• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:20 ]


    You oughta know

    [Wat heb ik gemist?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [de eerste les gaat zo beginnen =)]

    [Oké ik laat Aria wel binnen komen. Naast wie kan ze zitten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anthony

    Ik open mijn ogen weer en kijk Kate aan. 'Ik hoop het.' antwoord ik en sla de bladzijde van het notitieblok om, te veel herinneringen.
    'Het lijkt me wel tof om m'n kracht beter te kunnen gebruiken.' zeg ik en grijns. 'Wat voor krachten heb jij eigenlijk?' vraag ik Kate en probeer zo mijn gedachten weer op een rijtje te zetten.


    You oughta know

    Kate Miller
    Ik glimlach even. "Ik kan, met veel oefenen, denk ik gedachtes lezen." zeg ik. "Ik vang nu heel af en toe iets op bij mensen, maar het werkt beter bij mensen die ik ken, daarbij vang ik meer op, ik weet niet waarom". Ik pak mijn schrift en een pen uit mijn tas en sla mijn schrift open. "En wat voor kracht heb jij?" vraag ik dan. Ik besteedde eigenlijk nooit zoveel aandacht aan die gedachtes, ik had geleerd het te negeren en er niks mee te doen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 21:45 ]

    Aria Rosalie Angels

    Ik loop vlug door de gangen. Ik was weer is veel te laat. Ik zucht diep en loop door de gangen. Na een tijdje beland ik eindelijk bij het lokaal. Samen met Wolfie loop ik het lokaal in. Wolfie bleef bij me of ze het goed vonden of niet. Ik loop door naar een tafeltje waar nog niemand zit. Ik probeer het suizen van bloed uit mijn hoofd te zetten, maar toch blijft het. Ik slik even en ga op een stoel zitten. Wolfie gaat onder de tafel liggen en sluit zijn ogen. Ik glimlach even en kijk kort om me heen. Dan sla ik mijn ogen neer en negeer het bloed. Ik focus me op de wind vanbuiten. Het lukt amper, maar het bloed is veel minder erg. Toch voel ik een ongelofelijke kracht in mezelf.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anthony

    'Gedachten lezen? Dus je weet wat ik zonet dacht?' vraag ik verwonderd. 'Ik kan goed verstoppertje spelen.' grijns ik, 'Of, nou ja, dat dacht ik eerder altijd, maar ik kan mezelf vrijwel onzichtbaar maken. Met behulp van m'n omgeving natuurlijk.'
    Even lachte ik bij de gedachte aan hoe ik als klein kind uren verstopt kon blijven zonder dat iemand me vond, voordat ik uiteindelijk maar naar huis liep omdat iedereen dacht dat ik weg was gegaan. Sindsdien mocht ik alleen nog maar zoeken bij verstoppertje, of helemaal niet meer meedoen.


    You oughta know

    Kate Miller
    "nee, ik weet niet wat je net dacht" zeg ik dan. "Ik vang niet alles op, alleen af en toe, of als ik me er echt op concentreer ben ik net achter gekomen". "Ik kan goed verstoppertje spelen" zegt hij met een grijns "of, jou ja, dat dacht ik eerder altijd, maar ik kan mezelf vrijwel onzichtbaar maken. Met behulp van m'n omgeving natuurlijk." vervolgt hij en dan lacht hij even. "Cool" zeg ik dan. "Misschien moeten wij dan eens verstoppertje spelen, misschien kan ik je dan vinden aan de hand van je gedachtes" zeg ik dan grinnikend.

    Anthony

    Ik schiet in de lach bij Kate's voorstel. 'Dat zou niet eerlijk zijn.' zeg ik, maar op dat moment bedenk ik me, 'Of ik denk gewoon aan iets heel anders.' grijns ik.
    'Zou dat werken?' Eigenlijk leek het me best leuk om op die manier mijn kracht te testen, want thuis was ik de enige met een kracht, maar hier kon ik erachter komen wat de werkelijke waarde ervan was.
    Ik fleurde helemaal op bij die gedachte en keek Kate vrolijk aan.


    You oughta know

    [Iemand Allison meeten en waar moeten ze nu naartoe?? (: ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ze zijn in het leslokaal]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kate Miller
    "hey, jij speelt niet eerlijk door jezelf onzichtbaar te maken dan he" zeg ik.
    "En het maakt niet uit waar je aan denkt, hoe luider je gedachtes, hoe dichterbij ik in de buurt ben" en ik grinnik even.
    "Zou dat werken?" vraagt hij dan en hij begint helemaal op te fleuren en enthousiast te worden en kijkt me vrolijk aan.
    "Er is maar een manier om daar achter te komen en dat is door het een keer te proberen" zeg ik dan met een grijns.

    BlueHope schreef:
    Guillermo Jesper Wakefield.
    ik lach even en schud mijn hoofd. "Gaat niet helpen. Zolang mensen herinneringen hebben en ik nog niet geleerd heb die buiten te sluiten
    heb ik hoofdpijn." Zeg ik sip en kijk even uit het raam. "Volgens mij hebben we iets van krachtgebruik. Maar ik ben ook liever buiten." Zeg ik met
    een half lachje. Ik was echt liever buiten. Overag, 'snachts, las het regende sneeuwde of als de zon scheen, gewoon altijd. Miosschien was dat ook de reden
    dat ik mijn ouders niet ging missen, ik zag ze toch niet vaak aangezien als ze eens thuis waren ik buiten zat. "Maar ik blijf wel. Mijn kracht onder controle krijgen, misschine leren onderdrukken. Wil jij dat dan niet?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Kan Aria met iemand praten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    BlueHope schreef:
    Guillermo Jesper Wakefield.
    ik lach even en schud mijn hoofd. "Gaat niet helpen. Zolang mensen herinneringen hebben en ik nog niet geleerd heb die buiten te sluiten
    heb ik hoofdpijn." Zeg ik sip en kijk even uit het raam. "Volgens mij hebben we iets van krachtgebruik. Maar ik ben ook liever buiten." Zeg ik met
    een half lachje. Ik was echt liever buiten. Overag, 'snachts, las het regende sneeuwde of als de zon scheen, gewoon altijd. Miosschien was dat ook de reden
    dat ik mijn ouders niet ging missen, ik zag ze toch niet vaak aangezien als ze eens thuis waren ik buiten zat. "Maar ik blijf wel. Mijn kracht onder controle krijgen, misschine leren onderdrukken. Wil jij dat dan niet?"


    Livia O'Dair
    Hij zegt dat het niet zal helpen. En ik glimlach halfjes naar hem. Dan kan ik er ook niets meer aan veranderen. Het lijkt me irritant, andersmans gedachten. Fantasieën. Zou hij ook... Nee. Zou hij ook perverse fantasieën te zien krijgen? Ik lach in mezelf. Hij zegt dan dat we iets met krachtgebruik ofzo hebben. Ik knik dan. 'Hm oke,' zeg ik dan. 'Het is niet dat ik mijn krachten niet onder controle wil krijgen. Het is dat ik gewoon de krachten niet wil. Zo simpel is dat.' En ik glimlach. Een beetje nep. Ik meen de glimlach namelijk niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.