• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 21:10 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal
    'En ik deed het voor mezelf, omdat ik het niet kon laten en de drang te groot was, niet alleen medelijden.' mompel ik dan heel zacht, bijna hopend dat hij het niet gehoord had. ik glimlach even zwak, maar de glimlach verdwijnt al snel van mijn gezicht en ik sla mijn ogen weer neer. 'Ik ben de slechtste vriendin ooit, misschien ben ik wel inderdaad een slet.' mompel ik dan zacht en sluit mijn ogen en bijt hard op mijn onderlip.

    [Het woord slut staat op haar buik dus.. Oke dat klinkt zo verkeerd..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze zegt dat ze het voor zichzelf deed. En even groeit er hoop in me die gelijk de grond wordt in geslagen als ik me besef dat ik met Nala ben en zij met Ian. Dit is gewoon onmogelijk. En het wordt ook de grond in geboord door het feit dat ze zegt niet alleen medelijden. Dus ze voelt wel medelijden. Dan spreekt ze over slet. 'Je bent helemaal geen slet,' zeg ik dan gelijk. 'En ook geen slechte vriendin. En anders, als jij een slechte vriendin bent, ben ik een slecht vriendje.' Misschien dat we het beiden ook wel zijn. Maar goed. Ik kijk naar Naomi en zie dat ze haar ogen gesloten heeft en hard op haar lip bijt. Ik breng mijn hoofd dichter bij die van haar, ik maak zo'n grove fout, 'bijt niet op je lip, wil je?' Zeg ik zacht. En dan druk ik nog een kus op haar lippen. Gewoon een laatste keer. Een laatste keer haar zachte lippen te voelen, proeven, beroeren. Dan kijk ik weer naar haar en heb mijn hoofd terug in het kussen gelegd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ikgaslapen. Morgen laatste dag school en dan vakantie _O_ tot morgen!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jup jup en jup. Ik heb wifi in het hotel :Y)
    Maar ik weet niet of ik een Mars-reactie kan typen..
    EN OMG NAOOM?! KISS? Eigenlijk kan het niet, maar serieus? A KISS? Ik geloof da ik meer in shock ben als jullie. SAM?! MARS HEEFT NET NALA VOOR JE GERED XD

    Ok reactie kan niet ik moet off -_-]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik knipper met mijn ogen. Ik hoorde vaag gesprekken en werd wakker van ineens een hele harde piep. Ik knipper met mijn ogen en kijk naast me, maar Naomi ligt er niet. Ik draai me op mijn andere zij en zie dat Sam zijn hand op Naomi 's wang licht. Mijn hart maakt een paar sprongen en mijn vrolijke gevoel is weg. Ik blijf godverdomme bij haar in bed liggen en zij eindige weer bij Sam in bed?! Ik sta stilletjes op en loop de kamer uit. Ik grom zachtjes. Misschien oordeel ik te snel maar hoe ze zaten. De houding. Of ze moeten nog zoenen of dat hebben ze al gedaan en wat was die harde piep?!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nog steeds vind ik dat het gewoon uit moet komen.. Dan zijn Nala en Ian maar even gekwetst.. Ian mag geen zelfmoord plegen en Nala ook niet. Maar.. Mars kan Nala helpen later {merk je nog wel}, en voor Ian is ook wel iemand.. Anders stoppen we hem in een cel wegens zelfmooringen :Y)
    Alvast welterusten... XXXX]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    Kort komt er een glimlach op mijn gezicht en ik kijk hem even aan en hoor dan bewegingen achter me en draai mijn hoofd om en zie Isn boos weglopen. Nee! Ik kijk weer naar Sam en druk kort mijn lippen op zijn wang. 'Sorry.' zeg ik dan zacht met tranen in mijn ogen geen idee door wie, Ian of Sam. Ik ren vlug achter Ian aan en pak zijn pols vast. 'Ian wacht, alsjeblieft.' zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [en bedankt Noa.... Ik vind Sam een aansteller. Als Naomi voor Sam kiest ga ik zelf ook huilen.]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 0:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [en bedankt Noa.... Ik vind Sam een aansteller. Als Naomi voor Ian kiest ga ik zelf ook huilen.]

    [Hoezo zelf ook huilen...]

    [Laat maar je had het al verandert, ik dacht als als Naomi voor Ian kiest huilen, dat is een goed ding... :'D]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 0:39 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En Naomi is achter Ian aangegaan. (;]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik zucht en draai me om. Ik haal haar hand van mijn pols en schud nee. 'Ik weet niet meer wat je wilt. Ik wil dit niet. Ik wil niet elke dag bang hoeven zijn dat je met Sam ligt te zoenen. Ik wil niet alles voor je doen om je vervolgens met Samxte betrappen.' Ik zet een stap achteruit. 'Vertel me wat je wilt. Ik begrijp het niet meer. Wat is er gebeurd met die blijf bij me? Heb je me dat niet een half uur gelede gevraagd? Ik blijf bij jouw maar jij niet bij mij.' ik zucht diep en kijk haar aan. Een traan stroomt over mijn wang. Ik hen zoveel piin dat ik niet meer kan praten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [huilen goed ding? Hè?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [huilen goed ding? Hè?]


    [Damn, waarom heb ik zo snel medelijden met iemand, nu vind ik Ian zielig. Ohh, ik weet echt niet wat ik Naomi moet laten zeggen, ik ben bang dat ze het niet meer kan goedmaken met Ian. Deemz wat zou jij doen met Naomi als je nu in mijn schoenen stond want ik weet het echt niet meer...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik weet niet, want ik begrijp Naomi ook niet hahaha. Uhm... Ik ben morgen trouwens haast niet online. Ik zou... En ik ga zo slapen. Maar oké voor Naomi. Tja.... Uitleggen wat ze voelt ofzo. Of waarom ze het doet. Ian is 1 wel een uitleg verschuldigd en tja 2. Als Ian een leuk uiterlijk had had je voor hem gekozen. Wat als ik dat uiterlijk gewoon aanpas?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dat is toch simpel wat ze moet doen.

    De streling over haar wang betekende niets. Naomi zegt gewoon dat ze tegen Sam vertelde dat ze weer een nachtmerrie kreeg en Sam stelde haar gerust :Y) de streling over de wang was een geruststelling no big deal :Y)


    En Deemz. Als ik eerlijk ben. Ik wil gewoon dat Naomi en Ian bij elkaar zijn. Dus laat het alsjeblieft weer goed komen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.