• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 21:10 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Het is niet leuk als hij buitenwesten is, en ja ik denk dat we hetzelfde denken. (nerd) Dus wat zou ik doen, whaha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik zeg doen :Y)

    Ik ben nu onschuldig want ik kan geen gedachten lezen dus weet ik ook niet wat je van plan bent.

    DUS DEEMZ EN IAN DONT HATE SAM OR ME!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hey, JAIMZ LIEGT ZE LOKT HET UIT!!!!! Dus geef mij niet de schuld, whaha! (;]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [WAAROM LOK IK HET UIT? XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ach ja wat als ik Ian wakker laat worden als ze het doet?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    'Er valt niets te maken van een in elkaar gestort hoopje mens Naoom,' zeg ik dan als weder antwoord. Het is gewoon zo. Ik moet eerst nog maar eens zien of ik ooit nog van de ziekenzaal afkom. Ik voel hoe de verdoving langzaam begint te werken en ik er een beetje slaperig van word. Ze vraagt wat de lichtpunten zijn, en ik wil gelijk antwoorden. Maar dan houd ik me toch in. De dingen die ik namelijk wilde zeggen waren... Jij, jij en jij. Het dansen met jou, het zoenen, jouw perfecte lippen. 'Niet belangrijk,' mompel ik dan. 'Ze zijn toch al weg en komen niet meer terug.' Er was wel een ander lichtpuntje. Toen ik mijn geheugen weer terug kreeg. 'En ja, de verdoving werkt.. Ik word er slaperig van..' En ik voel soms ook mijn oogleden dichtvallen.


    Naomi Micheal
    Ik bijt op mijn lip en kijk dan even om na Ian en zie dat hij nog slaapt dan kijk ik weer naar Sam. De drang was zo groot. Dan buig ik wat naar voren tot mijn lippen de Zijne bijna raken. 'Vergeef me alsjeblieft.' zeg ik dan zacht en sluit dan mijn ogen en druk zacht mijn lippen op de Zijne.

    [ok, it happened... :') .......]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    [ach ja wat als ik Ian wakker laat worden als ze het doet?]


    [NEEEE, HET IS JAIMZ SCHULD, JAIMZ SCHULD!!!! *wijst dreigend naar Jaimz*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [NIETUS!

    IK WIST VAN HELEMAAL NIETS D:

    Ik dacht dat je heel onschuldig Naomi Sam een knuffel wilde geven.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sure. :') Then I kinda screw it up.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik kijk naar Naomi en zie haar omkijken. Ik weet niet wat me overkomt als haar lippen steeds dichterbij komen. Wanneer ze haar lippen op die van mij drukt explodeert mijn hart. En dat is ook duidelijk te horen op de monitor. Even ben ik verward maar dan kus ik haar zachtjes terug. Nee. Dit kan ik niet maken tegenover Nala. Nala ligt in de kamer hiernaast. Wat nou als ze terug komt. Ik verbreek dan de kus en kijk Naoom even zwijgend aan. 'Vergeven,' zeg ik zacht als antwoord op haar vraag. Heel even glijden mijn ogen weer af naar haar lippen maar dan kijk ik haar weer aan. 'Waarom?' Vraag ik fluisterend. 'Waarom kuste je me?' Ik zou willen dat ze het nog eens deed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Zal ik het maar veranderen in een knuffel voor je Jaimzz? (;]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [No.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Ik zie geen hoopje mens en ik wil ook dat je jezelf niet zo ziet, dat ben je niet.' zeg ik zacht en heb mijn ogen neergeslagen. 'En ik wil dat je lichtpunten hebt, dingen die het beter maken, makkelijker voor je maken.' zeg ik zacht en heb mijn ogen nog steeds neergeslagen. 'Ik had het niet moeten doen, sorry.' zeg ik dan zacht en kijk hem vanonder mijn wimpers aan en bijt weer op mijn onderlip.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 0:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Haar woorden dringen tot me door. 'Je moet het niet doen uit medelijden Naoom,' fluister ik. Geweldig. Nu heeft ze dus medelijden met me. Dat voelt brekend en pijnlijk aan. Dat dat de reden is waarom ze het doet. Ze zegt nog een keer sorry en ik breng dan langzaam mijn hand omhoog en streel een keer zacht over haar wang. 'Het geeft niets Naoom, je weet toch wat ik gezegd heb? Ik zou het zo weer doen. En nu is het gebeurd.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    [ach ja wat als ik Ian wakker laat worden als ze het doet?]


    [Ik heb je niet eens zien reageren.. XD

    HOI DEEMZ I LOVE YOU ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.