• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. 'Bedankt voor wat? Voor het zingen,' vraag ik verbaasd en kijk haar vragend aan met een glimlachje. 'Als er Iemand is voor wie ik zou zingen dan ben jij het,' vertel ik haar en kijk haar aan. 'Bedank me daar niet voor.' Ik glimlach even en kijk dan weer naar het plafond.


    Naomi Micheal
    'Sorry.' mompel ik dan zacht en er ontstaan langzaam rode blosjes op mijn wangen, geen idee waarin precies het kwam gewoon. Ik blijf hem aankijken in zijn mooie ogen en bijt zacht op mijn onderlip. De slaap is inmiddels al helemaal weg.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Naoomz, Les is Nick's liefde :')



    En wat Deemz zegt maar dan met Josh :Y)]



    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [D:

    Ach, Okay. Slaap lekker (:

    Ik heb lekker vaaakkaaaantie :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oja, Jaimzz, in die tas zitten niet alleen wapens ook verzorgingsspullen. (; Maar nu ben ik echt weg. Wou ik even zeggen in het geval je hem wil verbranden. Whaha! Sleepy sleepy!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Sam Jason Night
    De vrouw komt naar me toegelopen en zegt dan dat Nala slaapt, dat alles in orde is met haar. Maar ik schud mijn hoofd wat voor duizeligheid zorgt en pijn.
    'Ik heb haar horen schreeuwen, dat is niet zomaar voorbij tenzij je dood bent..'
    En ik kijk naar de vrouw en dan worden mijn ogen groot en gaat de hartmonitor nu echt te snel piepen.
    'Is ze dood? N-nee? Zeg alsjeblieft dat ze niet d-dood is.'
    Nee. Dat mag niet, dat mag niet, dat mag niet.

    Aireal
    "Nee, ze is niet dood. Kalmeer even." ik wierp een zenuwachtige blik op de hartmonitor. "Marcell heeft haar beter gemaakt en nu ligt ze te slapen. Ze is niet dood en ze gaat niet dood gaan. Alles is echt goed. Ik ben net nog even gaan kijken, ze ligt te slapen." probeerde ik hem glimlachend te kalmeren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Beter gemaakt?' Vraag ik ongelovig. Ik kan haar niet geloven. 'W-waarom mag ik dan niet naar haar toe?' Ik voel mezelf weer duizelig worden en het te snelle gepiep van de hartmonitor dringt allang niet meer tot me door. Ik sluit even mijn ogen en probeer de duizeligheid weg te houden. 'Ze is dood, waarom mag ik anders niet naar haar toe?' Mompel ik, tegen mezelf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk haar lachend aan. 'Bloos je nou,' vraag ik zachtjes en druk een kus op haar lippen. 'Dat hoeft toch niet,' grijns ik en kijk haar aan. Ik streel door haar haren en speel een beetje met plukjes haar. Ik blijf haar gewoon aankijken, dat kon ik nog wel een tijdje volhouden. Ik grijns en laat mijn vingertoppen over haar wang gaan. 'Kan jij zingen,' vraag ik haar zachtjes en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Arireal
    "Ze is echt niet dood." zei ik weer.
    "En je mag niet naar haar toe, omdat je voor je daar bent, weer zou flauwvallen of zo..." ik wou er een en aan toevoegen, maar iets zei me dat hij dat nieuws nu niet zou aankunnen. Hoe moest ik zeggen dat ze hem niet wou zien?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Waar is ze?' Vraag ik dan weer aan de vrouw. 'I-ik wil naar haar toe.' Ian en Naomi lijken niets mee te krijgen van dit alles en ik zie ze zoenen. Ik richt mijn aandacht weer op de vrouw. 'En ik val niet flauw. Heeft dit bed geen wieltjes ofzo?' Ik wil gewoon naar haar toe. Zelf zien dat ze oke is en slaapt. Ondanks dat Naomi me gezoend heeft, wil ik naar Nala. Nala geeft om me, en ik om haar. Ik denk niet dat Naomi dat doet. En anders gaat ze toch wel terug naar Ian.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik hoor ineens zacht gefluister in mijn oor waardoor ik letterlijk opschrik uit mijn gedachten. Ik kijk vragend naar Josh. 'Sorry wat zei je?' Vraag ik dan. 'Ik was in gedachten,' mompel ik. Ik lig (?) bij Josh en het voelt perfect aan voor het moment. Dat hij door mijn haren streelt, me in zijn armen houdt, hij me beschermd.


