• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    nvm xD

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 11:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Eten. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle
    Ik grinnik even en loop naar haar toe. 'Ik pest je maar liefje, zo slecht was het niet.' zg ik dan en schiet in de lach en trek haar den op. 'Misschien toch iets makkelijkers of nu streetdance?' vraag ik dan en druk een kusje op haar lippen en kijk haar dan vragend aan.


    Leslie Day
    Hij loopt naar me toe en zegt dat hij me alleen maar pest, dat het niet zo slecht was. Maar doordat hij in de lach schiet geloof ik hem niet. 'Je liegt,' mompel ik. En hij trekt me overeind. Hij drukt een kusje op mijn lippen en kijkt me vragend aan. 'Niet iets makkelijkers, geen streetdance,' zeg ik dan vastbesloten. En met een lachje duw ik Josh naar achteren. Dan concentreer ik me weer door een keer diep in te ademen met mijn ogen dicht. Wanneer ik mijn ogen open doe ik dezelfde beweging als daarnet. Het gaat ietsje beter, maar ik beland weer op mijn rug. Ik probeer het nog een keer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    nvm xD


    [Wat was er??? :X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {niks, ik had de post niet goed gelezen!... :$}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    {niks, ik had de post niet goed gelezen!... :$}


    [Welke post, whaha. Ben gwn nieuwsgierig. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Maar niets, laat vallen :P
    het stelt echt niets voor}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik open mijn mond een beetje. Mijn handen strelen nu in haar zij, terwijl ik me helemaal gelukkig voelde worden. Dit moment en het warme water... alles samen gaf het me een soort gevoel van veiligheid, of we hier niet vast zaten.


    Charlynn
    Inmiddels is de zoen een tongzoen geworden. Zijn handen strelen mijn zij en mijn handen laat ik zijn haar in glijden.

    [Wist niks beters..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik kus haar nog even en trek me dan terug.
    "Ik heb het gevoel dat het water kouder wordt... we hebben niet lang meer." glimlachte ik en nam snel wat zeep.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik knik en kijk dan om me heen en zie wat shampoo staan en pak dat en masser dan mijn hoofdhuid en mijn haar zodat die schoon worden en zucht even en ga dan weer onder de stralen staan en spoel het snel uit en pak dan ook wat zeep.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Hij loopt naar me toe en zegt dat hij me alleen maar pest, dat het niet zo slecht was. Maar doordat hij in de lach schiet geloof ik hem niet. 'Je liegt,' mompel ik. En hij trekt me overeind. Hij drukt een kusje op mijn lippen en kijkt me vragend aan. 'Niet iets makkelijkers, geen streetdance,' zeg ik dan vastbesloten. En met een lachje duw ik Josh naar achteren. Dan concentreer ik me weer door een keer diep in te ademen met mijn ogen dicht. Wanneer ik mijn ogen open doe ik dezelfde beweging als daarnet. Het gaat ietsje beter, maar ik beland weer op mijn rug. Ik probeer het nog een keer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    Nadat ik me gewassen heb, doe ik ook snel wat shampoo in mijn haar. Ik spoel het uit en ga dan uit de douche, die nu al behoorlijk koud begon te worden.
    Ik greep een handdoek, sloeg die om mijn middel en nam er toen nog een, die ik naar Charlynn uitstak.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik glimlach even en pak de handdoek aan en sla die snel om mijn lichaam, inmiddels heb ik de douche ook al uitgezet. 'Dan loop ik even naar de spiegel toe en veeg wat haar uit mijn gezicht en zicht even. Dan kijk ik weer even naar Mario.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik ga glimlachend achter haar staan en kijk naar ons in de spiegel.
    "Eigenlijk zijn we het perfecte danskoppel." glimlachte ik. "Zie je het voor je? Jij in zo'n lang kleed en ik in pak." ik grijnsde bij het beeld dat bij me op kwam. Ik zag ons echt zo over de dansvloer schrijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik glimlach ook en knik dan. 'Ja, ik zie het voor me.' ik kijk nog even naar ons spiegelbeeld en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp