot plaatsen?




    Dat zie ik dus en ik heb al op F5 gedrukt maar er veranderd niks.


    Physics is awesome

    En waarom zijn de tekstblokken zo gigantisch uitgerekt. Dat is echt lelijk.

    Ik was dus serieus aan het huilen om dit design, wat een chaos design, wat een kleurloze bedoeling en wat onoverzichtelijk. Als ik nu niet op Quizlet had gezeten en ik was het opgestuiterd had ik zeker geen profiel aan gemaakt. Bah.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vind het een beetje onduidelijk gedaan met je vrienden die online zijn en ik vind het een beetje saai. Zal wel weer aan mij liggen :$


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    Gatverdamme. Het is echt ieuw. Vooral op mijn iPod.

    Bemiddelaar schreef:
    Gatverdamme. Het is echt ieuw. Vooral op mijn iPod.


    Klein beetje mee eens


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    Ik weet niet of dit al gezegd is, maar kan er ook iets gedaan worden aan de uitkomsten bij Quizzen?

    HET IS ZO KIL EN ZWART EN DEPRIMEREND EN UITGEREKT EN waarom nou, Rutger? We hadden een gezellige groene site ;(..

    Ghost schreef:
    HET IS ZO KIL EN ZWART EN DEPRIMEREND EN UITGEREKT EN waarom nou, Rutger? We hadden een gezellige groene site ;(..


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    De hele gezelligheid is gelijk weg


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    De hele gezelligheid is gelijk weg


    Zo kun je het wel zeggen ja. Gelijk heb je


    ''You need to take his heart'' - anonymous