• JokerBaby schreef:


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ik weet niet... ik snap het niet meer." Ik keek haar wanhopig aan.
    "Hij was gewoon- En toen- Maar hij zei... Ik weet het niet meer." ik schudde mijn hoofd en drukte mijn gezicht tegen haar schouder aan... wat eigenlijk niet zo goed voelde als bij Sam. Dit deed ook deugd, op een bepaalde manier, maar bij Sam was het anders.
    Niet dat er ooit iets hetzelfde is bij Sam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Nala vertelt me een heel onsamenhangend verhaal. En ik begrijp er helemaal niets van. Nala drukt haar hoofd tegen mijn schouder aan.
    'Nala, rustig maar. Wat er ook is, ik begrijp je verhaal namelijk niet, ik weet zeker dat het wel goed komt. Waar is Sam nu? In een danszaal ofzo?'
    Ik ben onwetend, en weet dus niet dat Sam al twee dagen op de ziekenzaal ligt. [wacht... kak. Dat weet ze wel. Ach ja..]. Ik weet wel dat hij met die brandcard was afgevoerd maar daar is het weer mee goedgekomen toch?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik haalde diep adem en dwong mezelf te kalmeren om het haar uit te leggen, of toch een poging te doen.
    "Nee, in de ziekenzaal... denk ik." Ik trok me een beetje terug om naar haar op te kijken. "Hij ligt al 2 dagen in de ziekenzaal en vandaag waren daar plots... Naomi en Ian ook." ik fronste mijn voorhoofd, terwijl ik wijs probeerde te komen uit de verwarde beelden in mijn hoofd.
    "En plots was er overal geschreeuw." ik rilde bij de herinnering. Geschreeuwde woorden van Ian en Sam net, vervormden en werden mijn vader. Ik kon zo voor me zien hij hij voor me stond, hoe hij me sloeg. Nog wat tranen liepen over mijn wangen.
    "En toen viel Sam flauw of zo... en ik en Ian moesten weg." En bovendien werd het me nog eens pijnlijk duidelijk hoeveel Sam van Naomi gehouden had... en dat dat niet zomaar weg kon zijn. Ik had nu echt overal pijn. Mijn hoofd, mijn rug en mijn buik... arg, niet uit te staan.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Awwhh.. Ik weet trouwens ondertussen een vertaling :Y)]

    Julio Martinéz
    "¿Podría decirme lo que sueñas fue?" Fluister ik dan toch maar. Voorzichtig. Ik weet niet of ze het me wil vertellen en of het haar pijn doet, maar ze maakt me wel nieuwsgierig. Raar en eng.. met haar ouders. Ik heb geen idee waar het over gaat, maar dat geeft niet. Zo stom dat ik dat zei van haar ouders.. Ze zijn er niet meer, dus dan kunnen ze moeilijk hier zijn, niet? Misschien dacht ik dat het mijn ouders waren in een nachtmerrie. Zou goed kunnen.

    Marcell/Man
    Wat ik moet doen weet ik niet. Ik wil wel iets doen, maar tegelijkertijd wil ik de dansers ook rust gunnen. Tijd om te praten. En hopelijk storen ze zich dan niet aan mij..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik luister naar haar verhaal en weet gelijk waarom ze rilt als ze over het schreeuwen vertelt. Ze denkt aan haar thuissituatie. Ik houd haar stevig vast.
    'Je bent nu hier Nala, je vader kan je niets doen,' zeg ik zachtjes.
    Ik blijf haar beethouden, ik denk niet dat ik haar voorlopig loslaat. Ze is zo jong en klein.
    Sam ligt dus nog op de ziekenzaal en viel weer flauw. Ik veeg wat tranen weg bij Nala.
    'Sam is een sterke jongen, Nala, het kan gebeuren dat iemand flauw valt. Dat is niets ernstigs.'
    Ik vraag me af hoe het met Nala gaat.
    'Gaat het wel met jou?' vraag ik dan zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Heeft iedereeen al vrij ofzo?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nope. Ik had vandaag toevallig vrij xd. Maar ik heb volgende week pas vakantie :3

    En dan zit ik in IBIZAAA ;D

    Dat doe me altijd denken aan pizza xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Vakantie ^v^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Noww, hoe laat was jij vandaag wakker? xD

    Ik heb maar 6,5 uur geslapen :') ik werd om 9 uur al wakker XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Uuhhh.. Ik ben uiteindelijk pas om kwart over 3 gaan slapen XD en toen werd ik om half 10 wakker XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahhaa, okee. Ik heb ook pas colgende week vakantie. Heb nu parascholaire dagen. Dus dat je leuke dingen gaat doen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik luister naar haar verhaal en weet gelijk waarom ze rilt als ze over het schreeuwen vertelt. Ze denkt aan haar thuissituatie. Ik houd haar stevig vast.
    'Je bent nu hier Nala, je vader kan je niets doen,' zeg ik zachtjes.
    Ik blijf haar beethouden, ik denk niet dat ik haar voorlopig loslaat. Ze is zo jong en klein.
    Sam ligt dus nog op de ziekenzaal en viel weer flauw. Ik veeg wat tranen weg bij Nala.
    'Sam is een sterke jongen, Nala, het kan gebeuren dat iemand flauw valt. Dat is niets ernstigs.'
    Ik vraag me af hoe het met Nala gaat.
    'Gaat het wel met jou?' vraag ik dan zachtjes.

    Nala
    Ik bijt op mijn lip en haal mijn schouders op.
    "Ik weet het niet, Leslie... ik weet niets meer." en meteen wou ik haar zeggen wat er aan de hand was. Echt alles, maar toen wierp ik een blik op de jongen die nog steeds vlak bij ons stond en ik hield mijn mond.
    Ik herkende hem meteen en dat maakte mijn humeur nu niet meteen beter. Misschien veroordeelde ik hem nu te snel, maar ik was best pissed op hem omdat hij de vorige keer Marcell had opgehouden door zo staan te dreigen. Terwijl Sam daar halfdood lag te gaan!
    Ok, dat is misschien een tikkeltje overdreven, maar hé, dit zijn mijn gedachten, vind je ze niet fijn, stop dan met lezen!
    Ik vond hem stom en hij zou nog heel wat mogen doen om mij het tegendeel te bewijzen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ahahhahaah XD Stop dan met lezen :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Hahahahaha, ja... weet zelf niet hoe ik erop kwam, gebeurde gewoon xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [xD Het is in ieder geval leuk :P]


    Stop acting normal. It gets bored.