• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 21:10 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 18:14 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    -driedubbelpost-

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 18:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik open mijn ogen en kijk Naomi aan. 'Ik weet niet,' fluister ik. 'Onbewust.' Ik glimlach even en kijk weer naar het plafond. 'Ik was gewoon nadenken,' leg ik uit. 'Ik had herinneringen op mijn netvlies staan,' vervolg ik. Ik kijk haar even aan. 'Moet ik verder gaan,' fluister ik zacht en kijk even om me heen. Ik leg mijn hoofd tegen de hare en snuif haar geur op. Ik trek haar nog wat dichter tegen me aan en glimlach even kleintjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    Charlynn
    Ik zucht en haal mijn schouders op. 'Mijn vrienden.' mompel ik dan en sla mijn ogen even neer. 'Ik had niet veel vrienden, eigenlijk maar een, een hele goede vriendin, Alisia, zij mocht me echt om wie ik ben en niet om bet geld zoals de rest deed, maar ze is een paar jaar geleden overleden.' zeg ik dan zacht en een traan loopt langs mijn wang en ik kijk Mario weer aan. 'Ik was er alle tijd bij, ik zag hoe ze zieker en zieker werd, zwakker en zwakker.' mompel ik dan en sla mijn ogen weer neer, door de brok in mijn keel kon ik niet meer verder praten en ik leg mijn hoofd tegen Mario's schouder terwijl er weer een traan over mijn wang loopt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Dat is verschrikkelijk." mompelde ik en sloeg mijn armen om haar heen.
    Ik wiegde haar zachtjes heen en weer en drukte een kus op haar kruin.
    "Het is goed, huil maar even, dat kan goed doen." suste ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik open mijn ogen en kijk Naomi aan. 'Ik weet niet,' fluister ik. 'Onbewust.' Ik glimlach even en kijk weer naar het plafond. 'Ik was gewoon nadenken,' leg ik uit. 'Ik had herinneringen op mijn netvlies staan,' vervolg ik. Ik kijk haar even aan. 'Moet ik verder gaan,' fluister ik zacht en kijk even om me heen. Ik leg mijn hoofd tegen de hare en snuif haar geur op. Ik trek haar nog wat dichter tegen me aan en glimlach even kleintjes.


    Naomi Micheal
    Ik kijk hem aan en bijt op mijn onderlip. 'Is het om dat meisje, het meisje dat je zag als je zusje, die..' ik maak mijn zin niet af en slik even, ik weet nog toen hij me het verhaal over haar vertelde hoe ze op een vreselijke manier is gestorven, de brok in mijn keel. Ik sla even mijn ogen neer en kijk dan weer op en kijk recht in zijn mooie ogen. 'Het maakt niet uit, je mag doorgaan als je wilt.' zeg ik dan zacht en kijk hem nog steeds aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik glimlach even naar haar. 'Ja, maar het waren goede herinneringen,' fluister ik en kijk haar aan. 'Dan zing ik wel door. Voor jouw,' glimlach en druk een kus op haar voorhoofd. Ik kijk haar aan en begin zachtjes te zingen. Langzaam wendt ik mijn hoofd af en kijk naar het plafond. Ik streel Naomi's zij en zing rustig door. Dit keer stop ik niet opeens. Ik glimlach een beetje terwijl ik zing.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn borstkas en teken weer met mijn hand figuurtjes op zijn borst en heb een glimlach op mijn gezicht en mijn ogen gesloten. Zijn gezang zorgt dat ik weer rustig wordt en mijn ademhaling wordt regelmatig en ik zak langzaam weg en val in slaap in zijn armen, hopelijk een rustige slaap zonder nachtmerrie's of iets.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Tja, nu kunnen we nog niks doen nu ze slaapt, whaha! (;]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik stop na een tijdje met zingen en kijk naast me. Naomi ligt te slapen zie en hoor ik. Ik grijns en streel haar haren voorzichtig. Het laatste wat ik wil is haar wakker maken nu ze zo lekker sliep. Ik leg mijn hoofd tegen de hare en sluit mijn ogen. Ik glimlach even en druk een kus tegen haar kruin. Een gaap ontsnapt ook uit mijn mond. Ik sluit mijn ogen en val ook in een lichte slaap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Zou ik haar weer slecht laten dromen...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    "Dat is verschrikkelijk." mompelde ik en sloeg mijn armen om haar heen.
    Ik wiegde haar zachtjes heen en weer en drukte een kus op haar kruin.
    "Het is goed, huil maar even, dat kan goed doen." suste ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Al die tijd dat ik naar Naomi en Ian luister houd ik mijn ogen stijf dicht, onder de dekens liggen mijn gebalde vuisten. Ik probeer mezelf rustig te houden, maar mijn hartslag gaat toch redelijk snel. Dat hoor ik dankzij dat monitorkrengding. Ik schrijf het gewoon toe aan het feit dat ik naar Nala toe wil om haar te beschermen, maar ik kan dat niet. Ze is gelukkig niet meer aan het schreeuwen dus ik beschouw dat als een goed teken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik slaap nog steeds onrustig, de droom blijft terugkomen, maar voordat er iets kan gebeuren word ik vanzelf wakker van weer een onrustig gepiep. Ik open mijn ogen en zie dat Ian ook slaapt en dat laat me even glimlachen dan ga ik langzaam rechtop zitten, en doe erg voorzichtig, want ik wil Ian niet wakker maken, dan kijk ik richting Sam en het gepiep komt ook uit zijn richting, ik kijk hem bezorgd aan en bijt oP mijn lip. 'Gaat het Sam?' vraag ik dan zacht, maar toch nog hard genoeg zodat hij het kan horen en de bezorgdheid is duidelijk in mijn stem te horen en ik bijt weer op mijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik hoor ineens Naomi die vraagt of het wel gaat. Ze vraagt het aan mij. Ik open mijn ogen en kijk dan naar haar. Ik zie dat Ian slaapt. 'Het gaat best,' mompel ik. Ik kijk haar niet aan maar voor me uit dan weer. Het was echt geweldig om te horen hoe ze al die dingen tegen elkaar zeiden. O nee, niet. Die rot monitor verraad dat er allemaal dingen in me omgaan, maar als ze erom vraagt zeg ik wel dat ik naar nala toe wil maar dat niet kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.