• NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:48 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Ik ben even weg, er is bezoek (:]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Tyler/b]

    Ik grinnik, en lach om Samuel's opmerking.
    'Goede' grijns ik en geef hem een box.
    'Ach ja, mensen weten tenminste wie je bedoelt als je onze naam hoort' grijns ik..


    El Diablo.

    Noralie Anderson
    Ik bekijk het allemaal vanaf een afstandje. Hm. Apart. De jongen, Jordan, krijgt mij even in zicht en ik glimlach dan naar hem. Dan stap ik op het groepje af die zo dom deden. 'Hm, als ik jullie naam hoor weet ik het waarschijnlijk niet,' zeg ik dan. 'Aangezien ik nieuw ben en niet van die rijken bladen lees. Weten jullie waar ik precies heen moet?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler

    Ik kijk naar het meisje en grijns breed.
    'Dat komt nog wel' grinnik ik..


    El Diablo.


    Samuel Lucas McClain.

    "Weet ik toch" zei ik grijnzend. Ons gesprek werd verstoord door een meisje, waardoor ik me omdraaide.
    "Je zal wel rap genoeg onze namen horen rondgaan," zei ik simpel, "Maar dat betekent nog niet dat we dat expres doen".
    Ik keek even naar Delaney die tegen het muurtje aanstond met haar iPhone. Zo deed ze altijd in de ochtend, gewoon door haar ochtendhumeur dat opstak als iemand weer kut tegen ons deed. Zij was niet zo van, kijk ik ben populair, het gebeurde gewoon.
    "En, het is naar daar" zei ik terwijl ik wees naar het hoofdgebouw.

    Noralie Anderson
    Ik glimlach vriendelijk. 'Misschien wel, misschien niet,' zeg ik dan tegen hem. Hij grijnst breed naar me. 'Zou iemand van jullie mee kunnen lopen?' En ik kijk rond het groepje. Ik ben nieuw hier en zij lijken me alleszins niet nieuw. De andere jongen knikt in de richting van het hoofdgebouw en ik knik dan. 'Hm, oke,' zeg ik. Nu heb ik geen hulp meer nodig daarmee. Altijd handig. Ik vind het nooit zo erg om hulp te vragen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 16:25 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Clark

    Rustig loop ik het schoolplein op, ik ben keurig op tijd. Ik kijk rond maar ik zie nog niemand die ik echt goed ken. Daarom loop ik nar het hek toe en leun daar maar wat tegen aan. Ik begin maar een beetje met mijn mobiel te spelen en net als ik een sms naar mijn vrienden wil sturen zie ik John daar staan. Ik pak mijn rugtas en loop dan rustig zijn kant op.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Samuel Lucas McClain.

    "Ik loop wel eventjes mee, ik moet toch nog onze roosters gaan halen" zei ik.
    Ik gaf Ty nog even een box, Delaney een knuffel, "Als Nadine hier is, zeg dan hey voor mij" zei ik nog even vlug.
    Ik begon te lopen richting het schoolgebouw. "Wat mensen ook beweren, het is niet omdat we populair zijn en soms eens verschijnen in magazines, dat we monsters zijn die niemand leuk vinden, daar heb je de rijke mensen voor" zei ik even ter info. Ik wou niet dat mensen dachten dat ik vreselijk was, of 1 van mijn vrienden vreselijk was.
    Ik liep het gebouw binnen en liep naar de balie.
    "Ik wil graag de roosters van Samuel, Tyler, Delaney en Nadine" zei ik tegen de vrouw achter de balie, "En dit meisje is nieuw".

    [Eventjes wat wafels eten, zo terug.]

    Noralie Anderson
    Er loopt een jongen met me mee, en hij legt gelijk een paar dingen uit. Ik Hm wat en knik dan. 'Dus ik zal er volgens jou gelijk van uit gaan dat jullie monsters zijn?' Vraag ik dan aan hem. Ik kijk naast me naar hem terwijl ik verder met hem loop. 'Gelukkig doe ik dat niet. Ik kom er vanzelf wel achter hoe je bent.' En ik knipoog naar hem. Niet flirterig of verleidelijk, maar gewoon... Weet ik veel. Gewoon een knipoog. We komen aan bij de balie en de jongen zegt een paar namen. Ik gok dat de jongen naast mij Samuel heet, maar dat weet ik niet zeker. 'Ik ben Noralie Anderson,' zeg ik met een glimlach. En we krijgen de roosters van de vrouw achter de balie. Ik werp er een vlugge blik op. Hm, die zal ik later nog wel goed doornemen. Ik vraag me af wat deze school me gaat brengen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Samuel Lucas McClain.

    Ik keek even opzij en zag nog net hoe ze een knipoog gaf. Oké, dat was nieuw. Niemand durfde ons aan te spreken in eerste instantie als ze nieuw waren aangezien we er te goed uit zagen om met hen te praten, volgens hen. Het boeide me niet met wie ik praatte, maar af en toe moest ik gewoon eens met mensen spreken die hetzelfde meemaakten als mij. Zoals mijn zusje, ze had er niet voor gekozen en wou niet vuil bekeken worden door de haters, maar ze kreeg het wel.
    "Bedankt" zei ik toen ik de uurroosters kreeg. Ik wierp een vlugge blik erop en haalde mijn iPhone boven. Ik had nog tijd voor mijn eerste uur begon, dus automatisch de rest ook.
    "Wel, ik zie je nog wel, i guess" zei ik waarna ik even naar haar glimlachte en terug naar buiten liep om de anderen hun roosters te geven.

    [Ik maak een kleine aanpassing, Delaney en Samuel zijn broer en zus nu, is makkelijker voor mij xp]

    Noralie Anderson
    Ik vraag me af wat hij nu denkt, ach ja, ik ben gewoon redelijk nieuwsgierig ingesteld. Altijd al geweest, zal ik ook wel blijven. Mijn blik blijft even op de jongen waarvan ik denk dat hij Samuel heet hangen. Hij weet nu wel mijn naam. Ik kom er vanzelf nog wel achter. Dan kijk ik weer naar mijn rooster. De jongen haalt zijn telefoon tevoorschijn, een iPhone. Ik heb zelf ook een iPhone. En iPhone 5. Net de nieuwste. Hij neemt een soort afscheid en ik knik. 'Ja is goed,' zeg ik dan. 'Tot later.' En ik strijk een lok achter mijn oor. Ik weet niet echt wat ik moet doen, ik heb namelijk nog tijd over voor dat mijn les begint. Ik loop ook weer naar buiten en bijt op mijn lip. Ik weet niet echt zo goed waar ik bij moet gaan staan dus loop ik gewoon naar een boom die aan de zijkant staat en ga daar tegenaan zitten. Ik pak mijn iPhone erbij en stuur dan in het groeps gesprek Familie een berichtje. Dat het goed gaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {kan ik me nog uitschrijven? Sorry darvoor}


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    {kan ik me nog uitschrijven? Sorry darvoor}


    [Als je je wilt uitschrijven, weet ik al iets als reactie ;3]

    [Wat kan ik doen met Charlynn of met wie kan ze meeten en wat heb ik tot nu toe gemist??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Wat kan ik doen met Charlynn of met wie kan ze meeten en wat heb ik tot nu toe gemist??]


    [Welja, Samuel loopt door de gangen, opweg naar buiten, je kan hem tegenkomen ? xp]