• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 21:10 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ian?? :'D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. Best verbaasd over wat hij zegt kijk ik hem aan. Hij voelt zich alleen? 'maar je hebt toch mensen die om je geven. In je land,' vraag ik zahtjes en sla mijn ogen neer. Eigenlijk wilde ik het niet weten maar ook weer wel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [waarop moet ik reageren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Naomi...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ja maar op welke vladzujde staat die reactie? Reaeer trouwens heel langzaam want er zijn vriendinnen:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [ja maar op welke vladzujde staat die reactie? Reaeer trouwens heel langzaam want er zijn vriendinnen:)]


    [De vorige bladzijde........]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Naomi Micheal
    'Blijf alsjeblieft, alsjeblieft.' zeg ik dan zacht en leg mijn hoofd in zijn hals en sluit mijn ogen. 'Het gaat weer wat beter en ik kan ook niet zonder jouw.' zeg ik dan zacht, bijna een fluistering en teken met mijn vinger zacht figuurtjes op zijn borstkas en heb mijn ogen weer gesloten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb het voor je gequote. (;]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik streel haar rug. 'Ik blijf,' fluister ik en leg mijn hoofd tegen de hare aan. Ik bijt op mijn lip. Het doet me pijn om Naomi zo te zien. Volgens mij is ze half getraumatiseerd, maar wat had ik dan verwacht? Het laatste wat ze gezien heeft voordat ze flauwviel was waarschijnlijk de rook en de vlammen. Dan met het warme gevoel en die benauwde rook... Ik zou ook nachtmerries hebben, maar ze moet weten dat ik er voor haar zal zijn. Altijd. Ik kijk haar weer aan. 'Ik laat je niet alleen Naomi,' fluister ik. 'Nooit.' Ik druk nog een kus op haar voorhoofd en kijk haar aan in haar ogen. 'Nooit,' herhaal ik weer. Ik streel haar haren en glimlach kleintjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    GOFORTH schreef:
    Jamy Black
    De vrouw kijkt omhoog, ik volg haar blik en zie nu pas dat er twee enorme mannen in de hoek staan. "Luister, deze twee jongens gaan zorgen dat je hier blijft. Maak ze maar niet boos, daar kunnen ze niet zo goed tegen." Ze buigt voorover en streelt met haar handen mijn wangen. Haar ogen staan opeens zacht, dan worden ze opeens weer hard. Ze geeft me een zacht klapje tegen mijn wang en staat dan op. Ze loopt daar een deur en is net zo snel weer weg als ze kwam. Angstig kijk ik naar de mannen in de hoek. Ze dragen, gek genoeg, alletwee gouden pakken met zilveren stropdassen.

    {omfg... dit wordt veel te spannend... snel verdeeeeeeeeeeeeeeer!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik streel haar rug. 'Ik blijf,' fluister ik en leg mijn hoofd tegen de hare aan. Ik bijt op mijn lip. Het doet me pijn om Naomi zo te zien. Volgens mij is ze half getraumatiseerd, maar wat had ik dan verwacht? Het laatste wat ze gezien heeft voordat ze flauwviel was waarschijnlijk de rook en de vlammen. Dan met het warme gevoel en die benauwde rook... Ik zou ook nachtmerries hebben, maar ze moet weten dat ik er voor haar zal zijn. Altijd. Ik kijk haar weer aan. 'Ik laat je niet alleen Naomi,' fluister ik. 'Nooit.' Ik druk nog een kus op haar voorhoofd en kijk haar aan in haar ogen. 'Nooit,' herhaal ik weer. Ik streel haar haren en glimlach kleintjes.


