• NIEUW TOPIC


    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik kijk het zonder ondertiteling op watchseries.eu en dan gewoon the vampire diaries intypen en op de eerste link te klikken :') gelijk goed voor mijn engels :Y) maar met ondertiteling... Geen flauw idee :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Delaney Marie McClain.

    Hij bleef mijn hand vasthouden waardoor ik even afgeleid was. ZIjn handen waren zacht en warm, nooit gedacht eigenlijk.
    "Had je geen zin in de les ?" fluisterde hij terwijl hij met zijn duim over mijn handrug wreef. Mijn adem stokte even in mijn keel toen hij voorzichtig met zijn vingers over mijn wang wreef. Concentratie Delaney. Hij veegde een lok achter mijn oor.
    "Nee, niet echt nee" fluisterde ik terug toen mijn goudkleurige ogen recht in de zijne keek.

    John Ellean Brody
    Haar gouden ogen deden mijn adem stokken, het leek wel alsof er gesmolten goud in was gegoten. Ik hield al die tijd haar hand vast en drukte haar hand toen zachtjes tegen mijn wang. 'Ik ook niet echt.' Voorzichtig likte ik mijn lippen nat, ik was een beetje aan het trillen maar negeerde het.


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    Ik bleef hem recht aankijken en merkte hij hij lichtjes trilde. Hij bracht mijn hand naar zijn wang, waardoor ik mijn vingertoppen over zijn huis liet glijden, zachtjes en langzaam. Ik volgde zijn kaaklijn en volgde eventjes zijn lippen, waarna ik mijn vingertoppen liet doorglijden tot in zijn hals.
    "Sommige dingen zijn gewoon, belangrijker" zei ik zachtjes. Even was ik afgeleid toen hij zijn lippen nat likte, maar daarna focuste ik me terug op zijn ogen.

    mismi schreef:
    Anna Bailey Miller
    "Heb je al iemand op het oog?" vraagt hij terwijl hij wiebelt met zijn wenkbrauwen. Ik grinnik even en schud mijn hoofd. "Nee, de meeste hier zijn allemaal zo verwend.." zeg ik dan. "No offense, maar sommige maken echt misbruik van hun geld en hebben een veel te groot ego." Hayden was er zelf een, maar ik hoop dat ik hem niet te erg beledig. Ik hou gewoon niet van mensen die lopen te pronken met hun geld en denken dat ze alles zijn. Tuurlijk heeft het zo zijn voordelen om geld te hebben, ik gebruik het zelf ook, maar ik loop er niet mee te koop. Al mag ik misschien wel iets meer aandacht besteden aan mijn make-up. Meestal heb ik niks op en doe ik mijn haar in een staart.

    Hayden ClarK

    Ik weet dat Anna gelijk heeft, ik heb een heel groot ego. Als ze haar haar vast doet floep ik er plotseling iets uit.
    'Wat zijn eigenlijk jouw hobby's?'Nieuwsgierig kijk ik haar aan, we zitten alle twee al best lang op deze school maar we weten nog helemaal niks van elkaar. Ik blijf meestal uit haar buurt aangezien ze niet in mijn vriendengroep zat maar ik ben haar ook nooit tegen gekomen. Als ik aan mijn vriendengroep denk bedenk ik me dat die er eigenlijk niet meer is. Dan moest ik maar niet zijn blijven zitten.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 21:20 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Anna Bailey Miller
    "Wat zijn eigenlijk jouw hobby's?" vraagt hij dan terwijl hij mij nieuwsgierig aankijkt. "Ik doe best veel aan dansen" zeg ik dan. "En jij?" vraag ik vervolgens. Aan de ene kant best raar dat we hier nu zitten, we zijn echt het tegenovergestelde van elkaar, maar aan de andere kant hebben we ook overeenkomsten denk ik. Pech in de liefde is daar één van, wie weet hebben we wel veel meer met elkaar gemeen. Iets wat je aan het oppervlak niet ziet, maargoed, ik zie wel hoe alles uitpakt.

    [moet gaan, bye]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [doeidoei, ik ben er morgenavond pas weer, moet werken..]

    John Ellean Brody
    Ik sloot kort mijn ogen en genoot van haar aanraking. Ik boog me voorover, tot er nog maar een paar centimeter tussen ons was. 'Er zijn inderdaad dingen belangrijker,' ik keek haar recht aan 'en daar ben jij één van, dat wist ik al vanaf dag 1 dat ik je kende.' Snel boog ik de laatste centimeters naar voren, maar drukte in plaats van mijn lippen op haar mond, mijn lippen in haar nek. Ik gaf zachte kusjes.


