• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Damian Furioso

    Ik stond nu met een mond vol tanden en zuchtte. 'Wat had het voor verschil gemaakt?' vroeg ik aan Bella. 'Ik had alleen jou hier stress mee bezorgd en verder had het niks veranderd.' zei ik. Ik moest me echt inhouden om me niet om te draaien en om Blaine een stoot terug te geven in zijn gezicht.

    Kurt Hummel

    Finn pakte Emily weer van me over, die begin te huilen omdat ze honger had. Ik keek bezorgd naar Blaine en ik zag dat hij over zijn buik wreef en een beetje pijnlijk keek. 'Gaat het?' vroeg ik fluisterend zodat hij het alleen hoorde. Ik keek nu naar Bella en Damian en ik was benieuwd wat hij hierover te zeggen had.

    Finn Hudson

    Ik keek even naar Kurt en Blaine en pakte Emily over en keek toe naar het gesprek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Daar gaat het niet om, het feit al dat je tegem mij gelogen hebt is al erg' zeg ik neutraal en ging over op zakelijk. 'Het had wel een verschil kunnen maken, dan had ik er rekening mee kunnen houden en had ik in de eerste plaats al niet gezegd dat je vrienden met hun moest maken. Het is al dat je gelogen hebt tegen mij' zeg ik redelijk boos. 'In een relatie is vertrouwen heel belangrijk en als jij al goed begint met liegen is de relatie er niet goed opgebaseerd er tegen' zeg ik nog steeds neutraal en kijk Damian aan. Weer een misselijkgevoel, maar ik probeerde het te negeren en hield me vast aan de rand van de koelkast om me overeind te houden. En liet niets merken en keek neutraal naar Damian.

    Blaine Anderson:

    'Gaat wel' mompelde ik en moest me inhouden om niet Damian aan te vallen. Ik keek strak naar Bella en luisterde aandachtig naar hun gesprek. Ik keek vervolgens naar Kurt en druk een kus op zijn wang en hield hem dicht tegen mij aan. Nu kon het aangezien Finn Emily vast hield. Sowieso voelde ik dat Damian en ik nog niet klaar waren en dat vroeg of laat echt een gevecht uitbrak tussen ons. Hij ging echt niet winnen en ik was echt niet bang voor hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damian Furioso

    Ik zuchtte en keek sowieso niet naar Blaine, dan zou ik helemaal pissig worden. Ik ging hem echt terugpakken en niet zo zuinig ook! Ik zou hem echt krijgen! 'Je hebt misschien gelijk,' zuchtte ik. 'Ik wilde je er niet mee lastig vallen.' zei ik weer lief tegen haar, waarna ik een kus op haar wang drukte en buiten haar zicht om dreigend naar Blaine keek, doelend dat ik hier nog lang niet klaar mee was en dat hij er nog spijt van ging krijgen.

    Finn Hudson

    Een relatie? Zei ze nou een relatie? Ik wist niet eens dat ze een relatie hadden. Ik voelde een steek door mijn hart gaan en een ongelukkig gevoel door me heen. Ik sloeg mijn blik neer en keek naar de grond. Was alles dan toch nep?

    Kurt Hummel

    Ik sloeg mijn armen om zijn middel en keek hem toch bezorgd aan. Wat was ee gebeurt toen ik weg was? Ik hoorde wat Damian en Bella zeiden en zuchtte zachtjes uit irritatie om Damian. Ik zag hem daarna dreigend naar
    Blaine kijken en slikte even. Waarom liet hij ons niet met rust?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Weer een misselijke gevoel, maar deze keer was het erger. Ik hoorde wat hij zei, maar voordat ik wat kon zeggen. Hield ik heel snel mijn hand voor mijn mond en begon ik naar de wc te rennen. Eenmaal aangekomen boog ik me voorover om over te geven. Ik was zo misselijk en hield me stevig vast aan de bril om te verzorgen dat ik niet viel van de duizeligheid. Weer geefde ik over en voelde me helemaal misselijk.

