• NIEUW TOPIC


    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Cassidy WilliMs
    Ik grinnik even en knik dan. 'Ik ben benieuwd.' zeg ik dan en kijk hem aan en glimlach. 'Zullen we wat gaan doen en weg hier, het begint hier een beetje saai te worden.' zeg ik dan en kijk even rond en kijk Jordan dan weer aan. 'Goede gezelschap, verkeerde plek.' zeg ik dan en lach even en sta dan op en kijk hem vragend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Delaney Marie McClain.

    Ik grijnsde lichtjes en haalde mijn schouders op. Hij aaide over mijn neusbrug wat ik eigenlijk best wel schattig vond.
    "Ik ? Problemen ? Hoe kom je daar nu bij" zei ik met de meest onschuldige blik in mijn ogen die ik had. Ik ging wat dichter tegen hem aanzitten terwijl ik mijn blazer met een soepele beweging uitdeed. Het was veel te warm om met een zwarte blazer in de volle zon te zitten.
    "Mensen zeggen altijd dat ik als een konijn ben" zei ik terwijl ik nog een klein beetje dichter naar hem toe ging zitten zodat onze gezichten maar enkele centimeters van elkaar verwijderd waren.
    "Ze zeggen dat ik er schattig uitzie maar dat ik af en toe wel eens ... bijt". Toen ik de zin had uitgesproken boog ik wat naar voren en nam zijn onderlip zachtjes tussen mijn tanden, als bewijs dat ik echt soms wel een beet.

    Jordan Everbeet
    Ik keek haar verbaasd aan, ze wilde weg.. met mij! Ik stond zo snel op dat mijn stoel omkieperde, en beschaamd zette ik 'm weer recht. 'Wat wil je doen? Een ijsje eten? Of gewoon rondlopen?' Ik haalde diep adem en staarde haar met grote ogen aan, ze was zó mooi dat ik gewoon niet snapte dat ze geen model was. Of misschien was ze dat wel, maar wist ik het gewoon niet.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grinnik even als zijn stoel omvalt. 'Val voorzichtig.' zeg ik dan en lach even. 'Hmm, klinkt goed een ijsje, wat dacht je ervan als we eerst een ijsje halen en dan wat rondlopen.' zeg ik dan en glimlach en pak zijn hand en loop. 'Kom.' zeg ik dan en lach even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    John Ellean Brody
    Ik reageerde meteen op dat ze in mijn lip beet, ik zoog zachtjes op haar bovenlip en haalde ondertussen mijn handen door haar haren. Na een paar seconden haalde ik mijn mond van haar af en nam haar gezicht in mijn handen. 'Je bent eerder een poema; mooi, gracieus maar ongelooflijk gevaarlijk.' Ik grijnsde breed en kuste haar neus. Opeens voelde ik een soort drang opkomen en duwde haar een stukje naar achteren, met een hand haalde ik haar haar uit haar nek en met de andere streek ik over haar zij. Ik zoende weer haar nek en mijn lippen gleden naar beneden, bij de rand van haar shit liet ik haar los en trok haar weer omhoog.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    DreamWishes schreef:
    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grinnik even als zijn stoel omvalt. 'Val voorzichtig.' zeg ik dan en lach even. 'Hmm, klinkt goed een ijsje, wat dacht je ervan als we eerst een ijsje halen en dan wat rondlopen.' zeg ik dan en glimlach en pak zijn hand en loop. 'Kom.' zeg ik dan en lach even.


    Jordan Everbeet]
    Totaal beduusd van haar warme hand in de mijne liet ik me meevoeren. Toen we buiten stonden keek ik om me heen en glimlachte toen. 'Ik weet een cafétje waar ze het lekkerste ijs van heel New York hebben, maar om daar te komen moeten we wel de metro nemen.' Ik keek haar onzeker aan en frutselde aan een touwtje van mijn hoodie, ik had het warm maar om mijn hoodie uit te doen zou ik haar hand los moeten laten en dat wilde ik voor geen goud.


