• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik zuchtte gekweld, maar bleef nog even staan. Ik was echt zo bezorgd en het ging echt niet goed met haar. Maar als ze alleen wilde zijn kon ik daar niets aan doen. Maar dadelijk deed ze zichzelf iets aan of gebeurde er iets met haar. Eigenwijs als ik was liet ik mezelf tegen de deur aanzakken en wist ik even niet meer wat ik moest doen. Ik kon haar moeilijk dwingen om de deur open te doen, maar om haar nu alleen te laten.. Vrienden hielpen elkaar, ook al werd er niet om hulp gevraagd. Ik liet mijn hand door mijn warrige haren gaan en luisterde aandachtig of ik vreemde geluiden hoorde. Zo kon ik haar toch nog een beetje in de gaten houden.

    Finn Hudson

    Ik omhelsde Blaine terug en glimlachte zwakjes. 'Het geeft niet, ik vond het goed dat je het deed. Het hielp me om helder na te denken.' zuchtte ik verslagen. 'Ze heeft gewoon seks gehad met Damian en hij denkt alleen maar aan zichzelf. Hoe hij zich gedraagt is alles behalve verantwoordelijk en volwassen.' zei ik, ik voelde me echt rot dat dit gebeurt was. Ik wist natuurlijk dat Bella er niks aan kon doen omdat ze door de war was, maar toch kon ik er niks aan doen en voelde ik me zo. Ik hield zoveel van haar en wilde alles voor haar doen. 'Ik moet vandaag echt nog even met haar praten.' zei ik zuchtend. Ik wilde haar zeggen dat ze voor mij helemaal geen abortus hoefde te plegen. Dat zou ze emotioneel echt niet trekken. Een abortus was emotioneel heel erg zwaar voor een vrouw en in Bella's geval was dat helemaal erg. 'Ik weet niet meer wat ik moet doen, Blaine.' zei ik waarna ik hem aankeek. 'Ik word moe van het 'vechten'. En ik trek het gewoon niet langer meer.' zuchtte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Met een grote glimlach pak ik de hapjes op en zet ze op tafel.
    Snel neem ik weer een slokje cola en loop terug voor de rest.
    "is dit genoeg of wilt meneertje er popcorn bij? grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Neh' lach ik, en grijns breed.
    Ik neem een grote slok cola, en rek me even uit..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik grinnik even en ga zitten. "en heb je al een film uitgezocht?"
    Ik geef hem even een kusje op zijn wang. IK zag dat Spike met de tong uit zijn bekje in slaap was gevallen en grinnik even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Wat dacht je van paranormal activity 3' grijns ik.
    Ik stop de film erin en grijns naar haar


    El Diablo.

    Lizz
    Ik grinnik en knik. Ik pak een gevuld eitje en knik goedkeurend.
    Het was goed gelukt al zeg ik het zelf. Ik leun wat tegen Jeff aan en geef hem een kus op zijn wang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik sla een arm om haar heen, en kijk naar de film.
    'Wedden dat jij je drinken niet in een keer naar achter kan slaan.' grijns ik..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik begin te lachen "oke waarom kom je hiermee als we film gaan kijken." niet begrijpend kijk ik hem aan.
    Daarna grijns ik "wat krijg ik als ik win? en jij wel eerst dan"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Elke keer werd ik weer wakker, aangezien ik half sliep en weer wakker werd. Ik was gewoon zo moe van alles en opeens knorde mijn maag ontzettend. Tot mijn grote spijt had ik hele erge honger. Ik kreunde en ging rechtzitten. Ik keek naar het soep die op het nachtkastje stond en pakte het. Het ruikte herlijk en het was nogal afgekoeld, maar dat maakte me niets uit. Gulzig at ik het op en pakte wat stokbrood en at het helemaal op. Ik zette alles weer op mijn nachtkasje en zat helemaal vol. Kurt kon echt goed koken en het wat echt lekker. Na een tijdje nagedacht te hebben, zuchtte ik zachtjes en spitste mijn oren. Volgens mij was Kurt er nog. Ik stond voorzichtig op en deed de deur open, waarnaar Kurt achterover viel, aangezien hij er tegen leunde en lag op de grond. Ik begon te lachen en schudde mijn hoofd. 'Kurt, je bent echt af en toe eigenwijs' zeg ik lachend en ging bij hem zitten en kijk hem zwak glimlachend aan. 'Je soep was trouwens lekker' zeg ik gemeend.

    Blaine Anderson:

    'Hou vol, Finn. Ik weet dat je haar echt niet kwijt wilt, dus becht langer voor haar' zeg ik bemoedigend. 'Ik wil echt niet dat Bella met die klootzak gaat, hij maakt haar ongelukkig en jij bent haar ware liefde, dus doe er iets aan' zeg ik streng, maar bemoedigend. 'Verover haar, laat zien waar ze is gevallen voor je' zeg ik, doelend dat hij al zijn leuke kanten wat Bella leuk vind aan haar laat zien. 'Je krijgt haar echt terug. zij heeft een zekere toekomst met jou dan met hem. Jij bent meer volwassen dan hem' zeg ik gemeend. 'Ze is niets voor niets vreemdgegaan met jou. Dat betekent iets, ze houd nog steeds van je' zeg ik troostend. 'Ik ben er nog' zeg ik geruststellend. Ik zou Finn echt helpen om Bella terug te krijgen. Damian was helemaal niet goed voor ahar, hij maakte haar ongelukkig en in de war.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jeffrey

    Ik grinnik, 'Spike, nou goed' zeg ik.
    Ik kijk haar aan en grijns.
    Als ze het drinkt weet ze niet meer wat ze doet, en was ze zo makkelijk in bed te krijgen..


    El Diablo.

    LIzz
    Ik schud grinnikend mijn hoofd.
    "als ik win dan........"ik dacht even na.
    "ik weet niets" mopper ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Zien we dan wel' lach ik.
    Ik kijk haar aan en grinnik..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik knik "jij eerst" ik wist al wel dat als ik zou drinken.
    Niet naar hem zou kijken aangezien ik in een soortgelijk wedstrijdje in lachen uit was gebarsten met mijn mond vol water.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Best' lach ik, en zet mijn glas aan mijn lippen.
    In een slok drink ik het allemaal op, en ik kijk haar grijnzend aan..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik glimlach "owee als je mij aan het lachen maakt" waarschuw ik hem.
    Ik neem een hap adem en klok het glas leeg. "ha en wat krijg ik nu?" ik voelde iets raar in mijn hoofd maar dat kwam vast door het hoeveelheid vocht wat ik ineens innam
    Grijnzend kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan