• JokerBaby schreef:


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Waarom deed alles zoveel pijn? Mijn hoofd bonsde, mijn rug brandde en het leek of er steeds opnieuw een mes in mijn buik werd gestoken.
    "Laat het ophouden!" gilde ik. Ik beet op mijn tanden en schreeuwde weer.
    De buitenwereld verdween voor me, wat alleen nog bestond was de pijn


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {hmm, sinds wanneer?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Helloo Naoomz.

    Les kwam de ziekenzaal binnen om op bezoek te gaan bij Sam en Naoomz. Maar toen werd Nala binnen gebracht door Aireal met hevige buikkrampen en pijn en die heeft zojuist een miskraam gehad. En Sam wil naar haar toe en daardoor piept dat monitording nu lekker snel :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ik hoor Nala weer schreeuwen. 'I-ik moet naar haar toe! Laat me naar haar toe!' zeg ik bezorgd. Rot verdoving, rot pijn, rot zwakheid. Ik zie Les naar me kijken. 'Help haar dan,' zeg ik dan. Niet tegen Les, maar tegen de vrouw en naar Marcell. Dit is niet goed. Ik moet naar haar toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Is dat alles?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maar een miskraam gaat toch niet gepaard met veel pijn het is toch gewoon dat er plotseling bloed uit je vagina komt, heb ik eens ergens gelezen... ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Er is draaaaaaamaaaaa :Y)
    En er komt een heel awkward reactie van Mars aan :Y)
    NIET ZELF BEDACHT, INTERNET TELLS ME EVERYTHING!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Dat van een miskraam.. Er zit wel pijn bij.
    Bij een miskraam wordt het bij de zwangerschap aangemaakte baarmoederwandvlies uitgedreven door middel van samentrekkingen van de baarmoeder. Het bloedverlies wordt heviger en er ontstaat een krampende pijn dat lijkt op de pijn bij weeën.
    Internet ^v^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Aireal
    "Het komt echt goed. Marcell helpt haar. Jij moet kalmeren, anders komt het niet goed met jou. En denk je dat je haar daarmee helpt?"
    Ik mompelde nog wat sussende woordjes, terwijl ik zenuwachtig naar de hartmonitor keek.
    "Marcell! Lukt het daar?" riep ik, want het duurde toch wel lang...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {leve internet xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dat klopt XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [OEHOEHOOEEEE, NOA HEEFT EEN IDEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
    Who wants some more drama @ Mars? (zip)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {EINDELIJK! xD
    SNEEEEEEEEEEL! :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [MEEEEE]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Gaan we voor de drama mensen? OEEWIEEHOOEE! Reactie gaat awkward worden, maar ik hoop wel goed :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.