    Naomi Micheal
    Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik blijf Ian aankijken. 'Je weet niet hoeveel dat voor me betekent.' zeg ik dan zacht en druk kort mijn lippen op de Zijne en kijk hem dan weer aan terwijl ik met mijn voorhoofd weer zacht tegen de zijne aan zet en glimlach weer kleintjes. 'Dankje dat je wil blijven.' zeg ik dan nog eens zacht en sluit even mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Tuurlijk blijf ik,' fluister ik en kijk haar aan. Ik streel haar wang en druk nu een kusje op haar wang. 'Ik laat jouw hier toch niet alleen achter.' Ik kijk haar aan en ben me niet meer bewust van de omgeving. 'Kom ga anders liggen, dan kan je misschien een beetje slapen.' Ik ga liggen en trap mijn schoenen uit, om vervolgens ook onder de dekens te gaan liggen. Ik sla mijn armen om Naomi heen en staar naar het plafond. Ik streel Naomi's rug en bijt op mijn lip. Mijn lieve meisje... Ik kijk naar Naomi. Ik wil haar niet bang zien, ik zou willen dat ik haar tegen alles kan beschermen, maar dat kan ik simpelweg niet. Ik wil haar superheld zijn, maar dat ben ik niet. Ik ben gewoon een jongen, die zijn hart aan een meisje is verloren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    'Tuurlijk blijf ik,' fluister ik en kijk haar aan. Ik streel haar wang en druk nu een kusje op haar wang. 'Ik laat jouw hier toch niet alleen achter.' Ik kijk haar aan en ben me niet meer bewust van de omgeving. 'Kom ga anders liggen, dan kan je misschien een beetje slapen.' Ik ga liggen en trap mijn schoenen uit, om vervolgens ook onder de dekens te gaan liggen. Ik sla mijn armen om Naomi heen en staar naar het plafond. Ik streel Naomi's rug en bijt op mijn lip. Mijn lieve meisje... Ik kijk naar Naomi. Ik wil haar niet bang zien, ik zou willen dat ik haar tegen alles kan beschermen, maar dat kan ik simpelweg niet. Ik wil haar superheld zijn, maar dat ben ik niet. Ik ben gewoon een jongen, die zijn hart aan een meisje is verloren.


    Naomi Micheal
    Ik knik en ga dicht tegen hem aan liggen en leg mijn hoofd op zijn borstkas en teken er met mijn hand ook zacht figuurtjes op en glimlach even. Het voelt fijn nu Ian er is, een gevoel dat ik zeker weet dat er niks kan gebeuren, dat hij bij me is. Ik kijk hem even aan en sluit dan mijn ogen, maar blijf nog figuurtjes tekenen. 'Ik hou van je.' zeg ik dan zacht en probeer te slapen, maar ik kan simpelweg de slaap niet meer vatten, bang dat alles terugkomt, ondanks Ian bij me is, naast me ligt. Ik zucht even en open dan mijn ogen weer. 'Het lukt me niet.' mompel ik fan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik glimalch ook even. Dit was vredig. Dan hoor ik haar zachtjes zeggen dat ze het niet kan. Ik bijt op mijn lip. 'Dat geeft niet. Je slaapt als het lukt,' fluister ik zachtjes. 'En als jij de slaap toelaat,' vervolg ik. Ik streel haar haar en kijk haar even aan. Ik druk een kus tegen haar slaap en bijt op mijn lip. Misschien dat zachtjes zingen hielp... Maar ik zong nooit echt meer. Nou ja, sinds een jaar zong ik niet meer. Sinds de dood van het meisje dat ik als mijn zusje zag. Ik kijk naar Naomi. Voor haar had ik het over. Heel zachtjes begin ik te zingen. Ik sluit mijn ogen en blijf haar haren strelen. Gedachtes en herhalingen spoken door mijn hoofd. Ik merk dan ook niet dat ik stop met zingen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik glimlach als hij begint te zingen en merk dat de slaap al langzaam komt, maar dan stopt hij plotseling en open ik mijn ogen en zie dat hij zijn ogen dicht heeft. 'Waarom stop je?' vraag ik dan zacht en blijf naar hem kijken en bijt op mijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp