• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:20 ]


    You oughta know

    [Oke, ik laat haar wel naar een leslokaal komen, moeten de dieren in de kamer blijven? En naast wie kan Allison zitten? (; ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Guillermo Jesper Wakefield.
    Ik kijk haarniet begrijpend aan. "Wil je dan niet speciaal zijn?" Vraag ik voorzichtig. Ik wist genoeg mensen die een moord zouden plegen als ze daarmee een gave konden krijgen. Voor zover ik weet is het hebben van een gave iets om trots op te zijn. "Slechte herinneringen." Het was geeneens een vraag. Ik wist soms wel welke herinneringen van wie waren, meestal was dat ook niet zo moeilijk. Ik was heel blij met mijn gave, gewoon al het feit dat ik speciaal was. Maar welke gave ik had hader ook wel veel mee te maken. "Ach ja, dan kan je misschien leren onderdrukken. Begint de les nou eindelijk?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [allison kan naast Aria]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Sorry jongens dat ik niet reageerde, ik was sporten xd ik zal nu wat schrijven)

    [Mogen dieren mee, of wat en dan laat ik Allison wel komen. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Livia O'Dair
    Hij vraagt of ik niet speciaal hoef te zijn. Ik zucht en kijk hem dan strak aan als hij slechte herinneringen zegt. 'Hoe kom je daarbij?' Vraag ik dan aan hem. Geen emotie tonend. Ik ben van nature een wantrouwend persoon. Ik vertrouw niet zomaar iemand. Niet meer. 'En dat ik een gave heb betekent niet persé dat ik speciaal ben. En als ik geen gave zo hebben betekent dat niet persé dat ik niet speciaal ben.' Ik kijk hem aan. Ik wil weten hoe hij bij slechte herinneringen komt. Hoeveel hij er van weet. Weet hij van Kelvin? Argh. Ik wil niet eens aan Kelvin denken. Niet denken aan die blik in zijn ogen vol afschuw en walging.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Did I miss something? Had opeens iemand onverwacht aan de telefoon :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [zou ik nog een jongen aan mogen maken aangezien er overvloed aan meiden is]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jaaaa maak een jongen :3


    En @telefoneerder :Y) we beginnen aan de eerste les]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Idee: Misschien kunnen we nu de meiden stop zetten en alleen nog jongens toelaten, tot het gelijk staat?)


    Happy Birthday my Potter!

    jaimyhoi schreef:
    [Jaaaa maak een jongen :3


    En @telefoneerder :Y) we beginnen aan de eerste les]


    (Lol :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [Niemand heeft z'n dier mee, voor zover ik weet]

    Anthony

    'Oh, nou speel ik weer vals? Als jij mij kan vinden door mijn gedachtes maakt het toch niet uit of je mij wel of niet kunt zien?' lach ik.
    'Laten we het maar gewoon een keer proberen, het lijkt me echt leuk om te weten wat nou het echte nut van mijn kracht is.'
    Even kijk ik de klas rond. 'Maar het zou leuker zijn om dat met meer mensen te doen, denk ik.'


    You oughta know

    [Aria heeft haar huisdier mee. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rider schreef:
    (...)

    (Lol :') )


    [Ik was te lui om een paar centimeter naar boven te scrollen om je username te zien :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    [Aria heeft haar huisdier mee. ]


    [Livia heeft niet eens een huisdier :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.