• JokerBaby schreef:


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aireal
    Ik loop gewoon rustig door de gangen. Marcell was ik net ergens kwijtgeraakt. Ik had even niet opgelet en toen was hij weg... ah ja. Ik kon dit makkelijk ook alleen af, alleen was het dan veel eenzamer.
    Plots hoorde ik luid geschreeuw.
    "Wat the-" Ik zoek waar het vandaag komt en loop zo de toiletten binnen. Er is maar 1 hokje toe en daar komt het geluid vandaan.
    "Hallo?" riep ik en wou de deur open doen, maar die was vast.
    "Doe de deur eens open!"
    Het gesnik werd even minder...

    Nala
    Met de grootste krachtinspanning hees ik me een stuk overeind tot ik de deur kon open doen. Het moment daarop zakte ik weer in elkaar en schreeuwde het uit door een nieuwe steek in mijn onderbuik.
    Ik voelde hoe ik opgetild werd en wou wat tegenstribbelen, maar er rolde alweer een schreeuw over mijn lippen, waarna ik me alleen nog op de pijn kon richten.

    Aireal
    Bezorgd tilde ik haar op. Gelukkig was ze niet groot, maar toch even groot als mij. Ze kromp steeds in elkaar wat het dragen wat moeilijker maakte, maar ik hield haar stevig vast zodat ze niet zou vallen. Snel bracht ik haar naar de ziekenzaal.
    Bang, omdat ik niet wist hoe ik deze situatie de baas moest blijven. Dit hadden ze me nergens geleerd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wellllessssssssss! Dat doettie bij iedereen in het begin XD Ik ben Marcell, beter bekend als nummer 11 xD]

    Marcell
    "Wij geven wel iets om de dansers" Zeg ik. "Waarom denk je anders dat we jullie opleiden tot topdansers?" Hier ben ik wel eens benieuwd naar. "Oh, en ik ben hier trouwens omdat ik op ze moet letten. En naar de hartmonitor moet luisteren"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Marcell
    Dan komt ineens Aireal met Nala binnen. Mijn ogen worden groot. "Shut up Leslie, ga jij maar bij Sam zitten" Ik spring op en loop naar Aireal toe. "Wat is er gebeurd?" Zeg ik dwingend.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Aireal
    Ik keek hem opgelucht aan. Hij had hier duidelijker veel ervaring mee.
    "Ik vond haar zo in de toiletten. Ik weet niet wat er is gebeurd." zei ik en kromp ineen toen ze nog eens luid schreeuwde vlak bij mijn oor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell
    "Oke. Hou jij Sam in de gaten? Dat is die jongen aan de hartmonitor. Hij heeft verdoving gehad, maar hij mag absoluut niet wegzakken. Hij wil blijven leven en dat moet hij ook" Zeg ik dwingend, waarna ik Nala over pak. Het geschreeuw negerend. Ik leg haar in één van de bedden neer en doe de gordijnen eromheen dicht zodat ze wat meer privacy heeft. Leg een koel washandje op haar voorhoofd. En probeer dan tot haar door te dringen. "Nala? Kun je me alsjeblieft vertellen wat er gebeurd is?" Ik schreeuw niet. Ik klink zelfs niet ongerust. Alleen maar emotieloos, verstandig, professioneel.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik klemde mijn tanden op elkaar, terwijl ik mijn best deed hem te antwoorden. Mijn rug kromde zich en mijn buisten lagen gebald naast me. Mijn hele lichaam leek te schokken. Tranen liepen over mijn wangen, omdat ik besefte wat dit was. Ik was het kwijt... en plots leek ik dat niet te willen.
    Ik klemde mijn armen weer om mijn buik en rolde als vanzelf op mijn zij, zodat ik weer helemaal in elkaar kon krimpen.
    "De baby." was het enige dat ik over mijn lippen kon krijgen en dan nog was het meer een kreun en bijna onverstaanbaar. Laat die pijn stoppen, alsjeblieft!
    Ik begon harder te snikken. Dood me desnoods!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik krijg het niet echt mee als Leslie binnen komt, maar ik kom wel weer wat meer bij als ik een geschreeuw hoor. Nala. Ik probeer overeind te komen, maar het lukt me niet. Er trekt namelijk gelijk pijn door me heen, en door de verdoving. Ik houd met moeite mijn ogen open. 'Nala?' vraag ik met een zwakke stem. Dan raak ik bezorgd als Nala weer schreeuwt. Ik moet naar Nala toe. Dat moet. Ik begin me zorgen te maken. 'Ik moet naar nala!' ik wil het schreeuwen, maar het is slechts een fluistering. Mijn hartslag gaat sneller en ik hoor de hartmonitor sneller piepen. 'Nala?' ik weet niet waar e is, maar hoor slechts haar pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wacht even.. Gaat ze nu bevallen of heeft ze een miskraam gehad?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Wacht even.. Gaat ze nu bevallen of heeft ze een miskraam gehad?]

    {miskraam, maar ze ziet het al als een echt kindje}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oke en wat moet je na een miskraam doen?:P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Aireal
    Ik liep naar de jongen toe en legde mijn hand geruststellend op zijn schouder.
    "Het komt goed met haar. Marcell is voor haar aan het zorgen. Probeer te kalmeren, ze zal je straks nodig hebben." mompelde ik sussend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {euhm... ik weet niet.
    ze is maar een week of 3-4 ver, dus volgens mij gaat het achteraf vanzelf eruit, zoals maandstonden of zoiets? Achteraf, als de pijn eenmaal voorbij is. Volgens mij kan je niet veel meer doen dan pijn proberen weghalen.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik voel een hand op mijn schouder en kijk dan met wazige ogen op naar de gestalte. Ik kan met moeite een vrouw met rood haar onderscheiden. 'I-ik moet naar haar toe,' zeg ik dan met een gejaagde ademhaling. Omdat ik me zorgen maakt gaat mijn hartslag sneller.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aireal
    "Ja kan nu niet naar haar heen." zei ik zacht en met rustige stem. "Marcell zorgt wel dat ze beter wordt, het komt allemaal goed."
    Ik keek vragend om hulp naar het meisje dat er ook ergens naast stond. Ik herkende haar van in de gang. Ok, geen hulp dan. Tenzij ze die zelf aanbood, zou ik het zelf wel oplossen.
    "Kalmeer nu, straks gaat er iets mis met jou. En dan kan je haar helemaal niet meer helpen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wat heb ik allemaal gemist????? ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp