• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:20 ]


    You oughta know

    [Laten we een maximum van 2 personages per persoon aanhouden. Dus Coockies, maak er gerust nog een jongen bij, no problem.
    Persoonlijk ben ik niet voor het hier geopperde idee voor het stopzetten van meiden, in een normale klas is het ook niet netjes evenredig verdeeld, toch?
    Als er veel mensen toch voor een tijdelijke 'meidenstop' zijn, dan stellen we dat in, maar voorlopig niet.]


    You oughta know

    chasinghoran schreef:
    [Laten we een maximum van 2 personages per persoon aanhouden. Dus Coockies, maak er gerust nog een jongen bij, no problem.
    Persoonlijk ben ik niet voor het hier geopperde idee voor het stopzetten van meiden, in een normale klas is het ook niet netjes evenredig verdeeld, toch?
    Als er veel mensen toch voor een tijdelijke 'meidenstop' zijn, dan stellen we dat in, maar voorlopig niet.]


    [Lol.
    Ik heb het perfecte voorbeeld.

    Vorig jaar in mijn klas.

    19 meisjes..
    2 JONGENS!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Telefoneerder? Whaha, jaimz....]

    Allison "Ally" Gwyneth Swann
    Na een tijdje kijk ik op van mijn tekenboek en kijk op mijn horloge en zie dat de lessen op het punt staan te beginnen. Ik spring snel op en stop al mijn tekken spullen in mijn schooltasje en til Cuddles dan snel op en hij legt zijn hoofdje al snel tegen mijn schouder aan en sluit zijn oogjes en ik glimlach even en snel dan naar het lokaal waar we les hebben. Al snel ben ik er en loop de klas in en kijk even het lokaal rond en zie dan het meisje van toen straks zitten ook met haar hond en besluit maar naast haar te gaan zitten en loop naar de plek toe en neem plaats en glimlach even zwakjes naar het meisje en kijk dan weer naar Cuddles die nog steeds in mijn armen ligt en het lijkt erop dat hij in slaap is gevallen en dat laat me even grinniken. 'Cuddles.' zeg ik dan zacht en zie dat hij zijn oogjes weer langzaam open en moe om zich heen kijkt en mij dan slaperig aankijkt. Ik glimlach even en zet hem dan ook onder mijn tafel naast de hond van het meisje en ik kijk even en zie al snel dat Cuddles weer gaat liggen. Dan kijk ik weer voor me en even naar het meisje, ik had me nog helemaal niet voorgesteld. 'Hey, ik ben Allison.' zeg ik dan zacht en kijk haar aan. Ik was nou eenmaal een type die erg verlegen en schuw is, niet veel mensen kende mijn echte ik.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 22:57 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lauren

    'Ik kan mezelf teleporteren. En ik kan dingen 'scheppen' zoals die appel van vanmiddag.' Ik glimlachte . Ik sterk gevoel van symphatie overspoelde me. Hoe zou het zijn, om iedereen's emotie te kunnen voelen. Je zou vast ontploffen van emotie. ik keek een beetje de klas rond. Er waren veel mensen die ik niet kende. Ik keek recht in de ogen van een meisje die een beetje achteraan (hiermee bedoel ik Aria) en ze kijkt ongelukkig.Naast haar zit nog een ander meisje. Ik sta op en besluit om kennis te maken. Ik hou er niet van als mensen ongelukkig zijn. Ik stap op ze af. ' Heey, ik ben Lauren' zeg ik en steek mijn hand uit.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 22:59 ]

    chasinghoran schreef:
    [Niemand heeft z'n dier mee, voor zover ik weet]

    Anthony

    'Oh, nou speel ik weer vals? Als jij mij kan vinden door mijn gedachtes maakt het toch niet uit of je mij wel of niet kunt zien?' lach ik.
    'Laten we het maar gewoon een keer proberen, het lijkt me echt leuk om te weten wat nou het echte nut van mijn kracht is.'
    Even kijk ik de klas rond. 'Maar het zou leuker zijn om dat met meer mensen te doen, denk ik.'

