• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 21:10 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    De tranen en de pijn hadden een waas over mijn ogen gelegd. Ook al was de pijn nu zo goed als weg, toch bleef de herinnering levendig in mijn hoofd zitten.
    Hoe voel ik me? Goede vraag...
    Wat voelde ik? Ik voelde me leeg, maar wat soort leeg? Kwam het door de pijn die me had achtergelaten, of... of iets anders?
    Ik keek vermeoid naar hem op. Het kostte me moeite mijn ogen open te houden.
    "Mag ik slapen?" fluisterde ik zacht, met hese, gebroken stem. Ik wou gewoon weg. Weg die duisternis in. Weg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {echt wowwowowowowowowowowowowo!!!!!!!!
    supergeschreven (Y)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Weet nie f ik nog kan reageren, maar ik weet de verrassing en het is zieek leuk =D Vertel ik nog wel. X]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Charlynn
    Ik zucht en haal mijn schouders op. 'Mijn vrienden.' mompel ik dan en sla mijn ogen even neer. 'Ik had niet veel vrienden, eigenlijk maar een, een hele goede vriendin, Alisia, zij mocht me echt om wie ik ben en niet om bet geld zoals de rest deed, maar ze is een paar jaar geleden overleden.' zeg ik dan zacht en een traan loopt langs mijn wang en ik kijk Mario weer aan. 'Ik was er alle tijd bij, ik zag hoe ze zieker en zieker werd, zwakker en zwakker.' mompel ik dan en sla mijn ogen weer neer, door de brok in mijn keel kon ik niet meer verder praten en ik leg mijn hoofd tegen Mario's schouder terwijl er weer een traan over mijn wang loopt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal
    Ik adem even diep in. 'Het was maar een droom.' mompel ik dan tegen mezelf en kijk Ian dan weer aan. 'Ik-ik droomde dat ik weer in de brand zat en je was er niet, je kwam niet en de vlammen bleven maar dichter bij komen en-en ik dacht dat ik dood ging, het voelde zo echt, de warmte de pijn, alles.' stotter ik dan zacht en heb mijn ogen nog steeds neergeslagen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mm, ik zal probéren nog te reageren, maar ik moet over niet al te lange tijd gaan.
    De verrassing was dat we vanavond naar Wicked gaan =D
    En dan blijf ik daar in de buurt in een hotel slapen, dus ga er niet vanuit dat ik internet heb...]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ga binnenkort ook naar Wicked :D echt cool (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik niet...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Gotta go!
    Bye!
    X]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik loop even naar Sam toe en zeg hem dan dat hij rustig moet blijven. Dat Marcell voor haar zal zorgen, dat heeft hij al eerder gedaan. En Marcel heeft ook voor Sam gezorgd. En hij wordt iets rustiger. Ik loop dan de ziekenzaal uit en bijt op mijn lip. Dat was best heftig.. Ik ben een beetje in gedachten en loop verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, wat moet ik dan met Joshua... Wat is er nog allemaal gebeurt in de slaapzaal, voor ze naar de ziekenzaal gingen...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nala keek soms vuil naar Josh omdat Josh die ene keer Marcell tegenhield om Marcell te slaan :3 en ze mag hem daarom totaal niet XD

    En Les is terug onderweg naar de slaapzaal :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik loop terug naar de slaapzaal en ga die dan binnen. Ik haal een hand door mijn haar en loop richting mijn bed en ik ga er op zitten. Ik kijk voor me uit. Helemaal in gedachten. Misschien dat het hier toch niet zo goed is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamy Black
    De vrouw kijkt omhoog, ik volg haar blik en zie nu pas dat er twee enorme mannen in de hoek staan. "Luister, deze twee jongens gaan zorgen dat je hier blijft. Maak ze maar niet boos, daar kunnen ze niet zo goed tegen." Ze buigt voorover en streelt met haar handen mijn wangen. Haar ogen staan opeens zacht, dan worden ze opeens weer hard. Ze geeft me een zacht klapje tegen mijn wang en staat dan op. Ze loopt daar een deur en is net zo snel weer weg als ze kwam. Angstig kijk ik naar de mannen in de hoek. Ze dragen, gek genoeg, alletwee gouden pakken met zilveren stropdassen.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Grey Pritchett
    Ik kijk naar Lauren en glimlach. "Ik voel me ook alleen." Zeg ik dan, het klinkt een beetje raar, maar ik meen het wel. Ik voel me alleen, niemand die met me praat, niemand die om me geeft. Ik wil alleen maar een beetje aansluiting, en op een of andere manier wil ik dat van haar.


    Don't let your life be lived by somebody else.