    Blaine Anderson:

    Ik zag zijn dreigende blik naar mij toe en ik wierp hem een blik van -kom-maar-op blik. Ik was echt woedend en ging me niet om dat hij mij sloeg. Het ging me om dat hij van Kurt af moest blijven en de duw dus een verkeerde zet was. Niemand kwam aan Kurt of Finn of Bella. Ik hield van hun en niemand deed ze pijn. Mij maakte het niet uit of ik wat had als Kurt maar niets had. Ik zag opeens Bella wegrennen en naar de wc toe ging en we hoorden dat ze ging overgeven. Gelijk zette ik mijn woede om in bezorgdheid en kijk Kurt even. Ik wreef over Kurt's rug heen en wachtte af, wat de rest deed.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik zuchtte zachtjes en streelde met mijn vingers over Blaine's arm heen. Ik wist dat Blaine zich niet liet doen, en dat hij helemaal boos werd omdat Damian mij duwde. Het deed gelukkig geen pijn, maar ik snapte zijn probleem niet. Waarom liet hij ons niet gewoon met rust? We deden nooit iemand kwaad en we stonden altijd voor iedereen klaar. Maar toch waren er zulke mensen die ons altijd dwars zaten en ik haatte dat. Ik wilde gewoon gelukkig zijn met Blaine, was dat teveel gevraagd. Ik keek op naar Blaine en zag dat hij een blik terug wierp naar Damian. 'Laat hem, Blaine.' zei ik zachtjes en bezorgd tegen hem. Ik pakte zijn kin vast, en draaide zijn gezicht naar mij toe, zodat hij mij aankeek. Ik wilde gewoon niet meer drama en al helemaal niet met mensen zoals Damian. Ineens rende Bella langs ons heen naar de wc en begon ze over te geven en meteen voelde ik me bezorgd. 'Ik ga wel,' zei ik vlug, ik had zo'n vermoeden dat Bella nu even geen behoefte had aan 'de jongens'. En ik liep zo snel als ik kon naar haar toe en hielp haar tot zo ver ik kon. Ik hield haar haren vast, zodat ze niet in haar gezicht vielen en wreef over haar rug. Wat was er met haar?

    Finn Hudson

    Er was een nogal ongemakkelijke stilte gevallen tussen ons, maar al gauw werd de stilte onderbroken doordat Bella ineens wegrende. Bezorgd keek ik haar na en begon ze over te geven. Ik wilde net naar haar toe gaan, net zoals Damian maar Kurt was ons al voor. Misschien was dat ook wel even beter voor haar. Ik liep nu naar Blaine toe, zodat ik hem nu kon tegen houden zoals hij bij mij deed. Ik had er wel vertrouwen in dat Blaine hem aankon, maar ik deed het puur omdat we er allemaal niet meer drama's bij konden hebben. En trouwens, voor Bella zou dat ook veel te zwaar zijn. Maar in ieder geval, had ik het dus goed gezien dat Damian een homofoob is.Ik had er echt geen zin in, dat hij Blaine nog meer op ging fokken of wat dan ook. Net zoals hij gisteren bij mij deed. Hij begon me gewoon op te fokken en me uit de tent te lokken. 'Ik denk dat dit door de stress kom,' zei ik nu zuchtend en bezorgd tegen Blaine, Damian compleet negerend. 'Ze kan gewoon niet meer drama hebben en ik denk dat ze er letterlijk ziek van wordt.' zei ik.

