• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 21:10 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal
    Ik kijk hem aan en dan weer naar de monitor. 'Sam wat is er, je houdt alleen jezelf voor de gek als je zegt dat het goed gaat.' zeg ik dan zacht en zucht even en blijf hem aankijken. 'Je kan het me vertellen.' zeg ik dan zacht en sla even mijn ogen neer, maar kijk hem dan weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik blijf voor me uitkijken. Ze wil dat ik het vertel. 'Oke, wil je dat ik het je vertel?' vraag ik dan. 'Prima. Ik wil naar Nala toe, oke? Ik kan hier alleen maar liggen terwijl zij het daarstraks uitschreeuwde, ik denk van pijn. Ik kon haar niet beschermen. En alleen omdat ik een terug val heb gehad omdat ik ben flauw gevallen.' En dat flauwvallen is Ian's schuld. Maar dat zeg ik niet. Dat mag ze lekker zelf bedenken. Mijn hartslag gaat weer iets sneller als ik denk aan Ian. Ik word boos.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik sla mijn ogen weer neer en bijt op mijn lip en knik dan. 'Ik begrijp dat je naar Nala toe wil, ik heb dan misschien niet alles meegekregen, wat er is gebeurt, maar ik snap dat je je zo voelt., haar zo horen, dat lijkt me vreselijk voor je.' zeg ik dan zacht ik zou precies het zelfde zijn. 'Sorry.' zeg ik dan zacht, niet alleen voor Ian, ook voor mezelf.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 22:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Reageer langzaam, want ben een film aan het kijken, dat je het weet. (;]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    'Ja, de dingen die ik hoorde waren vreselijk,' zeg ik zachtjes. En het is dubbelzinnig. Want ik vond het ook vreselijk om te horen wat Naomi en Ian zeiden. Maar die opmerking heeft Naomi heus niet door. Want eigenlijk geef ik gewoon antwoord op haar vraag. 'En jij hoeft geen sorry te zeggen Naoom.' Dan voel ik weer een pijn door me heen trekken. De verdoving werkt uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik zucht en kijk hem dan aan. 'Wat vind je precies vreselijk om te horen?' mompel ik dan zacht. 'En ik zou wel sorry moeten zeggen, zonder mij waren al deze dingen niet gebeurd, misschien kon ik dat van Nala niet voorkomen, maar wel genoeg anderen dingen.' zeg ik dan zacht en kijk hem eindelijk weer aan. 'Hoe gaat het met de pijn?' vraag ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik zucht een keer. 'Wat denk je Naomi? Vreselijk om Nala te horen schreeuwen,' zeg ik dan. 'Neem het jezelf niet kwalijk.' ik zucht nog een keer en ze kijkt me weer aan. Ze vraagt zacht hoe et met de pijn gaat. 'Het komt weer terug,' zeg ik naar waarheid. Het is toch wel aan me te merken dat ik weer onrustiger wordt door de pijn. Dat mijn hartslager sneller gaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Waar zijn die mannen als je ze nodig hebt.' mompel ik en bijt op mijn lip en stap voorzichtig uit het bed en zoek ik de kastjes wat ik nodig heb en al snel vind ik het. 'Laten al die lessen niet voor niks geweest zijn.' mompel ik dan tegen mezelf en maak alles klaar en kijk naar het spuitje in mijn handen, het was niet al te zwaar, net genoeg om de pijn voor een tijd te verminderen. 'Vertrouw je me.' vraag ik dan zacht.

    [Ik dacht ga haar dokter maken. (; Maak je geen zorgen ze heeft geen dodelijke dosis gemaakt, whaha! (;]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik zie hoe Naomi uit bed stapt en dan iets gaat doen. In eerste instantie heb ik niet door wat, maar zodra ze ermee naar me toe komt en vraagt of ik haar vertrouw weet ik wat het is. Verdoving. 'Vertrouw je erop dat je zonder me kan als het mis gaat?' Vraag ik dan. Dan lach ik schamper, 'dat zal je makkelijk lukken met Ian in de buurt. Geef die verdoving maar.' Ik moet toch blijven vechten. Voor mezelf, maar ook voor Nala.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik frons even en kijk hem aan. 'Als jij je als een eikel blijft gedragen zal dat niet zo moeilijk zijn.' mompel ik dan en kijk hem nog even aan en kijk dan naar zijn arm en zet dan de naald tegen zijn huid aan, kijk hem nog een keer aan en druk dan de naald voorzichtig in zijn huid en spuit het gloedje naar binnen en trek de naald weer terug en kijk hem dan weer aan, loop weer weg en gooi de spuit weg en loop weer terug naar Sam's bed en ga op de rand zitten en blijf hem strak aankijken. 'Geloof me je gaat niet dood.'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze zegt dat ik me als een eikel gedraag. 'Alles wat er nog van me over is,' mompel ik dan. 'Misschien wel alles wat er ooit geweest is.' Ze kijkt van mij naar mijn arm en zet de spuit dan aan mijn arm. Ze drukt de naald door mijn huid en ik kijk naar de spuit. Ze spuit het mengsel mijn arm in en doordat mijn hartslag best snel is verspreidt het zich ook snel. Ze gooit het weg en komt dan op mijn bedrand zitten. Strak kijkt ze me aan en ik kijk gewoon terug. 'Alsof je het leven hier een echt leven kan noemen?' Zeg ik dan zacht. 'Het heeft maar heel weinig lichtpunten. En degene die er waren worden altijd genadeloos hard de grond in geslagen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Het is wat je ervan maakt.' mompel ik dan. 'Het is niet geweldig. Ik weet het, maar ik probeer er tenminste het beste van te maken.' mompel ik dan en kijk hem nog steeds aan. 'Wat waren die lichtpunten?' vraag ik dan met een zwakke glimlach. 'Hoe werkt de verdoving?' vraag ik dan zacht.

    [Wist niks beters..]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 23:21 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    'Er valt niets te maken van een in elkaar gestort hoopje mens Naoom,' zeg ik dan als weder antwoord. Het is gewoon zo. Ik moet eerst nog maar eens zien of ik ooit nog van de ziekenzaal afkom. Ik voel hoe de verdoving langzaam begint te werken en ik er een beetje slaperig van word. Ze vraagt wat de lichtpunten zijn, en ik wil gelijk antwoorden. Maar dan houd ik me toch in. De dingen die ik namelijk wilde zeggen waren... Jij, jij en jij. Het dansen met jou, het zoenen, jouw perfecte lippen. 'Niet belangrijk,' mompel ik dan. 'Ze zijn toch al weg en komen niet meer terug.' Er was wel een ander lichtpuntje. Toen ik mijn geheugen weer terug kreeg. 'En ja, de verdoving werkt.. Ik word er slaperig van..' En ik voel soms ook mijn oogleden dichtvallen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hmm, ik wil haar nu zo graag iets onbewust laten doen... Maar twijfel, wat denk jij ervan Jaimzz.. (; Hihi.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Lol.

    Denk jij wat ik denk? :3

    Ik zie namelijk al helemaal iets voor me.. :3

    Sam is toch al bijna buiten kennis.... :3

    Waar denk jij aan? :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.