• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Wat doe je me aan Naoomz? :')]

    Leslie Day
    Ik zie hoe Josh langzaamaan wakker wordt en een klein glimlachje zit op mijn lippen. Hij glimlacht maar ik zie zijn gezicht betrekken. Dan vraagt hij of het goed met me gaat, of ik slecht geslapen heb. 'Zie ik er zo slecht uit?' Vraag ik dan met een glimlachje. 'En ja, het gaat goed, maar ik heb inderdaad slecht geslapen. Maar het komt wel goed.' En ik knipoog naar hem. 'Ik ga zo wel douchen ofzo. Ga je da mee douchen?' En ik kijk terug naar hem. 'Jij ook goedemorgen.'


    Joshua Gayle
    Ik grinnik even. 'Nee, valt nog wel mee.' zeg ik dan en lach even. 'Nee, je ziet er fantastisch.' uit zeg ik dan grijnzend. 'Hoezo slecht geslapen?' vraag ik dan en knik dan op haar vraag. 'Ik kan wel een douche gebruiken.' zeg ik dan en grijns weer even en druk nu mijn lippen kort op haar lippen en kijk haar dan weer glimlachend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Aireal
    Vrouw met rood haar? Yeah, nice! dacht ik sarcastisch en fronste mijn wenkbrauwen.
    "Ok, ik ga wel even wat halen." riep ik terug door het gordijn en ging wat drinken halen. Ik nam ook nog een blad eten mee, je wist nooit, misschien had ze ook honger en anders liet ze het maar staan.

    Nala
    Ik keek naar hem op. "Zij is lief, je zou haar naam moeten vragen." mompelde ik licht vermanend en glimlachte toen ik merkte dat ik blijkbaar al goed genoeg was om mezelf te zijn.

    {eten}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    "Samba, señora. Quiero un poco de alegría!" glimlachte ik. Ik grijnsde terug naar haar en liet toen mijn blik over het podium glijden. Geen oneffenheden, geen vuil... niets op aan te merken. Topkwaliteit, waarschijnlijk. Al had ik hier niet veel verstand van.


    Charlynn "Charly" Williams
    Ik grinnik even en pak een Cd en stop die inde stereo en al snel dringt de muziek mijn oren binnen en ik draai me om naar Mario en grijns. 'Bien, así que Samba. Deja que la alegría comenzar!' zeg ik dan lachend en loop naar hem toe tot ik voor hem sta en kijk hem dan met een lichte uitdagende blik in mijn ogen aan en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik grinnikte en nam haar handen vast. Ik ging in de juiste houding staan, wachtte nog even tot ik het ritme te pakken had en begon toen te dansen. Ik vertrouwde erop dat ze wel kon volgen. De vorige keer was het haar ook gelukt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    De vrouw zegt dat ze het gaat halen en Nala vertelt me dan dat ze de vrouw lief vindt. Dat ik haar naam zou moeten vragen. 'Dat zal ik doen,' zeg ik Nala dan. Mijn hand streelt over haar haren en mijn andere arm ligt stevig om haar heen. Ik zie een glimlach op haar gezicht zitten en dat doet me goed. Ook het idee dat ik er deels voor zorg dat ze zich beter voelt.

    [HE'S SO DAMN HOT :9~]

    Leslie Day
    Ik glimlach naar Josh als hij zegt dat het wel meevalt. 'Gelukkig maar,' antwoord ik en dan zegt hij dat ik er fantastisch uit zie. 'Niet liegen,' zeg ik met een scheef lachje. 'Ik weet namelijk dat ik er verrot uit zie aangezien ik dar altijd heb als ik slecht slaap. En ik kon gewoon de slaap niet vatten. Tenminste. Ik werd vaak weer wakker. Zonder reden.' En dan zegt hij dat hij ook wel een douche kan gebruiken. Ik grijns licht, 'Je stinkt inderdaad wel.' En ik lach vermakelijk en sta dan op en steek mijn hand naar hem uit. 'Dus laten we dan maar meteen gaan voor het eten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Tot mijn grote verrassing stond de vrouw daar plots met eten. Het was als een engel die kwam binnenvliegen. Ik ging snel rechtop zitten, zodat ze het blad op mijn schoot kon zetten, maar bleef dicht tegen Sam aan zitten. Ik dronk eerst wat. Gelukkig had de vrouw twee flesjes water mee, want het eerste was binnen no time op. Het andere zette ik even aan de kant, terwijl ik op het eten aanviel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hoi mensjes,
    Het spijt me als ik minder online ben de komende tijd, maar ik moet me echt op school concentreren. Linkjes van nieuwe topics zijn altijd welkom in mijn gb.. En verder.. Ik weet niet XD
    Xx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {ok, begrijp ik :)

    + ben ff douche}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik grinnikte en nam haar handen vast. Ik ging in de juiste houding staan, wachtte nog even tot ik het ritme te pakken had en begon toen te dansen. Ik vertrouwde erop dat ze wel kon volgen. De vorige keer was het haar ook gelukt.