    Damian Furioso

    'Bella!' riep ik haar na, net toen ik naar haar toe wilde gaan, ging Kurt al en zuchtte ik gefrustreerd en vooral geïrriteerd. Ik was haar vriend, dus ik was prima in staat om zelf voor haar te zorgen. Daar had ik die homo's niet voor nodig! Maar ik hield voor nu mijn mond maar, omdat ik ergens een vermoeden had dat dit weleens door de stress kon komen van alles wat er gebeurde. Ik ging op een krukje zitten die vlakbij het kookeiland stond en wachtte maar gewoon af. Ik negeerde de twee gewoon en deed alsof ze lucht waren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    lizz
    ik glimlach even, "geen idee, wat wi jij doen?" ik wist dat ik op tijd naar bed ging aangezien het zwaar zou worden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik voelde dat iemand bij me stond en mijn haren pakte en over mijn rug wreef. Snel wierp ik een blik naar de persoon en zag Kurt, wat me doet opluchten. Weer moest ik overgeven en voelde me echt duizelig. Ik hapte naar lucht en kreeg door overgeven rode ogen. Ik pakte wat wcpapier en veegde mijn mond af en ging op de grond zitten, waardoor Kurt nu voor me hurkte. Ik voelde me duizelig en de misselijke gevoel werd gelukkig minder. 'Kurt, ik wil dat je bij me blijft' zeg ik schor en kijk hem aan met mijn rode ogen. Ik had geen zin in de jongens en wou alleen Kurt. Ik sloeg mijn armen om zijn middel en drukte hem dicht tegen hem aan. Ik snapte niet waarom ik zo misselijk was. Gisteren voelde ik me kiplekker en er was helemaal niets aan de hand. Zou het misschien door het eten zijn gekomen bij het restaurant? Alleen Damian had het ook gegeten en die heeft niets. Ik voelde me echt beroerd en was echt benieuwd hoe ik zo misselijk was. Ik leunde tegen Kurt aan en zuchtte zachtjes. Waarom moest er altijd wat gebeuren?

    Blaine Anderson:

    Kurt liep snel naar Bella toe en Finn liep met Emily in zijn armen naar mij. Ik wist waarom Finn dat deed om me tegen te houden als damian me nog ging opfokken. Maar ik negeerde Damian compleet en werd al wat rustiger en was meer bezorgd dan woedend. We hadden allemaal gewoon geen zin meer om drama te hebben en vooral Bella kon dat niet meer aan. Ik hoorde wat Finn zei en ik knite instemmend. 'Ze is gewoon moe van alles en ze kan inderdaad geen drama meer hebben' zeg ik bevestigend en ik pakte Emily van Finn over. Emily keek mij aan en glimlachte lief en kirde. Ik glimlachte door haar en knuffelde haar teder. 'Bl-Blaine' kirde Emily blij en met haar handjes hield ze mijn shirt vast. 'Misschien moet ze vandaag gewoon even een rustig dagje hebben en thuis blijven in bed' zeg ik bezorgd en keek richting de wc waar Kurt en Bella waren.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jeffrey

    Ik haal mijn schouders op.
    'Zeg jij het maar' zeg ik..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik grinnik even "ehm eigenlijk heb ik wel zin om te shoppen maar dat ga ik je niet aandoen." lachend kijk ik hem aan.
    Ik wist dat hij er een hekel aanhad en aangezien ik met shoppen er helemaal op in ging en elke winkel in besloot ik dat een andere keer te doen.
    Hier in Spanje hadden we veel leuke jongens en ondanks datik er een paar keer per maand kwam bleef het leuk omdat de collectie veranderd elke 2 weken dus dat was fijn.
    Vooral alle jurkjes, ik kocht ze vaak in goedkope winkels en had mijn kast vol hangen.
    "zullen we op het strand wandelen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Nou, shoppen is leuk' grinnik ik.
    Ik sta op en loop mee..


    El Diablo.