    Joshua Gayle
    Ik grinnik even en herhaal dan wat ik zei. 'Waar dacht je aan?' vraag ik dan weer zacht met een halve glimlach op mijn gezicht. (IAN'S HALVE GLIMLACH IS ZO SEXY, Oke, ik ga weer verder) En dat dacht ik al.' zeg ik dan en druk weer een kus op haar kruin en kijk haar dan weer aan terwijl ik haar dicht tegen me aanhoud en blijf doorgaan haar haren zacht te strelen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    'Waar is ze?' Vraag ik dan weer aan de vrouw. 'I-ik wil naar haar toe.' Ian en Naomi lijken niets mee te krijgen van dit alles en ik zie ze zoenen. Ik richt mijn aandacht weer op de vrouw. 'En ik val niet flauw. Heeft dit bed geen wieltjes ofzo?' Ik wil gewoon naar haar toe. Zelf zien dat ze oke is en slaapt. Ondanks dat Naomi me gezoend heeft, wil ik naar Nala. Nala geeft om me, en ik om haar. Ik denk niet dat Naomi dat doet. En anders gaat ze toch wel terug naar Ian.


    [*schuldgevoel* *schuldgevoel* ....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    O, hij wil weten waar ik aan dacht. 'Niets bijzonders,' zeg ik dan met een kleine glimlach. 'Ik dacht gewoon na over dit alles hier.' Ik denk niet dat het een goed effect heeft op Josh als ik zegt aan hoe Marcell mijn angsten tegen me gebruikt. Dat gaat als een rode lap op een stier werken denk ik. Hij houdt me dicht tegen zich aan. Dit voelt zo geborgen. Iets wat ik een lange tijd, zo'n drie jaar, niet gevoeld heb. 'Ik hou van je,' zeg ik dan zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk haar lachend aan. 'Bloos je nou,' vraag ik zachtjes en druk een kus op haar lippen. 'Dat hoeft toch niet,' grijns ik en kijk haar aan. Ik streel door haar haren en speel een beetje met plukjes haar. Ik blijf haar gewoon aankijken, dat kon ik nog wel een tijdje volhouden. Ik grijns en laat mijn vingertoppen over haar wang gaan. 'Kan jij zingen,' vraag ik haar zachtjes en kijk haar aan.


    Naomi Micheal
    'Ja.' zeg ik dan zacht en de blosjes blijven gewoon zitten, en worden zelfs wat erger. Zijn vingers die door mijn haren strelen voelen fijn aan en ik blijf Ian aankijken net zoals hij bij mij doet, alles om me heen krijg ik maar wazig mee. Dan voel ik zacht zijn vingertoppen over mijn wang strijken en glimlach. 'Nee, dat wil je niet eens horen tenzij je morgen doof wilt zijn.' zeg ik dan en grijns even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    'Waar is ze?' Vraag ik dan weer aan de vrouw. 'I-ik wil naar haar toe.' Ian en Naomi lijken niets mee te krijgen van dit alles en ik zie ze zoenen. Ik richt mijn aandacht weer op de vrouw. 'En ik val niet flauw. Heeft dit bed geen wieltjes ofzo?' Ik wil gewoon naar haar toe. Zelf zien dat ze oke is en slaapt. Ondanks dat Naomi me gezoend heeft, wil ik naar Nala. Nala geeft om me, en ik om haar. Ik denk niet dat Naomi dat doet. En anders gaat ze toch wel terug naar Ian.

    Aireal
    "Ze is daar." wees ik richting het andere deel van de slaapzaal en het bed met de gordijnen rond.
    "Maar ik mag je er niet heen brengen." ik keek hem even aan. "Ze heeft uitdrukkelijk gevraagd om alle mannen... en jongens bij haar weg te houden. Zelfs jou."
    Ik keek even naar het bed waar een koppel op lag te zoenen. Dat mocht eigenlijk niet, maar goed, er waren wel belangrijker dingen te doen...
    Ik wou sowieso niemand straffen, dus deed ik maar of ik niets zag.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik kom met moeite een beetje overeind om in de richting te kunnen kijken. Ik zie bedden staan en om een van de bedden is een gordijn. Nu heb ik iets meer zekerheid dat ze daar ligt anders had dat gordijn er ook niet om heen gehoeven. Dan zegt ze waarom ik niet naar Nala mag. 'Z-ze wil het n-niet?' Vraag ik dan. Mijn stem breekt op het eind. Lieve schattige Nala. Ik wilde er voor haar zijn maar ze wil me niet in haar buurt hebben. Zoiets doet meer pijn dan ik had gedacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.