• NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:48 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    jaimyhoi schreef:
    [O dit had ik helemaal gemist :')

    MAAIINN topics!

    En een vraag, kennen ze elkaar of moet je dat zelf bepalen?]


    [Mag je zelf bepalen! ]


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie Gonzalez.

    Hij keek op en stak zijn iPhone in zijn zak.
    "Sup Del" grijnsde hij waarna hij de rook uitblies. Zo begroette hij me altijd, maar eerlijk ? Ik zou totaal niet weten waar die sup voor staat. Achja, Tyler was af en toe een vreemd persoon. Hij trapte zijn sigaret uit en keek me aan. Hij wist dus nog altijd dat ik tegen roken was. Ach ja, hoe kon hij dat nu vergeten ? We zaten al 2 jaar op dezelfde school en zelfs in vakanties waren we constant samen.
    "Nog een jaar erbij als populair iemand" zei ik grijnzend, "Zie je het wel een beetje zitten ?".
    Ik keek even rap rond en zag Samuel op ons af stappen.
    "Hi Sam" zei ik vrolijk. Samuel was gewoon het persoon waarvan als je zijn gezicht zag, je direct opklaarde. Of ik zijn gezicht uitlachte ? Natuurlijk niet. Maar die lach die hij op zijn gezicht droeg maakte iedereen blij die hem passeerde.

    Samuel Lucas McClain.

    Ik stapte mijn auto uit en zag verschillende meisjes opkijken. Ze wisten dat ik met een Range Rover reed, zoals de enige hier op school. Tyler was het persoon voor de sportwagens, te zien aan de auto die naast de mijne stond.
    Ik zette mijn grijze Beanie op en glimlachte naar een paar meisjes die voorbijliepen. Ofwel begonnen ze druk te praten tegen hun vriendinnen, ofwel werden ze knalrood. Ik haalde mijn schouders op en liep naar Ty en Del.
    "Hi Sam" hoorde ik Del vrolijk zeggen. Ik glimlachte mijn tanden bloot naar haar en stak mijn hand op, "Hey Del" zei ik.
    Ik gaf haar en knuffel en gaf Ty een soort van mannenknuffel.
    "Nog vakantieliefjes gehad ?" vroeg ik grijnzend aan Ty.


    [Ik ga even iets bakken, sorry !]

    Tyler

    'Teveel, clubs op Ibiza zijn zo lauw dat ik volgens mijn meer dan de helft van de vakantie een kater heb gehad.' grinnik ik.
    'Chicks daar zijn oké, voor even' mompel ik, en haal mijn schouders nonchalant op.


    El Diablo.

    John Ellean Brody
    Met een scheve grijns op mijn gezicht stond ik in de keuken een boterham klaar te maken, ik was net klaar met aankleden en douchen. Ik droeg een lichte spijkerbroek, een zwarte polo en spierwitte sneakers. Terwijl ik een hap nam van het brood las ik het smsje van Layla. Hi sexy, wanna see ya. x Het was kort en bondig, maar precies hoe ze was. Sexy en flirterig. Ik stopte mijn IPhone weg en bakte mijn tas van de grond. "John!" Lorel kwam de keuken binnen en gaf me haar ikbentegoedvoorjou-blik. Het was haar eerste dag op onze school en ze was nogal arrogant. "Ik rijd met je mee." Ik draaide met mijn ogen en liep zonder iets te zeggen naar buiten. Op naar school.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Jordan Everbeet
    Ik stond nu op het plein en kreunde, als ik naar mijn les wilde moest ik langs het It-groepje. Ze waren allemaal een beetje beroemd en kwamen zo nu en dan in wat bladen, maar eerlijk? Ze konden niks. Om het moment uit te stellen stak ik een sigaret op en sjokte langzaam in hun richting. Ik had zo geen zin in deze confrontatie, als je het al zo kon noemen. Ze keken me waarschijnlijk niet eens aan. Ik naderde het groepje nu en wierp een snelle blik op ze.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Tyler

    Ik kijk even rond, en zie opeens Jordan.
    Ik grijns breed, 'Sup JoJo!' roep ik en zie dat iedereen van het plein kijkt.
    Ik wist dat hij ons groepje niet mocht, en daarom was dit zo leuk..


    El Diablo.

