• NIEUW TOPIC


    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Hij zegt, gelukkig, dat het wel mee valt, maar dat hij me niet herkende. 'Gelukkig maar,' antwoord ik met een lachje. 'Anders ga ik me helemaal nieuw voelen!' Andrew is ook op het bankje komen zitten. 'Is het erg als ik je naam naar Drew afkort?' Vraag ik dan aan hem. Misschien vindt hij dat wel helemaal niet prettig. Zou ik kunnen begrijpen. Dan vraagt hij of ik het een leuke school vindt tot nu toe. 'Hm, ja opzich wel. Er zijn aardige mensen... En wat minder aardige mensen. Maar goed. Dat houdt je altijd, right?' En ik glimlach dan een beetje. 'Maar voor de rest is de school wel oké. Ik heb pas 1 les gehad. Engels. Dat is tenminste makkelijk,' dan zucht ik, 'dadelijk heb ik namelijk wiskunde. Slechtste en verschrikkelijkste vak ooit.' Ik ben er gewoon zo slecht in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kut, ik moet gaan, ben over een uurtje weer terug ofzo.]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Sorry ik moet ook gaan. Ga met mijn broer kleding kopen :3 baaayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht en loop verder, weg van Noralie, ze begreep me gewoon niet, ze kent me niet en trekt al meteen conclusie's. Ik zucht, misschien ben ik dan wel zo erg, maar ik heb zo mijn redenen. Ik zuchtt en besluit naar de aula te gaan en loop binnen en kijk de aula rond en zie al snel de jongen van vanmorgen. Hij zit bij mij in de klas, maar ik ken hem nog niet echt, dus tijd om hem te leren kennen. Ik glimlach en loop naar de tafel toe en mijn hakken tikken over de vloer van de aula. Al snel ben ik er en ga tegenover hem zitten en kijk hem aan en glimlach even. 'Hey.'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Andrew Cole
    Ik grinnik even en kijk eraan. 'nou dan zou ik je geruststellen, je ziet er niet echt nieuw uit hoor' zeg ik en glimlach even. 'Nee juist niet, ik wordt liever Drew genoemd dan Andrew dus van mij mag je' zeg ik met een glimlach en kijk eraan waarna ik knik. 'Tja dat hou je inderdaad helaas' mompel ik en schud mijn hoofd. 'Zo makkelijk is engels nou ook weer niet, wiskunde is tien keer zo makkelijk joh' zeg ik lachend en kijk eraan. Wiskunde was dus echt niet moeilijk, nou vond ik dan. Engels haalde ik altijd zessen voor of een ovoldoende dus daar was ik niet heel goed in.

    Jordan Everbeet
    Met grote ogen van schrik staar ik naar Charlynn, ze gaat tegenover me zitten. 'Hey' zegt ze, ik staar haar aan en mompel dan zachtjes 'Hoi'. Ik begin een beetje te trillen en voel wat zweet over mijn hoofd glijden. Okee, rustig Jordan. Ik glimlach kort en pulk aan de kaft van mijn boek. 'Zit je bij mij in de klas?' Vraag ik, ik weet het natuurlijk al, maar ik moet toch iets vragen.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [




    Ik heb even Jordan's uiterlijk veranderd!]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [En John's haha.

    ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    John Ellean Brody
    Ik kreun omdat de leraar over één of ander geschiedenis onderwerp begint te praten en sta dan op. 'Ik moet naar de wc,' verklaar ik en ik ren snel de klas uit voor de leraar me terug kan halen. Eenmaal op de gang pak ik mijn IPhone weer en zie dat ik een tweet heb.
    @Lorell_xx: @JohnEllean zie ik je na school? Half drie? x Ik zucht, mijn zusje weer, typisch haar: de eerste dag al meteen met haar mobiel in de klas zitten. Opeens voel ik me heel boos op haar, ze gebruikt me altijd alleen maar zodat ze een ride naar school heeft.
    @JohnEllean: @Lorell_xx find your own ride home bitch

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 15:46 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [John is hot :9~]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [John is hot :9~]


    [OMG i know, ik dacht echt: wauw.]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    GOFORTH schreef:
    Jordan Everbeet
    Met grote ogen van schrik staar ik naar Charlynn, ze gaat tegenover me zitten. 'Hey' zegt ze, ik staar haar aan en mompel dan zachtjes 'Hoi'. Ik begin een beetje te trillen en voel wat zweet over mijn hoofd glijden. Okee, rustig Jordan. Ik glimlach kort en pulk aan de kaft van mijn boek. 'Zit je bij mij in de klas?' Vraag ik, ik weet het natuurlijk al, maar ik moet toch iets vragen.


    Charlynn Cassidy Williams
    'Niet zo verlegen, ik bijt niet hoor.' zeg ik dan en grinnik even. 'Ja, we zitten bij elkaar in de klas, dus ik dacht, misschien kunnen we elkaar beter leren kennen aangezien we toch tussenuur hebben, tenzij..' zeg ik dan en kijk even naar het boek voor hem en naar welk vak het is en kijk hem dan weer grijnzend aan. '...wiskunde leuker is.' maak ik dan mijn zin af en grinnik even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    GOFORTH schreef:
    (...)

    [OMG i know, ik dacht echt: wauw.]


    [En John hoort ook bij de bitches, Hihi. :9~ Nieuwe prooi Charlynn. (; Nee grapje!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Noralie laat zich graaaag gebruikt worden door John -wbw-

    Hahaha no kidding :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    quin98 schreef:
    Andrew Cole
    Ik grinnik even en kijk eraan. 'nou dan zou ik je geruststellen, je ziet er niet echt nieuw uit hoor' zeg ik en glimlach even. 'Nee juist niet, ik wordt liever Drew genoemd dan Andrew dus van mij mag je' zeg ik met een glimlach en kijk eraan waarna ik knik. 'Tja dat hou je inderdaad helaas' mompel ik en schud mijn hoofd. 'Zo makkelijk is engels nou ook weer niet, wiskunde is tien keer zo makkelijk joh' zeg ik lachend en kijk eraan. Wiskunde was dus echt niet moeilijk, nou vond ik dan. Engels haalde ik altijd zessen voor of een ovoldoende dus daar was ik niet heel goed in.


    Noralie Anderson
    Ik lach, 'Niet echt? Dus wel een beetje?' Vraag ik een beetje plagerig. En hij vertelt me dat hij liever heeft dat ik hem Drew noem. 'Dan houd ik het op Drew. Bij mij.. Nora, Noor, Noortje.. Thsjaa, mensen korten meestal mijn naam niet af. Hij zegt dat Engels niet makkelijk is maar wiskunde wel. 'Je liegt!' Zeg ik met een scheve lach. 'Wiskunde is gewoon niet logisch, alle formules en op welke manier je dingen dan moet oplossen. Ugh, ik kan het gewoon niet.' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, wiskunde is niet makkelijk.' Dan bedenk ik me iets.. 'Wat nou als ik jou help met Engels, als jij mij helpt met wiskunde?' Vraag ik dan glimlachend. 'Alleen als je wilt hoor,' zeg ik er snel achteraan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.