    Kate Miller
    Ik lach even. "Misschien werkt het wel helemaal niet" zeg ik dan. Hij kijkt even de klas rond. "Maar het zou leuker zijn om dat met meer mensen te doen, denk ik" zegt hij en ik knik. "waarschijnlijk wel, maar verstoppertje zelf is denk ik een beetje kinderachtig" zeg ik dan. "Dus ik betwijfel of er meer mee willen doen." en ik glimlach even. "Maar we kunnen het altijd vragen en anders proberen we het gewoon uit met z'n tweeën".

    [ik ga slapen, moet morgen vroeg op]

    chasinghoran schreef:
    [Laten we een maximum van 2 personages per persoon aanhouden. Dus Coockies, maak er gerust nog een jongen bij, no problem.
    Persoonlijk ben ik niet voor het hier geopperde idee voor het stopzetten van meiden, in een normale klas is het ook niet netjes evenredig verdeeld, toch?
    Als er veel mensen toch voor een tijdelijke 'meidenstop' zijn, dan stellen we dat in, maar voorlopig niet.]


    (Ja, daar ben ik het wel mee eens. Het idee kwam alleen maar omdat ze het bij sommige RPG's doen om een massale meidenopkomst te voorkomen, omdat sommige mensen dat niet prettig vinden of zo... Maar goed :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    'Nice,' mompelde ik goedkeurend op het antwoord van Lauren. Dingen scheppen uit het niets, in sommige boeken noemden ze het gedachteprojectie. Ik las veel boeken over dat soort dingen. Dan wist je tenminste dingen over gaven van jezelf en anderen. Ik hield er niet van om onwetend te zijn en deed er dan ook alles aan om dat niet te zijn.
    Ik werd uit mijn gedachten gehaald toen ik Laurin zich voor hoorde stellen. Mijn blik ging naar de persoon waar tegen ze het had en een gevoel van walging overspoelde me. Het wat creepy ik-kan-niks-hebben-dus-val-ik-je-maar-aan-met-mijn-enge-gave meisje. Mijn hand ging even langs de pijnlijke plek op mijn wang en ik keek snel weer weg. Grinnikend bedacht ik mij dat ik zeer zeker een andere naam moest verzinnen voor haar.


    Happy Birthday my Potter!

    Aria Rosalie Angels

    Ik kijk op. Een meisje, genaamd Lauren kijkt me aan. Ik glimlach even.
    'Hoi.' Aarzelend neem ik haar hand aan. Ik voel haar bloed dwars door haar huid heen.
    'Aria,' zeg ik snel. Vlug trek ik mijn hand terug en glimlach even. Ik zucht. Waarom was het zo moeilijk? Ik wilde dat bloed niet kunnen voelen, horen, voelen stromen en alles wat in die buurt kwam. Waarom had ik niet zoiets als gedachte lezen?! Dat is tenminste handig. Ik bijt op mijn lip.Ik kijk naar het meisje naast haar en ska mijn ogen neer. Ik bijt hard op mijn lip.

    [Wie zit er naast Aria?]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 23:03 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Livia O'Dair
    Hij vraagt of ik niet speciaal hoef te zijn. Ik zucht en kijk hem dan strak aan als hij slechte herinneringen zegt. 'Hoe kom je daarbij?' Vraag ik dan aan hem. Geen emotie tonend. Ik ben van nature een wantrouwend persoon. Ik vertrouw niet zomaar iemand. Niet meer. 'En dat ik een gave heb betekent niet persé dat ik speciaal ben. En als ik geen gave zo hebben betekent dat niet persé dat ik niet speciaal ben.' Ik kijk hem aan. Ik wil weten hoe hij bij slechte herinneringen komt. Hoeveel hij er van weet. Weet hij van Kelvin? Argh. Ik wil niet eens aan Kelvin denken. Niet denken aan die blik in zijn ogen vol afschuw en walging.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Aria Rosalie Angels

    Ik kijk op. Een meisje, genaamd Lauren kijkt me aan. Ik glimlach even.
    'Hoi.' Aarzelend neem ik haar hand aan. Ik voel haar bloed dwars door haar huid heen.
    'Aria,' zeg ik snel. Vlug trek ik mijn hand terug en glimlach even. Ik zucht. Waarom was het zo moeilijk? Ik wilde dat bloed niet kunnen voelen, horen, voelen stromen en alles wat in die buurt kwam. Waarom had ik niet zoiets als gedachte lezen?! Dat is tenminste handig. Ik bijt op mijn lip.Ik kijk naar het meisje naast haar en ska mijn ogen neer. Ik bijt hard op mijn lip.

