• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks Hij staat erbij (via Instellingen)!
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien Mijn -> Mijn Profiel -> Mijn Instellingen en dan Overige Instellingen
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken
    - Dashboard designen
    - Crew online designen
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen
    - Vriendenlijst designen
    - Tooltips op GM pagina fixen
    - Spotlight pagina designen
    - Columns designen
    - Blog designen
    - Fotoboek designen

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:17 ]


    Dit is mijn signature...

    Camel schreef:
    (...)

    In de beginpost staat inderdaad dat niet iedereen het mooi/leuk zal vinden, maar Rutger steekt er wel veel tijd in en doet dit voor ons - dus ook voor jou. Misschien is het gepast om iets respectvoller te reageren.


    Ik vind haar reactie behoorlijk gepast, ze geeft gewoon haar mening, wat hier mag.
    Ze zegt zelfs nog sorry, veel gepaster kan het niet.

    Ghost schreef:
    (...)

    Ik vind haar reactie behoorlijk gepast, ze geeft gewoon haar mening, wat hier mag.
    Ze zegt zelfs nog sorry, veel gepaster kan het niet.


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    @ Rutger
    Ik zeg eigenlijk alleen maar negatieve dingen enz.
    Maar eigenlijk heb ik wel respect voor je!! Je verandert toch de hele site en dat kost veel tijd en moeite(Y)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 18:26 ]


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Sorry voor mijn 'gezeur' maar ik vind het werkelijk niet gezellig meer. Zo kil en koud is dit design, waar is de vrolijke groene gezelligheid? Hij mag best zijn site vernieuwen maar verwacht dan aub niet dat iedereen het zo leuk gaat vinden.

    Jammer dat je het niet leuk vind dan. Als CyberLord straks Stylish kan maken, kun je misschien één aanvragen met wat meer kleur.


    You are beautiful, you are love.

    Camel schreef:
    (...)

    In de beginpost staat inderdaad dat niet iedereen het mooi/leuk zal vinden, maar Rutger steekt er wel veel tijd in en doet dit voor ons - dus ook voor jou. Misschien is het gepast om iets respectvoller te reageren.

    Ik reageerde heel gepast en die tijd had hij beter ergens anders in kunnen steken vind ik.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    En hé, is de top vijf trouwens weg?


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    En hé, is de top vijf trouwens weg?

    Onderaan de pagina.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben er nog steeds voor om het lettertype in posts en in de reactievelden te verhogen. Je kunt amper zien of je een spatie hebt gedaan na een punt en het leest ook nog eens best vervelend. Ook is het vervelend als je bijvoorbeeld een url intypt, je kunt er amper tussen komen als je klikt met je muis en als je een stukje wilt verwijderen doe je het snel verkeerd.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 18:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik ben er nog steeds voor om het lettertype in posts en in de reactievelden te verhogen. Je kunt amper zien of je een spatie hebt gedaan na een punt en het leest ook nog eens best vervelend.


    Vind je?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    (...)

    Vind je?

    Ja, best wel. Goed, ik heb mijn template, maar dat heeft niet iedereen en ik hoor/lees het vaker dus daarom nog maar eens voorstellen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Ik reageerde heel gepast en die tijd had hij beter ergens anders in kunnen steken vind ik.

    Vind jij (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarOnFire schreef:
    (...)
    Vind jij (:

    Ja precies, net zoals ik zei.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Het is wel eventjes wennen, maar het is zeker een enorme vooruitgang!
    Het ziet er veel professioneler uit, wacht, misschien is professioneler niet het juiste woord.
    Het ziet er nu GROOTS uit:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wauw, mensen! Luister eens even! Wij, de users, maken de sfeer. Wij, de users, maken Q! Natuurlijk helpt Rutger ook bij dat laatste, maar jullie snappen toch wel wat ik bedoel. Iedereen hier moet zijn of haar steentje bijdragen. Je helpt Quizlet niet door te vitten op elkaar.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 18:28 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Sorry, maar ik vond het oude toch wat gezelliger.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.