• JokerBaby schreef:


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Leslie????}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    Nala
    Ik bijt op mijn lip en haal mijn schouders op.
    "Ik weet het niet, Leslie... ik weet niets meer." en meteen wou ik haar zeggen wat er aan de hand was. Echt alles, maar toen wierp ik een blik op de jongen die nog steeds vlak bij ons stond en ik hield mijn mond.
    Ik herkende hem meteen en dat maakte mijn humeur nu niet meteen beter. Misschien veroordeelde ik hem nu te snel, maar ik was best pissed op hem omdat hij de vorige keer Marcell had opgehouden door zo staan te dreigen. Terwijl Sam daar halfdood lag te gaan!
    Ok, dat is misschien een tikkeltje overdreven, maar hé, dit zijn mijn gedachten, vind je ze niet fijn, stop dan met lezen!
    Ik vond hem stom en hij zou nog heel wat mogen doen om mij het tegendeel te bewijzen.


    *stopt met lezen*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [HAHAHA ZELFLOL,

    nee, flauw van me, ik ben niet gestopt met lezen xd. Ik zal reageren nu :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Gemeeen :P
    Ik mag Nala wel ^v^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ze zegt dat ze niets meer weet. Ik til Nala op richting haar bed en zet haar dan neer en ga naast haar zitten terwijl ik haar beet houd.
    'Als je het niet, waarom ga je dan niet langs Sam?' vraag ik haar.
    Je kan toch wel langs gaan? Dat zou toch wel mogen. Of niet?
    'Wil je het er anders samen uitdansen?'
    Ik kijk haar aan en strijk zachtjes over haar haren. Ik kijk weer even naar Josh. Ach ja, die kan heus wel even zonder me. Nala heeft me nu nodig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Die kan heus wel even zonder me :'D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Nu die jongen er niet meer bij was, kon ik weer vrijuit spreken.
    "Ik mag niet lang Sam. Marcell heeft mij en Ian weggestuurd... denk ik." of weggebracht... iets met weg toch.
    "En ik kan niet dansen, mijn rug doet teveel pijn... en buik... en hoofd." met iedere pauze was mijn stem zachter geworden. Ik gaf het nooit graag toe als ik ergens pijn had. Ik was het dan ook gewend alles te verbergen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {....}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [......... :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {hehe xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {ik wil een nieuwe username, maar ik zou niet weten welke... pfff}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Jaaaaaaaaaaaaaahaaaaaiiimmmsss????]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Ik weet er eeeeeeeeeen!!!
    en wow, mooie foto!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Huaso? Cool ^^ Waar staat het voor ofzoiets?
    Thx :D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Dat paard heeft het wereldrecord springen gehaald.
    2m 47!!! das gewoon meer vliegen dan springen!}


    “To live will be an awfully big adventure.”