    Charlynn "Charly" Williams
    Ik lach even en volg zijn bewegingen makkelijk en blijf hem strak aankijken zonder mijn blik af te laten dwalen naar moet voeten. Samba was een van mijn favourite danstijlen, tsja, eigenlijk vind ik alle stijlen wel leuk. Dan grijns ik en kijk hem nog steeds aan. 'Y la alegría suficiente?' vraag ik dan en lach even en kijk hem dan speels en uitdagen aan en bijt even op mijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik knik dat ik het begrijp. Ik ga weer liggen en glimlach even. 'Weet je dat het best raar is om tegen iemand te praten die niet terug praat,' lach ik en kijk haar aan. 'Voor andere moet het ook wel raar zijn. Als ze je niet zien, alsof je tegen niemand staat te praten, maar wel op iemand lijkt te reageren,' grijns ik en druk een kusje op haar lippen. 'Maar mooi dat het al iets beter gaat, toch? Het gaat toch iets beter?' Ik kijk haar aan en ga weer recht zitten.


    Naomi Micheal
    Ik grinnik even en leg dan het lege kopje naast me, op een kastje dat naast het bed staan en kijk dan weer naar Ian en grijns weer. 'Ja, het gaat al een stuk beter.' zeg ik dan grijnzend, mijn stem klonk nog steeds zoals het zou moeten zijn, maar wel al een heel stuk beter en ik grinnik weer even en leg dan mijn hoofd tegen zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 20:55 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [HE'S SO DAMN HOT :9~]

    Leslie Day
    Ik glimlach naar Josh als hij zegt dat het wel meevalt. 'Gelukkig maar,' antwoord ik en dan zegt hij dat ik er fantastisch uit zie. 'Niet liegen,' zeg ik met een scheef lachje. 'Ik weet namelijk dat ik er verrot uit zie aangezien ik dar altijd heb als ik slecht slaap. En ik kon gewoon de slaap niet vatten. Tenminste. Ik werd vaak weer wakker. Zonder reden.' En dan zegt hij dat hij ook wel een douche kan gebruiken. Ik grijns licht, 'Je stinkt inderdaad wel.' En ik lach vermakelijk en sta dan op en steek mijn hand naar hem uit. 'Dus laten we dan maar meteen gaan voor het eten.'


    Joshua Gayle
    'Ik lieg niet, je bent perfect.' zeg ik dan grijnzend en druk kort mijn lippen op de hare en kijk haar dan weer aan. 'Niet zo over jezelf praten.' zeg ik dan streng en sta dan op en pak haar hand vast. 'Ja, laten we maar vlug gaan.' zeg ik dan en krijg dan weer een idee. 'Ik weet hoe we sneller zijn.' zeg ik dan lachend en trek haar mee de kamer uit en gooi haar dan weer over mijn schouder en loop richting de douches, geen idee waarom ik dit altijd deed.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 21:12 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ssss. Niet praten. Dan wordt je stem nooit meer als de oude,' grijns ik en kijk haar lachend aan. Ik geef een kus. 'Maar het is heel goed dat het al beter gaat met je stem,' grinnik ik en bijt op mijn lip. Ik streel haar wang en druk nog een kus op haar kruin. Ik leg mijn hoofd tegen de hare aan en kijk naar het plafond. 'Weet je dat het leven heel raar is,' mompel ik. 'De ene dag liep ik nog door mijn straat en de andere dag zat ik hier.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Tsja, hoe moet ze daar antwoord op geven als ze niet mag praten van Ian, whahahaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hahaha, verzin iets]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Huaso schreef:
    Nala
    Tot mijn grote verrassing stond de vrouw daar plots met eten. Het was als een engel die kwam binnenvliegen. Ik ging snel rechtop zitten, zodat ze het blad op mijn schoot kon zetten, maar bleef dicht tegen Sam aan zitten. Ik dronk eerst wat. Gelukkig had de vrouw twee flesjes water mee, want het eerste was binnen no time op. Het andere zette ik even aan de kant, terwijl ik op het eten aanviel.






    +


    Mario 'Alex'
    Ik grinnikte wat en drukte mijn lippen even kort op de hare.
    "Ik hou van je." mompelde ik zacht en glimlachte weer.

    {geen zin om het nog te vertalen xD
    sorry, luie dag vandaag.}


    “To live will be an awfully big adventure.”