    Lizz
    Verwonderend kijk ik hem aan "ik dacht dat je er niets aan vond?"
    Niet begrijpend kijk ik hem even aan en schud daarna mijn hoofd.
    Hij was echt veranderd. Wie had ooit gedacht dat hij zo lief zou zijn voor me?
    Juist niemand. Op school ging het al iets beter, Jeffrey bleef veel in mijn buurt waardoor andere stopte want ruzie met Jeff...
    dat wil je gewoon niet. Dat is een hel.
    "na dan gaan we shoppen" grijnzend kijk ik hem aan en zie gelijk een leuk winkeltje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik ging nu op de grond zitten en sloeg mijn armen om haar heen en wreef troostend over haar rug heen. Ik maakte me heel veel zorgen, waarom gebeurde dit ineens met haar? Had ze iets verkeerds gegeten? Of had ze de griep te pakken? Mijn hart brak toen ze me aankeek met betraande en rode ogen, en ik keek haar geruststellend aan. 'Maak je geen zorgen, ik ga nergens naartoe als jij dat niet wilt.' fluisterde ik lief naar haar. Ik wreef nog steeds over haar rug heen en dacht na. Op zulke momenten vervloekte ik het dat ik niet sterk was en Bella naar bed kon tillen. 'Jij gaat lekker in bed liggen om uit te zieken.' zei ik streng, waarna ik haar overeind trok. Ik liet haar zoveel mogelijk op mij leunen en ik liep met haar naar onze kamer toe, waar ik haar zorgvuldig en stevig onder dekte zodat ze geen kou zou vatten. Ik ging op de rand van het bed zitten en streek haar haren een beetje uit haar gezichtsveld. 'Je hebt vast een griepje te pakken.' zei ik in een poging om haar gerust te stellen. Soms kon je op de raarste momenten de griep krijgen, vooral als je snel vatbaar was voor de griep. 'Wil je misschien iets drinken? Of wil je dat ik soep klaarmaak?' vroeg ik bezorgd aan haar.

    Finn Hudson

    'Inderdaad,' stemde ik in met hem, waarna ik even naar Emily keek en glimlachte. Ik ging nu haar flesje klaarmaken en wachtte totdat hij warm was en liep weer naar Blaine. Ik keek even vluchtig naar Damian en zuchtte. 'Hij is echt niet goed voor haar, door hem heeft ze nu stress.' fluisterde ik naar Blaine, zodat hij het alleen hoorde. Ergens was het ook jaloerzie, maar het was ook de waarheid. Iedereen hier hield rekening met Bella en hij ging ruzie lopen schoppen. Ik was echt woedend op hem, maar ik hield me natuurlijk wél in voor Bella. Een felle pieptoon gaf aan het het flesje warm was. Emily moest s' ochtends en s' avonds nog een flesje, maar s'middags en tussendoor mocht ze babyeten of een fruithapje. Ik testte even of de melk op juiste temperatuur was en gaf het flesje aan Blaine. 'Ze zou het vast wel leuk vinden als jij haar het flesje gaf.' zei ik lachend. Op dat moment zag ik wat Damian deed, en kon ik me echt niet meer inhouden. 'Kijk uit waar je loopt. Hij heeft een baby in zijn armen.' zei ik, proberend om niet te boos te klinken. 'Jammer dan.' mompelde hij, waardoor ik weer pissig werd. Serieus, als mijn kind gevallen was door hem, had ik hem vermoord.

    Damian Furioso

    Ik zuchtte en ik raakte alleen nog maar meer geïrriteerd door die twee, ik besloot om gewoon weg te lopen voordat er weer wat gebeurde. Ik stond op en liep zonder wat te zeggen langs Blaine en Finn. Ik gaf een duw tegen Blaine's schouder aan met de mijne als dreigend gebaar. 'Jammer dan.' mompelde ik terug naar Finn en liep naar één van de woonkamers en zette de televisie aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jeffrey

    Ik loop mee naar het winkeltje en kijk haar grijnzend aan.
    'Ga maar los babe' grijns ik en leun tegen de muur..


    El Diablo.

    Lizz
    "weet wat je zegt" grijns ik naar hem en loop snel naar achteren waar jurkjes hangen.
    Al snel begin ik door de rekken te zoeken en vind er een paar die hellaas neit mijn maat zijn.
    Volgende keer beter. Ineens zie ik een ander mooi jurkje die iki gelijk pas in de paskamer. Ik loop eruit en loop naar Jeffrey.
    "en?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Prachtig, net zoals jij' grijns ik.
    Ik druk een kus op haar lippen en grijns breed..


    El Diablo.