• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:20 ]


    You oughta know

    Aria Rosalie Angels

    Ik bijt op mijn lip en kuch. Ik lijk naar Allison naast me, dan aar het meisje dat zichzelf, dankzij mij, geslagen heeft.
    'Ik eh... Kan lucht besturen,' mompel ik. Ik kijk ze aarzelend aan en bijt op mijn lip. 'En bloed. Het is als water alleen dan met bloed en daardoor kan ik jullie lichaam besturen,' mompel ik en sla mijn ogen neer. Ik zucht en glimlach zwakjes. Ik kijk naar het meisje naast Lauren. 'Bloed besturen doe ik alleen als ik boos ben.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren

    Bloed besturen? klinkt gruwelijk. 'Eh, cool' zeg ik. Het maakt me een beetje bang. Diep in mijn hart hoop ik dat ik haar nooit boos zal maken. Dan komt de leraar binnen. ' Oh, ik moet weer gaan, doeg' zeg ik en zwaai nog even. Dan loop ik terug naar Paige en Daniel. Ze zitten allebij een beetje voor zich uit te staren.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 23:25 ]

    Aria Rosalie Angels

    Ik zie het aan haar blik. Ik zie het aan haar blik en ik voel het. Niet alleen doordat haar bloed anders stroomt, angstiger en gespannender, maar ook doordat je de sfeer voelt. Ik slik en glimlach vaagjes. Ik haat mijn gave. Ik haat hem zo erg! Ik wil die gave niet hebben. Het was hun bloed, hun lichaam niet de mijne.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Ik hoorde haar verhaal aan over bloedsturen. Bleg, wat creepy. Dan was ik nog liever een Empath, ook al kon ik nu al die stomme dingen voelen van de mensen om mij heen en geloof mij, bloedstuur meisje had niet echt de leukste emoties. Ik werd haast depri van haar.
    'Wat een geluk dat ik met mensen hun emoties kan klooien. Anders had je me waarschijnlijk nu nog lopen slaan met mijzelf,' zei ik grimmig en ik keek weer de andere kant op. Ik ging met mijn handen in mijn haar zitten en probeerde mij weer te concentreren op mijzelf. Er zaten alleen zoveel mensen in zo'n kleine ruimte dat dit onmogelijk was. Ik voelde een hardnekkige hoofdpijn opkomen. Hoe lang zou ik hier nog kunnen blijven zitten zonder gek te worden?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 8:16 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Aria Rosalie Angels

    Ik kijk op naar het meisje die ik zichzelf had laten slaan. 'sorry,' fluister ik. Ik sla mijn ogen neer. Wolfie staat op en legt zijn hoofd op mijn schoot. Ik glimlach kleintjes en aai hem over zijn hoofd. 'Ik wil die gave zelf niet hebben.' ik kijk het meisje aan. 'snap je nu waarom ik walg van bloed? Het is niet mijn keuze.' ik zucht diep en bit hard op mijn lip. 'Jullie bloed voelt soms als mijn eigen bloed.' ik kijk haar aan. 'en dat is erger als ik jullie aanraak.' ik bijt hard op mikn lip en haal mijn schouders op. Waarom vertelde ik dit haar?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Ik hoorde haar praten en probeerde te luisteren. Ik vind af en toe wel iets op, maar alle emoties van mensen overstemde het. Dit was gewoon een té kleine ruimte met teveel mensen. Ik had mij niet voor niets zo vaak ziek gemeld op de 'normale' school.
    Toen ze was gestopt met praten, haalde ik mijn handen even uit mijn haar en keek haar aan. Ze had wat gezegd over dat ze de kracht niet wilde en dergelijke. Nee echt, alsof ik dat nog niet gemerkt had. Haar emoties en gevoelens schreeuwden dat al een tijdje door mijn hoofd, het was gewoon niet te missen!
    'Je moet je emoties onder controle leren te houden,' mompelde ik met een pijnlijk gezicht. Ik keek even naar de docent en stak mijn vinger op. Hij hoefde mij niet eens de beurt te geven of ik begon al te praten.
    'Mag ik alstublieft naar de wc,' zei ik smekend waarop hij naar mijn naam vroeg. Bij het horen van 'Paigelyn' keek hij even op een lijst en vervolgens knikte hij. Snel rende ik het lokaal uit de gang op, waar nu gelukkig niemand was. Logisch, iedereen had les. Ik zakte tegen een muur aan en voelde langzaam de hoofdpijn wegzakken.


    Happy Birthday my Potter!

