• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:20 ]


    You oughta know

    (Ik wilde dat mijn lerares was goedgekeurd. Zij zou iets kunnen doen :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [uhhhhmm, mijn Poppetje kan ook gedachten lezen, oei nu word ik bang voor Paige...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Je mag toch wel gewoon beginnen met spelen? Dat doe ik ook meestal :') ik heb met mijn personage's nooit goedkeuring gevraagd XD maar ja. En bij wie gaat ze dan wat doen? xd je docente.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oja en Jesper is niet echt gedachten lezer. Het is meer dat hij beelden krijgt van gedachten en herinneringen om fantasieën te creëren. Want dat is zijn gave. Dingen doen ontstaan met die dingen. (: zoiets tenminste (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    [uhhhhmm, mijn Poppetje kan ook gedachten lezen, oei nu word ik bang voor Paige...]


    (Ze voelt alleen de woede van Livia hoor, dus je hoeft nergens bang voor te zijn :')
    En mijn docente kan op de gangen lopen en mensen kalmeren ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    [Dan heeft ze nog een aardige hap aan Livia om te kalmeren :') want die wil zich uiten met vuur xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cahlista Aloys, docente

    Verbaasd keek ik op van mijn bureau, toen er een meisje (Livia) langs mijn lokaal liep. Ze zag er boos uit en ik ving ook een glimp op van een vuurbal in haar handen. Had één van de nieuwe leerlingen niet twee elementaire krachten? Pyrokineses en woede was een gevaarlijke combinatie, ze zou de hele school in brand kunnen steken.
    Snel stond ik op en liep de gang op. 'Hallo, moet jij niet naar je les?' vroeg ik vriendelijk aan haar.


    Happy Birthday my Potter!

    jaimyhoi schreef:
    [Dan heeft ze nog een aardige hap aan Livia om te kalmeren :') want die wil zich uiten met vuur xd]


    (Komt wel goed. Ze is een goede docente met een handige bevries-kracht )


    Happy Birthday my Potter!

    Livia O'Dair
    Ik kijk om als ik een stem hoor. Het is een vrouw, waarschijnlijk een docente aangezien ze uit een lokaal komt. Ze vraagt of ik niet naar mijn les moet. Normaal kan ik wel beleefd zijn, maar ik ben boos dus nu niet. 'Ziet het eruit alsof ik naar de les ga?' Zeg ik bot. De vuurbal in mijn hand wordt iets groter, gevoed door woede. 'Precies.' En ik draai me om en loop weer verder de gang in op zoek naar iets waar ik mijn woede op kan uiten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cahlista Aloys, docente

    Ik trok mijn wenkbrauwen even verbaasd op en volgde haar. 'Maar dat is niet de bedoeling,' zei ik nog even vriendelijk als daarnet. Ik maakte een klein handgebaar en bevroor de vuurbal, zodat hij niet groter kon worden en niet meer in haar handen bleef liggen als ze bewoog. 'Bovendien is het verboden om je krachten buiten de lessen te gebruiken. Al neem ik aan dat je dat niet expres deed.'


    Happy Birthday my Potter!

    Livia O'Dair
    Ik hoor voetstappen achter me en dan die stem weer van de vrouw. Ze zegt dat dat niet de bedoeling is. 'Niet?' Zeg ik quasi verbaasd. 'O. Wat raar. Ik dacht dat ik dingen wel zelf mocht bepalen aangezien het mijn leven is. Maar stom van me. Ik had natuurlijk moeten weten dat ik geen leven meer heb.' Ik kijk haar met een sarcastische blik aan. Ik ben gewoon niet in een goed humeur oké? Ze moet me met rust laten en dan komt het vanzelf wel goed. Ze zegt dan dat het verboden is om buiten de les je krachten gebruiken. 'Hm.. Wat denkt u dat ik niet expres doe. Mijn krachten gebruiken, dat ik het niet onder controle heb en daarom een vuurbal in mijn handen had. Of denkt u dat ik het wel expres deed maar niet wist dat het buiten de lessen verboden is?' En ik kijk haar strak aan. Ik laat achter de vrouw een beetje water verschijnen. Dat kan ze best bevriezen, maar dan gebruik ik gewoon weer vuur. Simpel zat.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 11:16 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ze bevriest niet echt, ze stopt de moleculen, waardoor iets niet meer kan bewegen)


    Happy Birthday my Potter!

    [o oke :3 dan... Ik pas het wel even aan :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cahlista Aloys, Docente

    'Is dat het probleem? Denk je dat je geen leven meer hebt, omdat je gaven hebt? Natuurlijk heb je nog wel een leven. Het enige wat wij hier doen is ervoor zorgen dat je je gaven onder controle krijgt en dat juiste leven kunt gaan leiden. Vandaar dat de lessen gevolgd moeten worden en je je krachten niet buiten die lessen mag gebruiken. Dat is alleen maar voor de veiligheid van jou en anderen.' Ik keek even achter mij naar het water, maar dat was niet gevaarlijk, dus liet ik het voor wat het was. Ik kon het desnoods altijd nog tot stof laten vergaan.
    'En ik ga er dus vanuit dat je je krachten nog niet onder controle hebt, maar verbeter mij als ik het fout heb.'


    Happy Birthday my Potter!

    Lauren

    Iedereen loopt zomaar weg uit de klas. Terwijl ik me hierover zit te verbazen, komt Paige weer binnen. Haar ogen schieten vuur. Ik sta snel op en ga voor haar staan. Ze kijkt naar een jongen, ik geloof dat hij Jesper heet. 'Paige' zeg ik zacht. Ik probeer mijn emotie onder controle te houden. Ik ben nu heel rustig en Paige word ook meteen rustiger. 'Het komt goed' zeg ik haar. Ik pak haar bij haar pols en neem haar mee naar onze tafel.