• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    Caitlynn Millers
    Ik legde mijn handen om zijn middel. Ik hoorde het klikken van een deur en maakte me geschrokken los. 'Oh, sorry schatjes.' zegt een vrouw met een piepstem. De visagiste. Ik zuchtte en keek naar Harry. De vrouw ging weer weg en er viel een ongemakkelijke stilte.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dana Leigh McClark

    'Oh, jullie zijn klaar' zei ik toen ik om de hoek keek. Onmiddelijk pakte ik Harry's arm, sleurde hem mee naar Zayn en duwde hun twee met moeite een andere kamer in. Daarna liep ik naar Caitlynn en kreeg een grote grijns op mijn gezicht. 'Binnen een dag. Word jij nu ook al zo'n zoenverslaafde?' mompelde ik lachend. 'Zou je denken dat als de eerste aflevering word uitgezonden, ik op Twitter meer volgers krijg?' vroeg ik nieuwsgierig. Twitter was sinds een jaar mijn leven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    'Oh, jullie zijn klaar' vreemd keek ik Dana aan toen ze de kleedkamer in kwam. Zou ze ons gezien hebben? Ze trok me weg en zette me samen met Zayn in een andere kamer. Lichtelijk gefrustreerd nu ik niet meer met Caitlynn had kunnen praten, ging ik op een stoel zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Ik weet het niet. En dat was niet leuk, Daan. Harry is lief. En hoezo ook al? Is er al iets gebeurt tussen jou en Zayn dan?' ratelde ik. 'Harry en ik waren bezig met die scene, en toen hypnotiseerde hij mij met zijn ogen. En, ja, we zoenden gewoon ineens. Toen zei Harry dat het een opwelling was qua acteren, maar hij zoende me weer in de kleedkamer.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne- Jack Dawson
    'Spreek niet in verleden tijd over onze liefde, aan mijn kant is er nog steeds die zelfde liefde voor jou als voor... haar' geef ik toe, en ik kijk Felicia (Jasmine) aan. 'mijn liefde voor jou gaat nooit over, in geen miljoen jaar' fluister ik, en ik trek haar naar me toe. 'ga niet weg, niet nu we samen zijn' smeek ik, en ik neem afstand én dan zoenen we' zeg ik, en ik doe een stap achteruit. 'ik ken het' zeg ik, en ik lach een scheve glimlach. Mijn ogen werken niet mee en dat ziet ze. Ik probeer de tranen in mijn ogen te stoppen, niet huilen, niet nu.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 17:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dana Leigh McClark

    'Cait, iedereen kan binnenkomen. En je weet dat ik niet zo snel ben. Ik heb nog geen eens hem goed leren kennen. We hebben alleen maar heel veel lol gehad. Of wacht, dat is wel leuk. Maar ten eerste ik zie hem meer als een vriend en ten tweede, als ik iets voor hem voelde dan durfde ik niet' praatte ik door. Bij het "niet durf" gedeelte praatte ik wat zachter.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik moet gaan, x]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Felicia Williams - Jasmine Campbell
    Liam sprak het laatste gedeelte, en probeerde glimlachend te zeggen dat hij het kende. Helaas was het duidelijk zichtbaar dat hij helemaal niet wou glimlachen. De tranen glinsterde in zijn ogen en zijn glimlach stond aardig scheef.
    Ik raakte voorzichtig even zijn bovenarm aan, 'Liam? Gaat het wel?' vroeg ik voorzichtig. Misschien wou hij wel helemaal niet vertellen wat er aan de hand was, of waar hij mee zat. Maar alsnog wilde ik hem helpen.
    'Je hoeft het niet te vertellen als je dat niet wilt..' zei ik er nog zachtjes achteraan.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 17:14 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (sorry, ik heb het verandert)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne
    'Leona...' fluister ik, en ik draai me van haar weg. 'we moeten beginnen' fluister ik, en ik loop naar de kamer waar de scene word opgenomen, maar ook zit ik in over de kus, ik durf eigenlijk niet.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 17:19 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Oeps, ik heb net mijn bericht weer aangepast haha! Geef daar maar eerst antwoord op.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [antwoord gegeven]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ben eten:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Vakantie!]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Williams - Jasmine Campbell
    Ik loop naar de regisseur en geef aan dat we de scene later willen opnemen. Eerst word hij boos, maar uiteindelijk geeft hij ons 10 minuten de tijd. Ik trek Liam mee de set af en neem hem mee naar buiten, waar niemand is en waar we rustig kunnen praten.
    'Leona?' vraag ik. 'Vertel maar..' zeg ik zachtjes als ik op een muurtje ga zitten zodat ik eindelijk een keer net zo groot ben als iemand en hem dus meteen goed aan kan kijken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.