    [Wie zit er naast Aria?]


    [Allison zit al naast Aria lees reactie een stukje naar boven..... ^^ Boven reactie Lauren.]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 23:06 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Guillermo Jesper Wakefield.
    Ik zucht. Helaas dachten de mensen in mijn omgeving wel zo over speciaal zijn. Een gave betekende speciaal zijn, zo zagenmijn ouders het en mijn zusje al helemaal. "Oke, iedereen is speciaal, zo goed?" Ik kijk weer uit het raam. Zalik haar vertellen dat ik andere hun herinneringen kon zien omdat ik hun herinneringen nodig had bij het creëren vanhun wereld. Nee. Ik was niet zo vanhe alles meteen al vertellen. "Nou, ik bedoelde dat het bij de meetse mensen iets met een slechte herinnering te maken zou hebben, dat ze hun gave niet willen." Probeer ik mezelf eruit te praten. "Ik begrijp ook wel dat als je van iemand houd en hij kijkt je zo verafschuwend aan dat het geen fijne herinnering is." zegik er zacht achteraan en sla mijn schriftje open.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lauren

    Het meisje trekt haar hand weg alsof ze zich gebrand heeft. Ik trek een wenkbrauw op. ' Ok leuk je te ontmoeten' glimlach ik. ' Wat is jouw gave?' vraag iik vrolijk.
    (ik dach dat allison naast Aria zat?)

    Anthony

    'Lijkt me een goed idee.' knik ik en haal mijn hand door mijn haar, om vervolgens op de volgende lege bladzijde weer aan een nieuwe tekening te beginnen.
    Snel schiet mijn hand over het papier en zonder te kijken weet ik dat het meertje op het schoolterrein langzaam zichtbaar wordt, inclusief de rietstengels aan de rand.
    Heel even stop ik om het resultaat te bekijken, om vervolgens hier en daar een kleine aanpassing te maken. Tegen de tijd dat de docent binnenloopt, heb ik een relatief gedetailleerde tekening voor me liggen en bekijk ik tevreden het resultaat.


    You oughta know

    chasinghoran schreef:
    Anthony

    'Lijkt me een goed idee.' knik ik en haal mijn hand door mijn haar, om vervolgens op de volgende lege bladzijde weer aan een nieuwe tekening te beginnen.
    Snel schiet mijn hand over het papier en zonder te kijken weet ik dat het meertje op het schoolterrein langzaam zichtbaar wordt, inclusief de rietstengels aan de rand.
    Heel even stop ik om het resultaat te bekijken, om vervolgens hier en daar een kleine aanpassing te maken. Tegen de tijd dat de docent binnenloopt, heb ik een relatief gedetailleerde tekening voor me liggen en bekijk ik tevreden het resultaat.


    [Allison kan ook zoiets. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Livia O'Dair
    Ik hoor hem zuchten en uiteindelijk zegt hij iedereen is speciaal zo goed? Ik kijk hem aan. 'Ik had het er niet over dat ik persé speciaal hoef te zijn. Normaal is prima.' Ik gooi mijn haar over mijn schouder. Zijn volgende woorden stellen me gerust. Gelukkig hij weet het niet. En ik wil net antwoorden dat ik mijn gave om een zogenaamd andere reden niet wil. Maar ik verstrak als ik zijn woorden hoor en kijk hem dan strak aan. 'Blijf er verdomme van af,' zeg ik zacht en boos. 'En er is dan toch iets mis met je fantasie wereldje. Want in je fantasie wil je dingen laten gebeuren. En geloof me. Ik wilde niet dat dát gebeurde.' En dan pak ik mijn tas op en loop dan gewoon het lokaal uit en doe geen moeite om de deur zachtjes achter me dicht te doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.