• JokerBaby schreef:


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Haha, ik heb het niet eens expres gedaan :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Toch braaf :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nooww.. Je ziet er gewoon mooi uit op de foto ^^

    DUS DAT MOET JE ACCEPTEREN ;DDDDDDDDDDDD]

    Leslie Day
    Wacht eens even, Bob krijgt nu dus een echte naam Marcell.. Ik had het liever niet geweten. Zo heb ik het gevoel dat ik hem beter leer kennen, en dat wil ik niet. 'Hm, hem ken ik wel,' zeg ik dan. 'Ik zal er wel voor zorgen dat je naar Sam toe kan.' Ik kijk Nala aan. 'Ik ga met je mee naar de ziekenzaal. En dan lukt het ons wel. Ik zal Marcell daar wel wegkrijgen.' Ik merk dat ze ineenkrimpt. 'En anders hebben we het op de reden dat jij heel erg buikpijn hebt, als je het erger maakt dan het is dan kom je daar vast ook wel te liggen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke oke, het is een van mijn mooiere foto's. Maar ik ben niet mooiiii...
    En omg, Leslie is gemeen -,-]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik mompelde wat onverstaanbaars en sprong overeind.
    "Ik moet even naar toilet."
    Ik liep zo snel ik kon naar de toiletten en sloot mezelf op in een hokje. Met een luide kreun zakte ik op de grond. Ik moest niet overgeven of zo, maar ik voelde de pijn in mijn buik steeds toenemen en ik wou niet dat Leslie me zo zag. Kreunend sloeg ik mijn arm om mijn middel. Nog een steek liet me omrollen, tot ik op mijn knieën zat, met mijn voorhoofd tegen de koude vloer gedrukt. Weer trok een vreselijke pijn door mijn onderbuik en ik schreeuwde kort, voor ik mezelf weer in de hand had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Waarom denk je dat je niet mooi bent Noww? Ik zou het niet zeggen als ik het niet vind. Eerlijk waar niet.

    Daar ben ik eerlijk genoeg voor :')

    Ik vind je haar een mooie kleur en leuk zitten. En op die andere foto vond ik je neus schattig (:

    En ik weet het, als je er zelf zo over denkt is het lastiger te zien.

    Maar probeer het te zien (:


    En hoezo is Les gemeen? :P Ze is toch heel lief voor Nala? :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Omg? Krijgt ze nu een miskraam ofzo?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ahahahhahaa, MIJN NEUS en SCHATTIG? (lol)(lol)(lol)(lol)

    & Pam pam pam pam.. Dat is mijn eigen haarkleur, geen werk van verf ofzo (:
    En het kapsel.. Tja, mijn vader is kapper geweest, dus hij knipt mijn haar regelmatig, ik hoef nooit naar een kapper ^v^ Verder ook niks aan gedaan.. Is nog best een recente foto (; Misschien wel de recentste die ik heb.. Maar ik vind mezelf nog steeds niet mooi. Wel veel mooier vergeleken met met met met weet ik veel wanneer dat was XD Ergens tussen vroeger en nu in XD Trouwens.. Toch thx (:

    Uhu, ze is aardig tegen Nala ja.. Maar niet in haar hoofd tegen Mars ): Je mag hem trouwens niet wegjagen XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Awwhh.. Ik weet trouwens ondertussen een vertaling :Y)]

    Julio Martinéz
    "¿Podría decirme lo que sueñas fue?" Fluister ik dan toch maar. Voorzichtig. Ik weet niet of ze het me wil vertellen en of het haar pijn doet, maar ze maakt me wel nieuwsgierig. Raar en eng.. met haar ouders. Ik heb geen idee waar het over gaat, maar dat geeft niet. Zo stom dat ik dat zei van haar ouders.. Ze zijn er niet meer, dus dan kunnen ze moeilijk hier zijn, niet? Misschien dacht ik dat het mijn ouders waren in een nachtmerrie. Zou goed kunnen.

    Marcell/Man
    Wat ik moet doen weet ik niet. Ik wil wel iets doen, maar tegelijkertijd wil ik de dansers ook rust gunnen. Tijd om te praten. En hopelijk storen ze zich dan niet aan mij..


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ach. Les gaat wel even onschuldig langs de ziekenzaal. :3]

    Leslie Day
    Nala is naar het toilet gegaan en ik besluit haar even rust te gunnen. Ik ga op zoek naar de ziekenzaal. Het duurt even voordat ik die vind maar uiteindelijk vind ik ziekenzaal en doe dan de deur open en kijk naar binnen. Ik zie Sam, Naomi en Marcell. Wacht, Sam. Ligt hij nou.. Nee. Ligt hij nou aan een hartmonitor?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Zweet parelde op mijn voorhoofd en al mijn spieren waren gespannen. Ik schreeuwde tot het leek of mijn stem kapot was. Nog enkel een schor gepiep kwam uit mijn keel, terwijl ik mezelf oprolde op de grond. Tranen liepen over mijn wangen en snikken lieten mijn lichaam schokken wat voor extra pijn zorgde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [WAT IS ER MET NALA AAN DE HAND?]

    Marcell
    Ineens staat Leslie daar. "Hoi" Zeg ik uit het niks. Ik kijk haar met een emotieloze blik aan. "Wat kom je doen?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan. 'Maakt dat wat uit, Marcell,' zeg ik dan. Ik gebruik zijn naam, eens kijken hoe hij daarop reageert. 'Ik kwam hier gewoon langs om bij Sam en Naomi te kijken.' en ik kijk hem nog steeds strak aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell
    "Er valt niks te zien" Zeg ik net zo emotieloos als daarnet. Ik ga Leslie niet meer erger helpen als de rest. Ze verdient geen enkele emotie van mij meer. Ik reageer zelfs niet op mijn naam. Het is toch al duidelijk dat ze het tegen mij heeft, en ik heb haar zelf mijn naam verteld. Dus.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hij heeft helemaal nooit zijn naam verteld :P]

    Leslie Day
    'Als er niks te zien valt waarom ben jij hier dan?' vraag ik, ik heb een iets uitdagende blik in mijn ogen. 'En ik mag toch zeker wel op ziekenbezoek? Dat jullie nou niets om de dansers geven betekent niet dat de dansers onderling ook niet om elkaar geven. Want dat is wel zo.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.