• NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:48 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Noralie Anderson
    Charlynn zegt dat ik er vanzelf wel achterkom en Hayden vraagt wie er in is voor lol en frisheid. 'Dan zal ik er nu wel achter komen Charly,' zeg ik tegen haar. En ik kijk haar even aan maar kijk dan naar Hayden. 'Ik ben wel in voor lol. Hoewel ik geen idee heb wat je bedoelt met frisheid.. Je gaat geen grapje uithalen he?' vraag ik dan weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anna Bailey Miller
    Hij vraagt wie er meer in is voor de lol en wie voor wat frisheid. Noralie zegt dat ze wel in is voor wat lol, hoewel ze geen idee heeft wat hij met frisheid bedoelt. Dat weten we geen van alle. "Ik ben ook wel in voor wat lol" zeg ik dan met een glimlach. "Dus wie van de dames wordt het eerst Hayden?" vraag ik dan, aangezien hij mijn vraag verder negeert. Waarschijnlijk is hij dus wel iets van plan.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 19:02 ]

    Hayden Clark

    'Nee hoor, dat zou ik niet durven.' Waarschijnlijk gelooft ze me niet aangezien ik een grote glimlach op mijn gezicht heb, maar ik ga geen grap uithalen, niet met haar tenminstte. 'Ik ga als eerste met Noralie." Ik ga in een hurk positie staan en wacht totdat Noralie er op springt. Ik glimlach snel nog even naar Charlynn, die nu samen met Anna moet gaan. Mijn blik glijd naar beneden, ze heeft niet de beste schoenen aan gedaan.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:53 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Charlynn Cassidy Williams
    'Ik moet nu zeker voor frisheid kiezen is het niet.' zeg ik dan zuchtend en kijk naar Hayden en leun weer tegen mijn kluisje en kijk hem afwachtend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hayden Clark

    Grijzend knik ik naar Charlynn, ik verheug me er nu al op. Afwachend kijk ik naar ahter, Noralie moet nog steeds op mijn rug springen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    mismi schreef:
    Anna Bailey Miller
    Hij vraagt wie er meer in is voor de lol en wie voor wat frisheid. Charlynn zegt dat ze wel in is voor wat lol, hoewel ze geen idee heeft wat hij met frisheid bedoelt. Dat weten we geen van alle. "Ik ben ook wel in voor wat lol" zeg ik dan met een glimlach. "Dus wie van de dames wordt het eerst Hayden?" vraag ik dan, aangezien hij mijn vraag verder negeert. Waarschijnlijk is hij dus wel iets van plan.


    [Je bedoelt Noralie. Net zoals ik XD]

    Noralie Anderson
    Hayden zegt dat hij als eerste met mij gaat en ik lach. 'Hm, okay,' zeg ik dan. En ik spring op zijn rug en klem mijn armen en benen om hem heen maar niet verstikkend. Dit zit eigenlijk best wel lekker. 'Je gaat toch wel hard rennen he?' vraag ik met een lachje aan Hayden. Ik denk dat Hayden wel iets van plan is maar ik wil weten wat, dus ga ik erin mee.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 19:03 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [beiden fout, het is noralie hahaha]

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht en kijk naar Anna en glimlach even nep, ik had hier zo geen zin in. 'Dan maar zo.' mompel ik en gooi mijn hakken uit en sta nu op mijn blote voeten en kijk naar Anna. 'Gaat er nog wat van komen of niet.' zeg ik dan geïrriteerd en zucht weer. Misschien had ik hier dan wel geen zin in, ik liet me niet zo snel inmaken en ik had het geluk dat ik een goede conditie heb en ik goed ben in valsspelen, waar ik dan ook zeker gebruik van ga maken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    anna Bailey Miller
    "rustig" mompel ik en ik spring op haar rug.
    "Jullie gaan eraan" zeg ik dan tegen Hayden en Noralie.
    "Maar wat moeten we nou precies doen? anders weten we toch niet hoe we kunnen winnen, we blijven echt niet de hele tijd achter jou aan rennen om vervolgens te verliezen" zeg ik dan.

    [Wie maakt nieuw topic??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Doe ik wel (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Clark

    Ik grinik en gelijk ren ik er vandoor. Mijn conditie is goed dus ik kan moeiteloos een hele tijd blijven rennen. Eigenlijk zou ik in de gangen moeten blijven, maar ik weet een veel kortere weg. Ik storm via een 'geheime' weg naar buiten en storm over het grasveld weer naar de plek waar we vandaan kwamen. Doordat Noralie hier nog nooit is geweest denk ik dat ze denkt dat ik de snelste wil zijn, eigenlijk loop ik gewoon in een klein rondje. Ik zie de deur al verschijnen en inplaats van daar heen te lopen loop ik naar rechts. We komen in een grasveld waar overal bloemen zijn, ze beginnen wel al een beetje te verroten maarz zijn nog mooi van kleur.'Welkom in de schooltuin.'
    [nee dit is nog niet het plan(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 19:12 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Geen boem:'D

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 19:13 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Boem(;
    Ik kon het neit laten(;

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 19:15 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."