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    Hij sloot genietend zijn ogen onder mijn aanraking tot hij voorover boog tot nog maar enkele centimeters tussen ons waren. "Er zijn inderdaad dingen belangrijker" begon hij toen hij me recht aankeek, "En daar ben jij 1 van, dat wist ik al vanaf dag 1 dat ik je kende". Mijn mondhoeken krulden omhoog tot een glimlach terwijl ik voelde hij mijn wangen lichtjes begon te gloeien. Niet overdreven, meer het blos achtige blozen. Een licht kriebelend gevoel verspreidde zich door mijn buik. Hij boog verder voorover en drukte zijn lippen in mijn nek. Hij gaf zachtjes kusjes over mijn gehele nek waardoor mijn ogen sloten. Ik hield mijn hoofd een klein beetje schuin en legde mijn handen in zijn nek. Het kriebelende gevoel werd verdubbeld waarna een warm gevoel door mijn gehele lichaam stroomde.

    DreamWishes schreef:
    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grinnik even en knik dan en bijt dan zacht op mijn onderlip. De meeste mensen verwachten dit niet van mij, ik had er een paar kleine dan wel, maar toch. Ik draai mijn hand om zodat mijn pols zichtbaar wordt en er staat "Imagine" met sierlijke letters en iets daarboven een klein strikje. Ik kijk hem even aan en lach dan, dit was nog steeds niet alles. Aan de binnenkant van mijn vinger had ik nog het infinity teken staan en op mijn schouderblad, als teken dat iedereen vrij is en mag doen wat hij/zij wilt en op mijn heup(Stel je die voor op je heup), omdat je in jezelf moet geloven. 'Ik heb er 5.' zeg ik dan en grijns even. 'Die 2 die je nu ziet.' zeg ik dan en til dan mijn vinger op zodat het tekentje zichtbaar wordt. 'Deze en nog een op mijn schouderblad en heup.' zeg ik dan en kijk hem aan. 'En een navelpiercing.' zeg ik dan en lach even. 'Laat me raden, dat had je niet gedacht is het niet, maar ze hebben allemaal stuk voor stuk een betekenis.' zeg ik dan en glimlach even en kijk hem nog steeds aan. Het is zo raar hierover te praten, bijna niemand wist hiervan, zelfs mijn ouders niet, die waren hier absoluut tegen. 'Wat heb jij nog meer voor tattoo's vraag ik dan geïnteresseerd.

    [Ik dacht geef haar ook tattoo's want tattoo's zijn awsome! (;]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    John Ellean Brody
    Ik kreunde zachtjes terwijl ik haar oorlel kuste, ik was bijna bij haar mond toen er een harde stem klonk. 'Pardon? Wat doen jullie hier? Ik dacht dat jullie les hadden? En bovendien is... dit niet toegestaan op schoolgebied!' De directeur stond trillend en woedend voor ons, geschrokken kwam ik omhoog, maar ik hield Delenay's hand wel vast. Ik hoopte dat Delenay iets gevats klaar had.


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.Outfit.

    Hij kreunde zachtjes waarna hij mijn oorlel bereikte. Hij was bijna aan mijn lippen tot die actie ruw werd verstoord door meneertje Directeur hemzelf. Die dude kwam echt op te meest ongelegen momenten. John kwam recht waardoor ik zijn voorbeeld volgde. Langzaam kwam ik recht en knipperde een paar keer met mijn ogen. Denk na Delaney, denk na. Ik keek de directeur ietwat arrogant aan.
    "Dude, wees blij dat we je teminste weer een goede reputatie geven door dat lokaal op te ruimen ja ?" vroeg ik. Ik knikte, "Dacht ik dus al".
    Ik keek even achter me en begon te grijnzen. Ik zette een paar stappen achteruit en trok John zachtjes mee.
    "Zo, nu is het geen schoolterrein meer, of wil je even dat ik mijn papa bel om het na te vragen ? Ik wil hoor". Ik keek hem even liefjes aan terwijl mijn duim zachtjes over John's hand wreef. De directeur zuchtte en liep weg. "Ik heb geprobeerd" hoorde ik hem nog mompelen tegen zichzelf.
    Ik ging terug zitten en trok John mee.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 22:20 ]

    Jordan Everbeet
    Ik keek haar aan en haalde toen mijn schouders op. 'Ik had het eigenlijk wel verwacht, ik vind je wel een stoer meisje.' Ik knipperde even en keek haar toen weer aan. 'Die Imagine is mooi. Ik ga trouwens deze week weer een tattoo laten zetten. Hier,' ik wees op mijn onderarm 'er gaat staan: never stop wishing.' Ik grijnsde en haalde een hand door mijn haren.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    John Ellean Brody
    Ik hield mijn lach in terwijl Delenay de directeur aftroefde. Zodra hij was weggelopen draaide ik haar tegen me aan. 'Naughty girl,' ik grinnikte en snoof haar licht bedwelmende geur diep op 'ben je niet bang dat je problemen krijgt?' Ik aaide over haar neusbrug, ze zag er lief uit, maar ze was een van de stoerste meisjes die ik kende.


    Don't let your life be lived by somebody else.