• NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:48 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Oke, laten we beginnen met dat net de zomervakantie over is en ze allemaal weer op hun school komen. x


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [mijn topics]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    [mijn topics]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Jordan Everbeet
    Met een verbeten trek rond mijn mond sjok ik de straat van mijn school in. De groepjes rijke, verwende kinderen staan er al, en ik voel meteen de haat die ik al heb voor deze jongeren groeien. Het is mijn vierde jaar op de school, en ik heb al vier jaar geen vrienden gehad. Buiten mijn allerrbeste vriendin Elle dan, maar die zit op een normale school. Geirriteerd trek ik mijn tas wat hoger op mijn schouder en zet zuchtend de eerste stap op het schoolplein.

    [O ja, op de school kan ook gestudeerd worden, dus als je wilt kan je personage met een ouder iemand laten krijgen of zo. Ze zitten allemaal bij elkaar in de klas,trouwens.]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Tyler

    Ik rek me uit en wrijf in mijn ogen. School begint weer, fijn..
    Na 5 minuten sta ik dan toch maar op en loop naar mijn badkamer.
    Nadat ik heb gedoucht, loop ik met mijn boxershort mijn keuken in.
    Een van de fijne dingen van een eigen huis, je kan doen wat je wil zonder dat iemand erover zeurt.
    Snel neem ik een energydrankje en loop dan naar mijn kamer.
    Ik besluit om maar gewoon een simpel, wit, Armani shirt aan te doen, mijn g-star broek doe ik aan en vervolgens mijn Nikes. Ik doe wat gel in mijn haar en zet het perfect in model.
    Verveeld pak ik mijn zwarte rugzak en mijn sleutels,.
    Ik sluit de deur en loop naar mijn Lamborghini, ik stap in en rij vervolgens naar school...

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 11:41 ]


    El Diablo.

    [Ik laat Tyler wel studeren dan XD ]


    El Diablo.

    {mijn topics}


    Do what people say you can't.

    Wonderwatch schreef:
    [Ik laat Tyler wel studeren dan XD ]

    [Is goed!]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Mijn topics! :P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    [Ik schrijf zo 2 stukjes voor mijn personages.]

    [O dit had ik helemaal gemist :')

    MAAIINN topics!

    En een vraag, kennen ze elkaar of moet je dat zelf bepalen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Samuel Lucas McClain.

    Met een diepe zucht rekte ik me uit naar de wekker en drukte het knopje in. School. Nogmaals naar school.
    Niet dat ik dat erg vond. Integendeel zelfs. Ik hield van school. Ik was 1 van de It-Boys op school wat kort gezegd betekende dat de hele school me kende en dat ik populair was. Of ik daar misbruik van maakte ? Nee. Of andere, niet populaire meisjes een kans bij me maakten ? Ja. Absoluut.
    Ik deed een beige Chino aan en knoopte die dicht. Douchen deed ik lang niet elke dag, daar was ik veel te lui voor. Voordat ik mijn witte V-Hals shirt aandeed, spoot ik wat deo onder mijn oksels. Ik moest wel goed ruiken.
    Ik trok het shirt over mijn hoofd en haalde een blauwe Hoodie uit de kast. De Hoodie zelf ritste ik niet dicht, maar ik knoopte de touwtjes gewoon vast aan elkaar. Zoals Louis Tomlinson eigenlijk, ik vond het een leuke manier.
    Ik spoot nog wat parfum op, gewoon zodat ik nog beter rook. Ik schudde 2 keer met mijn hoofd, legde mijn haren goed en keek in de spiegel. Goed genoeg.
    Ik liep naar beneden, maakte vlug een boterham met kaas en at die op terwijl ik alles bij elkaar nam. Met mijn schoudertas over mijn rechterschouder en mijn autosleutels in mijn linkerhand liep ik naar buiten. De boterham was ondertussen al op. Ik stapte in de auto en reed naar school. De rest van het It-Kids groepje zag ik altijd op school. We waren zowat beste vrienden eigenlijk.

    Tyler

    Ik parkeer mijn Lamborghini, en gelijk draaien de hoofden van tientallen mensen zich om. Ze wisten meteen dat ik het was. Ik sta bekend om mijn dure sportauto's.. Ik stap uit en hang mijn zwarte rugzak om mijn schouder. Ik haal een hand door mijn droge haar, en grijns lichtjes. Ik haat nat haar, krijg je nooit in model.. Dus, lang leve de föhn. Ik rek me nog is uit en leun dan tegen de muur. Ik kijk rond, en steek een sigaret op. Jep, zo sta ik er dus elke ochtend bij..


    El Diablo.


    Delaney Marie Gonzalez.

    Nadat ik mijn ontbijt ophad liep ik terug naar boven om me om te kleden . Ik deed nog wat mascara op mijn wimpers en wat lipgloss op mijn zachtroze lippen. Dit was alles wat ik nodig had, voor mezelf dan. Ik stopte alles in mijn tas en haalde mijn iPhone van het nachtkastje naast mijn bed. Ook die stak ik in mijn tas omdat ik anders over kwam als zo een meisje dat zei; Kijk naar mij, ik heb een iPhone !
    En zo was ik dus niet. Ik was gewoon een It-Girl op school, samen met de andere 2 jongens en het andere meisje. We waren zowat beste vrienden geworden, maar dat betekende niet dat we misbruik maakte van onze beroemdheid op school.
    Ik stapte de bus op en ging aan het raam zitten. Met een zachte zucht stak ik de oortjes van mijn iPod in mijn oren en zette een liedje op. Mijn ogen gleden automatisch naar buiten aangezien de reis toch eventjes duurde. Het wendde wel dat je constant na werd gestaard. Ik kon er ook niet echt iets aan doen, het gebeurde gewoon een soort van.
    Ik stapte af de bus en hees mijn tas over mijn schouder. Ik haalde een hand door mijn lange, bruine haren en keek het plein eventjes rond. Mijn ogen vielen op Tyler die op zijn vaste plaats stond met een sigaret in zijn mond. Iets waar ik persoonlijk tegen was, maarja.
    Ik liep naar hem toe en glimlachte naar hem, "Hy Ty".

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 15:09 ]

    Tyler

    Ik kijk op, en stop mijn Iphone in mijn zak.
    'Sup Del' grijns ik, en blaas de rook uit.
    Aangezien ik wist dat ze tegen roken was trapte ik mijn sigaret uit, en kijk haar aan..


    El Diablo.