• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Ófriðr
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille -
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:59 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Reid schreef:
    Ik zit momenteel op 5K, maar ga proberen vandaag nog tot 10K te graken. (:

    Goed bezig! Ik hoop op de 2K en meer is natuurlijk nog beter. Dan kan ik namelijk straks wat rustiger aandoen. (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Inmiddels 954 woorden in 65 minuten. We zijn er bijna (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Goedzo allemaal. :'D

    Ik schrijf heel traag, dus ik heb nu bijna 400 woorden. Mijn doel voor vandaag is 3k, maar ik weet niet zeker of ik dat ga halen, haha. Met 2k zou ik ook al blij zijn. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Goedzo allemaal. :'D

    Ik schrijf heel traag, dus ik heb nu bijna 400 woorden. Mijn doel voor vandaag is 3k, maar ik weet niet zeker of ik dat ga halen, haha. Met 2k zou ik ook al blij zijn. :')

    Toch ook al goed. Ik raak juist steeds afgeleid.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Toch ook al goed. Ik raak juist steeds afgeleid.

    Ik raak ook steeds afgeleid. Damn you, internet!


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Ik raak ook steeds afgeleid. Damn you, internet!

    I'm not alone!
    Hoeveel woorden heb jij inmiddels?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb besloten toch niet mee te doen aan NaNo - lack of time and a minor writersblock - maar ik wens jullie allemaal veel succes (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    PercyWood schreef:
    (...)
    I'm not alone!
    Hoeveel woorden heb jij inmiddels?

    2 438 woorden.


    Ex astris, sciencia

    Prentiss schreef:
    Ik heb besloten toch niet mee te doen aan NaNo - lack of time and a minor writersblock - maar ik wens jullie allemaal veel succes (:

    Jammer! Nog succes met het oplossen van dat writersblock!


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    2 438 woorden.

    Hoe lang ben jij al bezig? Ik ben pas net over de 1K heen D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ooh, nu word ik depressief van iedereen die al zo veel woorden heeft T_T Echt, Reid, omg, hoe lang ben je al bezig?
    Maar ach, ik ben net begonnen, dus ik vergeeft het mezelf.

    Ik heb een achtergrond gemaakt met een kalender van november, met elke maandag 'backup monday' en verder door de maand heen af en toe bemoedigende dingen, en ernaast allemaal dingen waar ik van houd. Heerlijk om naar te kijken!

    Voor de geïnteresseerden: ik heb lekker niet geluisterd en Times New Roman gedaan. ;p


    Felix

    PercyWood schreef:
    (...)
    Hoe lang ben jij al bezig? Ik ben pas net over de 1K heen D:

    Sinds deze ochtend, ongeveer 10 uur dat ik echt begonnen ben. En dan pauzes om te eten en -verplicht- naar de kerk te gaan.
    Je komt er wel! We hebben nog een hele dag.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Sinds deze ochtend, ongeveer 10 uur dat ik echt begonnen ben. En dan pauzes om te eten en -verplicht- naar de kerk te gaan.
    Je komt er wel! We hebben nog een hele dag.

    Dat is waar *typt vlug verder*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    CrazyChicken schreef:
    Ooh, nu word ik depressief van iedereen die al zo veel woorden heeft T_T Echt, Reid, omg, hoe lang ben je al bezig?
    Maar ach, ik ben net begonnen, dus ik vergeeft het mezelf.

    Ik heb een achtergrond gemaakt met een kalender van november, met elke maandag 'backup monday' en verder door de maand heen af en toe bemoedigende dingen, en ernaast allemaal dingen waar ik van houd. Heerlijk om naar te kijken!

    Voor de geïnteresseerden: ik heb lekker niet geluisterd en Times New Roman gedaan. ;p

    Deze ochtend ben ik om negen uur begonnen denk ik, maar ben ook nog wel twee keer naar de markt geweest (in totaal een twee uurtjes?) en naar de kerk om de overledenen van 01/11/2011 tot 01/11/2012 te herdenken - wat overigens verplicht was - maar ik schrijf echt enorm snel.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 15:39 ]


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    (...)
    Deze ochtend ben ik om negen uur begonnen denk ik, maar ben ook nog wel twee keer naar de markt geweest (in totaal een twee uurtjes?) en naar de kerk om de overledenen van 01/11/2011 tot 01/11/2012 te herdenken - wat overigens verplicht was - maar ik schrijf echt enorm snel.

    Tss, maar jij hebt ook een eidetisch geheugen (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.