    [Noralie laat ik dan nieuw zijn ^.^]

    Noralie Anderson
    Ik sla mijn wekker uit, die gaat namelijk af. Ook knipper ik met mijn ogen tegen het licht dat aangegaan is. Trucje van mijn vader. Zodat ik gelijk wakker wordt. Niet aardig, wel effectief. Ik zucht, wrijf in mijn ogen en sta op. Sjokkend ga ik naar de badkamer, mijn eigen badkamer voor mij alleen, en neem een snelle douche. We hebben allemaal een eigen badkamer. Mijn broers, Micah en Mason, de tweeling. Mijn broertje Lucas, en mijn ouders. Als ik daar mee klaar ben kijk ik in mijn kledingkast wat ik eens zal aantrekken. Ik trek een leuk jurkje aan. Het is namelijk redelijk goed weer. Ik borstel mijn haren en glimlach dan. Ik doe een laagje mascara op waardoor mijn blauwe ogen beter uitkomen. En ik loop mijn kamer uit naar de keuken waar ik ontbijt. Een boterham met een gekookt eitje. Als dat ook gedaan is pak ik mijn schooltas. Ook mijn autosleutels neem ik mee en ik loop de deur uit. 'Dag pap, mam, Micah, Mason en Lucas,' roep ik nog. Ik stap in mijn auto en rijd dan richting school. Een nieuwe school. We zijn weer eens verhuist dus is dat altijd even spannend als je niemand kent. Ik stap uit mijn auto en kijk dan even rond me naar de omgeving.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jordan Everbeet
    Kut, ze hebben me opgemerkt, ik zuchtte heel diep en hard en keek Tyler aan. Ik gaf hem een klein knikje als teken dat ik 'm had gehoord en sjokte met mijn handen in mijn zakken door. Mijn mobiel gaf een geluidje en ik keek erop. Jor, succes vandaag. xE Ik grijnsde, typisch Elle, ze is heel stoer en een skater, maar stiekem is ze super zorgzaam,


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Samuel Lucas McClain.

    Ik begon te lachen. Teveel van het goede dus.
    "Sup JoJo !" riep Tyler toen Jordan voorbijliep. Hij haatte ons zo hard. Hij zei altijd tegen de mensen dat we niets konden, maar als ik niets kon, waarom kon ik dan gitaar, ukelele en piano spelen, terwijl mijn stem er ook wel mee door kon ? En daarbij, ik wist hoe ik me moest kleden. Ego ? Misschien wel, maar dan nog, dan heb ik een ego in mijn eigen gedachten, niet in publiek.
    "Jordan, probeer morgen de andere kant van je bed uit te stappen, dan neem je misschien wel het juiste been om erin te stappen" zei ik met een serieuze stem.
    Dat was niet acteren, dat was puur plagen.

    Jordan Everbeet
    Ik kijk geïrriteerd op als ik Samuel's stem hoor. "Jij moet je mond houden, niksnut." Val ik boos uit. Ik neem me altijd voor om ze te negeren, maar het lukt me nooit, ze zijn gewoon te irritant. Het is zo naïf dat iedereen ze geweldig vind. Tuurlijk, ze zijn knap, maar ze zijn zo vreselijk.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Noralie Anderson
    Ik loop het schoolplein op en zie mensen staan. Ik hoor ook een woordenwisseling. Die jongen doet best gemeen. Ik kijk naar de jongen, Hm.. Duidelijk een goed beeld van zichzelf. Maar hij ziet er ook wel goed uit moet ik zeggen. Misschien dat hij wel aardig kan zijn. Ik heb geen idee waar ik heen moet. De jongen waar de opmerking naar gemaakt was heet blijkbaar Jordan. Ik bijt op mijn lip en zucht dan. Is dit zo'n groepjes-school? En dan reageert Jordan erop. Hij wordt boos. Hm. Begrijpelijk.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 16:09 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Samuel Lucas McClain.

    Ik trok mijn wenkbrauwen maar bleef kalm. Dat irriteerde ze enkel nog meer, dat wist ik gewoon.
    "Zegt degene die zelf niets kan," zei ik met een glimlach. Ik draaide me om naar Delaney en rolde eventjes met mijn ogen. "Jaloersheid kan je toch ook echt nooit tegen houden", dacht ik in mezelf.
    Kon ik eraan doen dat ik zoveel vrije tijd had gehad vroeger dat ik nu zoveel kon ? En wat kon ik eraan doen dat hij niet populair was en niet in magazines kwam en ik wel ? Niets, juist ja.

    John Ellean Brody
    Ik rijd met Lorel de straat uit, het is maar tien minuutjes rijden. Zodra ik mijn auto parkeer zie ik de bekende leerlingen. Ik grijns als ik wat sukkeltjes zie lopen. Lorel steekt haar neus in de lucht en stapt uit zonder iets te zeggen. Ik gooi het portier van mijn auto open en keek om me heen. Ik zoek mijn vrienden, maar blijkbaar zijn die er nog niet.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Jordan Everbeet
    Ik moet heel hard op mijn lip bijten om niet boos te worden, maar draai me dan om. Ik zie een meisje staan, ze ziet er niet uit als een bitch, maar ik ben niet iemand die zo snel contact maakt. Ik grijns kort en draai me dan om om eindelijk mijn rooster op te halen. School is voor mij alleen lessen, ik doe geen buitenschoolse activiteiten, ik hoor niet bij een groepje, ik heb geen vrienden, maar daar is school ook niet voor in mijn opzicht.


    Don't let your life be lived by somebody else.