    Livia O'Dair
    Rot Jesper. Hij moet niet in mijn gedachten zitten of die dingen zien. Nog even en ik kan alleen maar aan dingen zoals stomme dieren en sporten denken omdat dat wel een veilig onderwerp is om over na te denken. Ik ben de klas uitgelopen met mijn rugzak en de deur achter me open laten staan. Ik weet niet precies waar ik heen wil. Maar wel dat ik boos ben. En wat boos is, is vuur. Ach. Misschien dat ik deze rotschool wel in de brand kan steken. Een kleine vuurbal verschijnt in mijn hand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [lol. Boze Livia loopt op de gang :') weggelopen uit de les. Door Jesper.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Whaha, zal ik Paige daardoor een woede aanval tegen Jesper laten krijgen of zo? Zij is naar de gang gegaan omdat ze gestoord wordt door alle emoties.)


    Happy Birthday my Potter!

    [Wat jij wilt ^.^ en je leraar is trouwens cool (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Ik slaakte een zucht van verlichting en ging even wat gemakkelijker zitten. Alleen zijn was het beste voor mij, ik genoot er echt van. De rust in mijn hoofd en in mijn omgeving, het was gewoon zo fijn!
    Ik wilde net weer opstaan toen ik opeens iets voelde, woede. Het werd steeds sterker en sterker waardoor ik bozer en bozer werd. 'O nee hè,' kreunde ik nog net voordat de kwaadheid mij overnam. Boos schopte ik tegen een muur aan, waarna ik snel weer terug richting de klas begon te lopen. Onderweg kwam ik een meisje(Livia) tegen en aangezien ze in de weg liep, gaf ik haar een ferme duw.


    Happy Birthday my Potter!

    Allison "Ally" Gwyneth Swann
    Ik kijk naar het meisje en zucht even. 'Blijf positief denken.' mompel ik dan zacht als zij zo over zichzelf denkt maakt dat mij ook niet al te blij, aangezien ik alles kan horen, wat zij denkt, maar ook iedereen ander in de klas. Ik zucht even en speel wat met de potlood tussen mijn vinger en kijk haar dan weer aan, 'Je zegt dat je mensen kan besturen via hun bloed, maar dat kan ook via hun gedachten, hun hersenen, je kan het hele lichaam overnemen, en doen met ze wat je wilt.' mompel ik dan zacht, een paar dingen er zelfs uit uitgaten bijvoorbeeld dat ik mensen helse pijn kan laten voelen terwijl er niks aan de hand is en die dingen. Dan kijk ik weer voor me uit, 'Walg er niet van dat maakt het alleen maar moeilijker voor je.' zeg ik dan zacht.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 10:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Livia O'Dair
    De kleine vuurbal in mijn handen verdwijnt gelijk als ik ineens een ferme duw krijg. O no she didn't. 'Wát doe jij?' Vraag ik boos. En ik kijk haar kwaad aan. Ik pak haar pols strak beet en houd haar zo tegen. 'Waarom duwde je me?' Ik wil een antwoord, want dit soort dingen laat ik nou eenmaal niet gebeuren. Dit komt doordat ik aanleg heb voor vuur, als het eenmaal aangewakkerd is ben ik gewoon een tijd boos totdat het dooft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    'Wát doe jij?' hoorde ik haar boos vragen. Ik negeerde haar en wilde verder lopen, maar ze pakte mijn pols vast. 'Waarom duwde je mij?' Langzaam draaide ik mij naar haar om. Mijn ogen schoten vuur, al had ik geen idee waarom ik zo kwaad was. Mijn ogen vernauwden zich en ik keek haar even aan voor ik iets zei.
    'Omdat je in de weg liep,' siste ik, waarna ik mij losrukte en verder richting het lokaal liep. De deur stond nog open en ik wandelde op mijn gemakje naar binnen.
    Zonder echte aanleiding ging ik voor een jongen (Jesper) staan. Ik merkte nu pas dat ik onder andere boos was op hém. Vreemd, want ik kende hem niet eens.
    'Paige,' hoorde ik de leraar waarschuwend zeggen, maar ik kon het niet controleren. Ik was gewoonweg zó boos!
    'Je moet met je rotkop uit andermans gedachten blijven!' siste ik.


    Happy Birthday my Potter!

    Livia O'Dair
    Ze draait zich langzaam naar me om en ik zie haar woede, kan die voelen, omdat ik die zelf namelijk ook voel. Ik zie haar ogen vernauwen en dan sist ze dat ik in de weg liep. 'Dat slaat helemaal nergens op,' zeg ik kwaad maar ze loopt al weg. Ze loopt richting het lokaal. 'Rot kind,' zeg ik haar nog na. En dan loop ik boos in de andere richting. Ik laat de vuurbal weer in mijn handen verschijnen. Ter grote van een ei, dus niet zo heel groot. Maar het kan best pijnlijk zijn. Zelf kan ik ertegen. Vuur doet me niets omdat ik er aanleg voor heb. Maar anderen.. Thsjaa, die hebben pech. Ik wil iemand raken zo boos ik ben. En ik loop verder de gang in, verder van het lokaal af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.