• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    Harry Styles.
    'Ze doet normaal nooit zo. Dat was Lauren, trouwens.' 'Geeft niets, hoorl. Ik vind het helemaal niet erg om hier met jou alleen te staan.' Ze begon weer te blozen, waarna ik grijnsde. Ik wreef zachtjes met mijn duim over haar wang. 'Don't, zonder ben je veel mooier.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Om een of andere stomme reden kon ik niet stoppen met blozen. 'Ehm, dankje, denk ik.' stamel ik. Dit was deels geacteerd, deels gemeend. Was dit nou Harry de flirt, of was dit Nino? Ik schudde mijn hoofd ter teken van verwarring.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik glimlachte naar haar, ze moest alleen maar erger blozen na mijn opmerking. Dat maakte het nog leuker. 'Graag gedaan. En het was gemeend.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Felicia Williams
    Awkward... dacht ik bij mezelf toen hij zijn hand door zijn haar haalde en mompelend 'Wat nu?' zei. Op dat moment kwam Dana weer hysterisch huilen over dat ik haar verloofde inpikte en daarna jammerde ze nog iets over waarom iedereen zo groot was. Het was duidelijk dat Zayn Dana aardiger vond dan mij, dus besloot ik om ze maar met rust te laten.
    'Ik ga me klaarmaken voor mijn scené. Doei doei.' zei ik toen ik me omdraaide en mijn haren over mijn schouder zwaaide. Ik gooide de deur van onze kleedkamer open en liep naar binnen. Daar aangekomen pakte ik mijn eerste setje kleren, trok deze aan en wankelde even op mijn hakken. Ik droeg normaal ook wel hakken, maar alle nieuwe zijn moeilijk. Ik liep naar de spiegel en zorgde dat mijn lichtbruine haren precies goed onder de beanie uitkwam en werkte mijn make-up bij. Ik poetste snel mijn tanden en smeerde wat lipgloss op. Daarna knikte ik even naar mezelf in de grote spiegel en glimlachte tevreden.
    Ik was klaar voor mijn eerste scené.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [-]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 21:06 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rider schreef:
    (...)

    Louis William Tomlinson

    Langzaam stond ik op, gooide de lege beker weg en liep richting de andere mensen. 'Niall heeft geen vervoer dus ik ga hem even halen,' meldde ik, waarna ik de studio's weer uitliep en in mijn auto stapte. Snel reed ik naar Niall, terwijl ik af en toe mensen ontweek die het leuk vonden om Louis Tomlinson in zijn auto op te houden.
    Aangekomen bij Niall belde ik aan. Ik zette mijn zonnebril af en keek even om mij heen, terwijl ik wachtte tot er open werd gedaan.


    Bij het horen van de bel sprong ik zowat gelijk op en liet daarbij mijn script, wat op mijn schoot had gelegen, vallen. Daarbij raakte het mijn glas dat op de tafel stond en viel om. Shit! Nou ja, dat maakte ik vanavond wel schoon ofzo. Snel sprintte ik naar de voordeur en rukte die open.
    'Hee Lou! Dankje dat je me komt ophalen. Snel gaf ik hem een knuffel, om daarna in mijn supras te springen, zodat ik helemaal klaar was. 'Let's go!' Ik loop de stoep af, richting de bekende auto en wacht geduldig tot Louis hem open.t
    'Maar je was dus al op de set?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    MadeByHades schreef:
    [Nu besef je dat Dana bij jullie staat ;o ]


    {k ben hem aan aan het aanpassen (: }


    Do what people say you can't.

    [nouuuu, ik had net reactie geplaatst ;c]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {kgeheheh}


    Do what people say you can't.

    Caitlynn Millers
    Ik denk dat hij bedoelt met gemeend, zowel Harry als Nino. De blos trekt ietwat weg. Ik kijk in zijn mooie ogen, waarna ik blijf kijken. Ik heb het gevoel dat ik niet meer weg kan kijken, en ik voel dat mijn hart wat sneller gaat dan normaal.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dana Leigh McClark

    'Weet ik toch' zei ik als een engeltje. Ik nam een aanloop en sprong op Zayn's rug. 'EINDELIJK BEN IK ZO GROOT ALS JIJ!' gilde ik blij en ik sloeg mijn benen om Zayn's middel. 'Zie me nou maar is van je af te krijgen' gniffelde ik en ik pakte Zayn strak, maar niet al te strak, vast. Ja. Het was waar. Ik spoor niet helemaal. En dat mag iedereen zeggen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik kom morgen weer, de dag herhaalt zich opnieuw]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Haar blosjes verdwijnen wat van haar wangen, waarna ze merkt dat ik het echt meen. Ik kijk haar recht in haar ogen aan, wauw, ze heeft prachtige groene ogen. Heel even lijkt het alsof de wereld om ons heel helemaal niet meer bestaat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik heb het gevoel dat alleen Harry nog telt. Ik wist niet wat dit was, dit had ik nog nooit meegemaakt. Onbewust leunde ik wat meer naar hem toe. Het hele script kon me nu even niks meer schelen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Mijn hart versnelde iets waarna ze dichter naar me toe kwam. In mijn gedachten klonk het zinnetje dat dit niet in het script stond, maar dat duwde ik weg. Langzaam trok ik haar nog wat dichter naar me toe, voorzichtig drukte ik mijn lippen op die van haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you