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    Dat ik op zijn lip beet zag hij als de perfecte kans. Een kans die hij natuurlijk niet liet liggen. Hij zoog op mijn bovenlip en haalde na een paar seconden zijn lippen van de mijne. Ik glimlachte bij zijn compliment en gleed met mijn vingers door zijn haren op de achterkant van zijn hoofd.
    Opeens duwde hij me achterover en haalde mijn bruine haren uit mijn nek. Zijn andere hand streelde mijn heup waarna hij terug kusjes drukte in mijn nek. Bij de rand van mijn shirtje stopte hij waarna hij me weer rechttrok. Ik legde mijn handen in zijn nek en boog naar hem toe. Ik drukte mijn lippen op zijn mond en kuste hem.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik kijk hem aan en glimlach even en knik dan, het lekkerste ijs van New York daar kan ik geen nee tegen zeggen. 'Oke.' zeg ik dan twijfelend, de tram, daar was ik niet zo fan van. Maar begin dan toch richting de metro te lopen en heb Jordan's hand nog vast en kijk dan even om. 'Heb jij het niet warm.' mompel ik dan en kijk naar zijn hoodie.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    John Ellean Brody
    Ik ging op in onze zoen, mijn handen gleden over haar rug en ik trok haar dicht tegen me aan. Ik kriebelde op haar rug en opende mijn mond. De warme zon scheen op mijn rug en schouders en ik voelde me tot mijn verbazing gelukkig. Iets wat ik al een hele lange tijd niet had gevoeld.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Jordan Everbeet
    Ik bloosde en haalde mijn schouders op. 'Nee, hoor.' Ik wist dat ik slecht kon liegen, maar ik probeerde het zo goed mogelijk te verhullen. Ik glimlachte verlegen. 'We hoeven maar 10 minuutjes met de metro, hoor.' Zei ik terwijl ik een knikje gaf naar het metrostation. Ik gaf haar een zacht kneepje in haar hand en voelde mijn hart in mijn borst bonken.


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    Zijn handen gleden over mijn rug toen hij opging in de kus. Hij trok me dicht tegen zich aan. Hij kriebelde zachtjes over mijn rug waarna hij zijn mond een stukje opende en toegang vroeg. Gewillig opende ik mijn mond waarna mijn tong tegen de zijne streek. Mijn vingers kriebelden de achterkant van zijn hoofd tussen zijn bruine haren. Ik stopte de kus en drukte een nat kusje op zijn mondhoek waarna ik verderging naar zijn kaaklijn. Een glimlach speelde om mijn lippen toen ik bij zijn nek was aangekomen. Ik drukte mijn lippen op een stukje nekvel en zoog het bloed naar boven. Zachtjes zette ik mijn tanden in zijn vel waarna ik met mijn tong even een kort likje gaf over het gevoelige stukje.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grinnik even en schud dan mijn hoofd en laat dan zijn hand los en trek dan met een snelle beweging zijn hoodie uit en hou hem vast en met mijn ander hand pak ik weer zijn hand vast en loop de metro in en kijk even rond en grinnik. Nu wachten tot de metro komt. Dan kijk ik Jordan weer aan en glimlach even. 'Minder warm, is het niet, met dit weer draag je toch niet een hoodie.' zeg ik dan en grijns weer even.

    [Heeft hij een shirt onder zijn hoodie?? (; hihi.]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 23:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    John Ellean Brody
    Ik kreunde luid toen Delenay in mijn nek zoog, na een paar seconden leunde ik achterover en zuchtte diep. 'Wanneer zijn je gedachten over mij veranderd?' Ik aaide haar bovenbeen en glimlachte onzeker.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Ja, een wit shirt :')]
    Jordan Everbeet
    Ik keek haar aan en ging voor haar staan en pakte de hoodie van haar over. 'Dankje, je hebt gelijk ik wilde alleen niet je hand loslaten.' Floepte ik eruit, ik werd knalrood en liet gegeneerd haar handen los. Straks vond ze me dom, of raar!

    [Ik moet gaan, sorry!!]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Ja, een wit shirt :')]
    Jordan Everbeet
    Ik keek haar aan en ging voor haar staan en pakte de hoodie van haar over. 'Dankje, je hebt gelijk ik wilde alleen niet je hand loslaten.' Floepte ik eruit, ik werd knalrood en liet gegeneerd haar handen los. Straks vond ze me dom, of raar!

    [Ik moet gaan, sorry!!]


    Don't let your life be lived by somebody else.